MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
@PartyMarty durft zich tegenwoordig ook te tonen, dan hebben we mij met m'n langwerpige harses... Nu jij nog 😋😁👍
Achja, ik stond ook al op foto bij de meet. Ga komende tijd nog met een aantal mensen van dit forum trainen. Dusja, anoniem was ik toch al lang niet meer.
Dat foto bewerkingen en vooral filmpjes bewerken kwam m'n strot uit. Dus dan maar gewoon zo :)

Vind het ook wel wat toevoegen aan m'n log om eerlijk te zijn.

Achja, ik stond ook al op foto bij de meet. Ga komende tijd nog met een aantal mensen van dit forum trainen. Dusja, anoniem was ik toch al lang niet meer.
Dat foto bewerkingen en vooral filmpjes bewerken kwam m'n strot uit. Dus dan maar gewoon zo :)

Waar kan ik de foto van die meet vinden? Kan ik ff wat koppen kijken

Ja voegt zeker een hoop toe! Lijkt voor jou 3x niks misschien, maar je moet de mensen gewoon wat te kijken en te klikken geven. Hoeft allemaal niet zo episch te zijn, maar dan gebeurd er wat.

Men zit ook en masse insta stories te bekijken waarin je 3x niks voorbij ziet komen, maar dat kijkt dan gewoon ff lekker weg.

aaaaahja?

Ja voegt zeker een hoop toe! Lijkt voor jou 3x niks misschien, maar je moet de mensen gewoon wat te kijken en te klikken geven. Hoeft allemaal niet zo episch te zijn, maar dan gebeurd er wat.

Men zit ook en masse insta stories te bekijken waarin je 3x niks voorbij ziet komen, maar dat kijkt dan gewoon ff lekker weg.
Ik vind zelf wat beeldmateriaal opnemen ook altijd ongemakkelijk. Dus het is ook wel voor mezelf om wat minder onmogelijk zenuwachtig te worden van alle vormen van foto's en video's.
Her en der een mooi PR'tje opnemen, vooral als ze er technisch best prima uitzien, vind ik wel mooi om in m'n log te dumpen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.651
Net uitgemeten en kan in de schuur een powerrack kwijt! M'n vader zag me kloten met het bankje en hoorde het geklaag over de sportschool waar ik nu train. Dus ik ga een rack kopen:)

Net uitgemeten en kan in de schuur een powerrack kwijt! M'n vader zag me kloten met het bankje en hoorde het geklaag over de sportschool waar ik nu train. Dus ik ga een rack kopen:)
wat vindt je fam van je gewichtsverlies? gaan ze lijp?

Hebben zij ook last van overgewicht?

Jelly op de ruimte die je daar hebt en je eigen gym to be

• #1.654
wat vindt je fam van je gewichtsverlies? gaan ze lijp?

Hebben zij ook last van overgewicht?

Jelly op de ruimte die je daar hebt en je eigen gym to be
Ja vinden ze tof, helemaal trots dat ik zo geweldig ben;)

Inderdaad zelf zwaarder dan normaal, wij houden allemaal wel van zuipen en vreten alleen train ik erbij :roflol:

Ja echt ziek man, ben zo hyped. Zodra Fitness seller het rack weer heeft bestel ik hem.

• #1.655
Niks boven je eigen gym:cool: toffe pa heb je!
Ouders zijn gelukkig heel meegaant, zelf niet verwacht dat ze zelf ermee kwamen. Mijn vader trainde vroeger ook toen die een hernia had maar door een kut baan werkt staat ie om 4-5 uur wakker en is om 18:00-20:00 thuis.

mooi man, heb ook nog maar recent 1, ben er zeer tevreden mee..
krijg je zoals ze zeggen niet kapot.

• #1.657
  • #1.658
Ja leuk, rack dat ik wil (prx-510) verwacht fitness seller pas begin juli.. Ga er sowieso pulley station + dip arms erbij nemen. Zijn die safety straps het waard om te kopen of zijn de standaard pins/arms goed genoeg?

Heb al een heel lijstje met zooi dat ik erop wil stampen :roflol:
Diparms
Pulleystation
Nieuwe stang 201cm en 220cm
Bumperplates 30mm+50mm
Microplates 50mm
gymnastic rings
Atx curved jammer arms
Dan natuurlijk speciality stangen en een log voor logpress.. wat zandzakken, een prowler. Heb hier denk niet voor alles ruimte en geld heb ik sowieso niet haha, maar dit is leuk om allemaal uiteindelijk bij elkaar te sparen.

Laatst bewerkt:
Gaaf man, heerlijk als je zo'n rack kwijt kan 👌 benieuwd naar de foto's

Decathlon heeft volgens mij ook wel mooie uitgebreide racks.. maar zou je reviews ff moeten lezen, want weet eigenlijk niet hoe ze beoordeeld worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven