- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Helaas wel, maar ja kan ook gewoon 50mm op een 30mm stang doen waarom niet?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas wel, maar ja kan ook gewoon 50mm op een 30mm stang doen waarom niet?

Jij welHelaas wel, maar ja kan ook gewoon 50mm op een 30mm stang doen waarom niet?![]()

Denk dat ik dat gwn doe haha. Edit:ben van plan om de pulley dan niet te kopen eerst wat gewichten haal.
Zijn natuurlijk wel gaaf
Maar worden denk gietijzere schijven, ik ga waarschijnlijk toch niet gooien met m'n spul.Zijn natuurlijk wel gaafMaar worden denk gietijzere schijven, ik ga waarschijnlijk toch niet gooien met m'n spul.
niks mooiers dan het oldskool geluid van gietijzeren schijven
Helemaal mee eens, heb nu nog wat gietijzer zooi liggen en 2 plastic van 15kg maar het gietijzeren spul is veel mooier totdat je olympic weightlifting oefeningen gaat doen en alles is kapotniks mooiers dan het oldskool geluid van gietijzeren schijven
![]()

Je moet er ook niet mee gooien heHelemaal mee eens, heb nu nog wat gietijzer zooi liggen en 2 plastic van 15kg maar het gietijzeren spul is veel mooier totdat je olympic weightlifting oefeningen gaat doen en alles is kapot![]()
. Maar is dat niet te fixxen door alleen voor de grootste schijven bumpers te gebruiken en de rest gijtijzer? Ziet misschien raar uit maar scheelt wel weer knaken. Zelf geen ervaring met bumpers dus zal wel onzin lullen nu
Ja, zou kunnen maar nu doe ik ook geen oly lifts en als ik een homegym heb vast ook niet. Dan zou ik ze buiten moeten doen.Je moet er ook niet mee gooien he. Maar is dat niet te fixxen door alleen voor de grootste schijven bumpers te gebruiken en de rest gijtijzer? Ziet misschien raar uit maar scheelt wel weer knaken. Zelf geen ervaring met bumpers dus zal wel onzin lullen nu
![]()
Heel triest maar heb me eraan gehouden.Ja ik ben van plan 20 rep frontsquats te doen want ik ben een debiel

Doel is 20x225lbs(~102,5kg) in 60sec.
Koekwaus zouden we hier zeggen
Niet voor het een of ander maar dat haal je nooit bro
2min zal zelfs al moeilijk worden. Doelen hoeven niet haalbaar te zijnNiet voor het een of ander maar dat haal je nooit bro2min zal zelfs al moeilijk worden.
Gewoon 20reps alleen zoiezo al, maakt niet uit welke tijd. Moet zondag zelf ook voor de eerste keer 1x20 backsquat doen. Geen idee of ik het ga halen.
Kan ik met 1 been, nee maar is natuurlijk een doel om in 60sec te doen maar ben al blij als ik 1x 100kg kan frontsquatten20 reps gaat wel, maar binnen een minuut? Das 3 seconden per rep. Dat is met een lege bar al aanpoten.
Meeste resultaat haal je als je de lat hoog legt!