Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Ahh meneer is er klaar mee.

Hoeveel cal ga je naar binnen zitten schuiven?
Gemiddeld 3750-3800 en dan meestal nog +50 door extra stappen, nog steeds niet gek veel. Rust dagen ga ik net zoveel eten ipv minder. Is ongeveer 0,24gr meer. Dus kom ik op 0,6 uit, als dat ook het geval is ga ik naar 3700 en niet 3800.

Ik heb nu ff gekeken hoeveel ik ben aangekomen in de tijd dat ik bulk en hoe ik er nu uitzie en heb besloten om wat aggressiever te gaan bulken dus 0,5kg per maand aankomen en niet 0,3kg.
Als 16 jarige die 190cm is en in principe gewoon een beginner vind ik dat beter dan 'lean bulking'.
Ben wel een beetje klaar met dat mietjes gebulk haha, 0.5kg is prima. Zoals jullie zien kan ik best cutten :roflol:
Je weet ook dat je vet kan worden :P
Ik zou zeggen je moet genoeg, gezond en gevarieerd eten. En genoeg is dan zoveel dat je voortdurend lekker sterker wordt, en weer energie hebt bij een volgende training. Zinloos proppen lijkt me ook niet nodig...

• #1.783
Je weet ook dat je vet kan worden :P
Ik zou zeggen je moet genoeg, gezond en gevarieerd eten. En genoeg is dan zoveel dat je voortdurend lekker sterker wordt, en weer energie hebt bij een volgende training. Zinloos proppen lijkt me ook niet nodig...
Dat kan maar 0,5kg ipv 0,3kg is ook goed, als ik oprecht vet word dan minder ik het toch :p

Gemiddeld 3750-3800 en dan meestal nog +50 door extra stappen, nog steeds niet gek veel. Rust dagen ga ik net zoveel eten ipv minder. Is ongeveer 0,24gr meer. Dus kom ik op 0,6 uit, als dat ook het geval is ga ik naar 3700 en niet 3800.
Nou is best behoorlijk veel, zeker als je 75kg weegt? Goed metabolisme heb je te pakken! Is toch lekker man. Gaat alleen maar beter worden naarmate je meer spier hebt.

Oh maar je bent slechts 16, dus een deel van je metabolisme is zo hoog doordat je een tiener bent die in de groei zit.

• #1.785
Nou is best behoorlijk veel, zeker als je 75kg weegt? Goed metabolisme heb je te pakken! Is toch lekker man. Gaat alleen maar beter worden naarmate je meer spier hebt.

Oh maar je bent slechts 16, dus een deel van je metabolisme is zo hoog doordat je een tiener bent die in de groei zit.
Zeg je nou dat ik 75kg weeg:eek:.. Just so you know weeg ik al 81,5. (beetje gewicht kwijt:()

Ja precies, ben jong en moet het ervan nemen. Weet ook niet of ik volgend schooljaar nog zo dedicated kan trainen als nu dus probeer zoveel mogelijk gains te maken als ik kan.

Zeg je nou dat ik 75kg weeg:eek:.. Just so you know weeg ik al 81,5. (beetje gewicht kwijt:()

Ja precies, ben jong en moet het ervan nemen. Weet ook niet of ik volgend schooljaar nog zo dedicated kan trainen als nu dus probeer zoveel mogelijk gains te maken als ik kan.
Excuus! Ben net wakker en sliep nog half....zag je gewichtstabel nota bene nog staan.

• #1.788
Ja, maar 0.3 kg spier ga je echt niet maken in een week (0.5 ook niet) dus het grootste gedeelte is al vet.
Goed dat ik dat nooit gezegt heb;) Op 0.5kg kom je inderdaad meer vet aan maar ook iets meer spier, zoals ik al zei als 0.5kg teveel is minder ik het daarna. Kan nu wel zeggen dat iets voor mij niet goed werkt maar heb het nooit geprobeerd.

• #1.789
Zal trouwens in de praktijd anders zijn he, al die nummertjes zijn wel leuk maar we zullen het volgende week vanzelf mee maken.

Goed dat ik dat nooit gezegt heb;) Op 0.5kg kom je inderdaad meer vet aan maar ook iets meer spier, zoals ik al zei als 0.5kg teveel is minder ik het daarna. Kan nu wel zeggen dat iets voor mij niet goed werkt maar heb het nooit geprobeerd.
En zo moet het!
Vind het zelf ook leuker om extremer te bulken en daarna het vet 'wegcutten', helpt ook met  krachtgains. Of de spiegel het leuk vindt is een ander verhaal, maar zolang je niet té hoog in vet% gaat zou ik het zeker zo doen.

• #1.791
En zo moet het!
Vind het zelf ook leuker om extremer te bulken en daarna het vet 'wegcutten', helpt ook met  krachtgains. Of de spiegel het leuk vindt is een ander verhaal, maar zolang je niet té hoog in vet% gaat zou ik het zeker zo doen.
Ja de krachtgains is iets wat ik echt wil, fysiek komt stiekem erna. Als ik in de spiegel kijkt en denk poh vetz*k ga ik cutten en weer verder!

Zolang mn pens niet voor me lul gaat hangen is het goed! (Grapje, soortvan)

Dat laatste is ook zeker waar. En het is op zich ook goed dat je na je obese periode niet voor altijd bang bent om weer gewicht aan te komen.

• #1.793
Dat laatste is ook zeker waar. En het is op zich ook goed dat je na je obese periode niet voor altijd bang bent om weer gewicht aan te komen.
Komt ook omdat ik nu een mindset heb waar ik alleen maar progressie wilt, nu ben ik wel sterker geworden maar qua massa/gewicht niet echt.

• #1.794
Training 06-06-2022

Paused OHP 2x5 1x8 45kg RPE 9,5 last set 1x17 30kg lol

Bench 3x10 60kg

Weighted Dips 1x9 2x8 5kg

Lu Raises 3x15 8,75kg

Overhead DB Extensions 1x21 7,5kg 2x11 10kg +Diamond push ups till failure then on knees till failure

Training kunnen doen..

OHP weer top, ookal train ik vandaag thuis ging ie gewoon goed. Besloten om 2x5 1xamrap en back off setje te doen ipv 5x5. Back off set geprobeerd om 20x30kg te doen maar lukte niet, was wel lekker door de burn heen bijten.

Bench niet slecht, wat een kut bankje zeg.

Weighted Dips had ik er 10 gekunt, kwam die 5kg schijf vast onder het bankje.

Lu raises voelde lekker man, gekke pomp.

Triceps gingen helemaal kut, dus dat is dat. Houdoe.

Kan me voorstellen dat je schouders aardig in de fik stonden met in ene 17 herhalingen 👌 normaliter nooit zoveel herhalingen toch?

• #1.796
Kan me voorstellen dat je schouders aardig in de fik stonden met in ene 17 herhalingen 👌 normaliter nooit zoveel herhalingen toch?
Nee, normaal doe ik ene dag 3x8-10 en andere dag 5x3-5 maar nu ga ik inplaats van 5x3-5/ 2x3-5 en 1 amrap setje doen en daarna een back off set van tussen de 10 en 20. Gewoon voor de lol haha.

Beetje afwisseling zal nooit kwaad kunnen 💪
Maar kan me voorstellen dat de overgang flink is voor je spieren. Aan de andere kant doe je wel kickboks training, dus zijn je spieren de uithouding wel gewend

• #1.798
Beetje afwisseling zal nooit kwaad kunnen 💪
Maar kan me voorstellen dat de overgang flink is voor je spieren. Aan de andere kant doe je wel kickboks training, dus zijn je spieren de uithouding wel gewend
Vond 5x5 te saai, liever 3 zwaardere setjes en 1 lichtere.
Valt eigenlijk wel mee, eerste keer dat ik 3x10 deed was het pas drama. Weet niet of mijn schouders door vechtsport meer uithoudings vermoging heeft maar kan nooit verkeerd zijn.

• #1.799
Training 07-06-2022

FrontSquats 2x5 1x7 67,5kg +belt(1-2 rir last set?!) 1x13 50kg

BW Pull Ups 3x5+3 negatives na set ss Cable Woodchoppers 3x12 40kg

Straight Arm Pullovers 1x16 1x18 60kg

Pendlay Row 3x8 65kg

Lying Leg Curls 1x20 35kg DROPSET; 16x45kg 13x35kg 7x25kg :fire:

Ez Bar Curls 2x15 1x13 22,5kg SS Smith Calf Raises 3x15 110kg

Lekkere training, was een beetje lang maar deed 3 nieuwe oefeningen:)

FrontSquat bewust 67,5kg gedaan, wou 70 maar heb hem 3 weken niet fatsoenlijk gedaan dus ging maar verstandig zijn want slechte techniek is voor voetbaljongens. Amrap setje liet zien dat ik 70 goed aan kan. Back off set op 13 gestopt door form breakdown, goed om te weten wanneer je techniek adios zegt.

Blij met pull ups, kan er 5 BW en niet crossfit style:)

Straight Arm Pulldowns man man man, wat een burn. Heb ik echt gemist deze oefening, blijft er zeker in.

Pendlay Row lichter gedaan, zelfde rede als de FS en ging wel goed.

Lying Leg Curls lang niet gedaan, heerlijke oefening. Perongelijk 20 reps maar de dropset was super intens, denk dat ik de volgende keer wat beter kan doorzetten. Ff wennen.

Ez Bar Curls gingen goed en Smith Calf Raises ook, core was vermoeid waardoor ik beetje gecompenseerd heb met lowerback. Neem ik mee voor de volgende training (doe wss toch niets mee👍)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven