MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom bumpers btw? Andere schijven zijnngoedkoper

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.687
:goodidea: niks mooiers dan het oldskool geluid van gietijzeren schijven:cool:
Helemaal mee eens, heb nu nog wat gietijzer zooi liggen en 2 plastic van 15kg maar het gietijzeren spul is veel mooier totdat je olympic weightlifting oefeningen gaat doen en alles is kapot:trollface:

Helemaal mee eens, heb nu nog wat gietijzer zooi liggen en 2 plastic van 15kg maar het gietijzeren spul is veel mooier totdat je olympic weightlifting oefeningen gaat doen en alles is kapot:trollface:
Je moet er ook niet mee gooien he:p. Maar is dat niet te fixxen door alleen voor de grootste schijven bumpers te gebruiken en de rest gijtijzer? Ziet misschien raar uit maar scheelt wel weer knaken. Zelf geen ervaring met bumpers dus zal wel onzin lullen nu:gek:

• #1.689
Je moet er ook niet mee gooien he:p. Maar is dat niet te fixxen door alleen voor de grootste schijven bumpers te gebruiken en de rest gijtijzer? Ziet misschien raar uit maar scheelt wel weer knaken. Zelf geen ervaring met bumpers dus zal wel onzin lullen nu:gek:
Ja, zou kunnen maar nu doe ik ook geen oly lifts en als ik een homegym heb vast ook niet. Dan zou ik ze buiten moeten doen.

• #1.690
Deload 27-05-2022

RDL 3x5 57,5kg

FrontSquats 3x5 32,5kg 1x10 30kg

BW Chin Ups 3x5 bw

Hanging Knee Raises 3x12

Loopband snelheid 6.0 mets 10min 15sec.

Was m'n warm up aan het doen en kwam erachter dat ik nog steeds deload.:fuu:Heel triest maar heb me eraan gehouden.

Frontsquats heb ik nu m'n grip met straps gedaan, voelde wel alsof ik meer 'beweegruimte' had. Is wel ff wennen maar denk dat het wel fijner is op de hogere reps. Ja ik ben van plan 20 rep frontsquats te doen want ik ben een debiel.

Doel is 20x225lbs(~102,5kg) in 60sec.
Season 5 Ghost GIF by Power

Doel is 20x225lbs(~102,5kg) in 60sec.
Niet voor het een of ander maar dat haal je nooit bro :p 2min zal zelfs al moeilijk worden.

Gewoon 20reps alleen zoiezo al, maakt niet uit welke tijd. Moet zondag zelf ook voor de eerste keer 1x20 backsquat doen. Geen idee of ik het ga halen.

• #1.697
Niet voor het een of ander maar dat haal je nooit bro :p 2min zal zelfs al moeilijk worden.

Gewoon 20reps alleen zoiezo al, maakt niet uit welke tijd. Moet zondag zelf ook voor de eerste keer 1x20 backsquat doen. Geen idee of ik het ga halen.
Doelen hoeven niet haalbaar te zijn:)
Heb nog nooit 20 reps gedaan maar begin gewoon heel licht en bouw het op.

20 reps gaat wel, maar binnen een minuut? Das 3 seconden per rep. Dat is met een lege bar al aanpoten.

• #1.699
20 reps gaat wel, maar binnen een minuut? Das 3 seconden per rep. Dat is met een lege bar al aanpoten.
Kan ik met 1 been, nee maar is natuurlijk een doel om in 60sec te doen maar ben al blij als ik 1x 100kg kan frontsquatten:) Meeste resultaat haal je als je de lat hoog legt!

Laatst bewerkt:
  • #1.700
Training 28-05-2022

Hardlopen-
5.1km 28min 11sec PR vorige keer 4.4km 27min 17sec

Leuke training denk ik..

Hardlopen ging goed niet eens zo gek moe erna, hele fucking tijd wind tegen anders had ik 28min gehaald:scold:
Goede progressie trouwens vorige keer deed ik
4.4km op 27min en nu 5.1km op 28min!

Best blij mee dat ik gewoon kan zeggen van 'ff 5km hardlopen', als ex morbide obesitas jochie is dat echt een wereld van verschil.

Was lekker weer en wou nu echt de 5km rennen en had geen zin om te boksen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven