XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Training 09-06-2022

Bench (misload 5x70kg) 2x4 1x3 75kg 1x12
60kg

OHP 1x9 1x10 1x8 35kg

BB Row 2x12 1x14 62,5kg

H2L Cable Flyes 1x15 1x17 1x13 40kg ss Facepulls 3x20 65kg

Ez Bar Curls 2x13 25kg DROPSET 14x25kg 7x20kg 11x20kg ss Overhead Extensions 1x15 1x13 1x14 55kg

Leuke training, heb een paar dingen veranderd.

Bench een misload, helemaal trots toen kwan ik erachter dat het 5kg minder was👍
Leg drive voelt weer goed aan.

OHP eerste set te weinig rust.

BB Row niet echt lekker, volgende week ga ik de pendlay row doen. Wil graag een seal row doen maar dat is een kut set up. Chest sup machine rows zijn heel slecht hier.

Chest flyes te weinig rust, deed 90sec volgende week 2min.

Weer een zieke fucking pomp op deze superset, ez bar curls voelde solide aan en overhead extensions ging ik helemaal kapot.

• #1.822
Training 10-06-2022

Squats 3x6 82,5kg 1x16 60kg +riem

RDL 3x12 50kg+riem

Weighted Chin Ups 1x7 2,5kg 2x5 3,75kg

Lat Pulldown (pull up breedte) 1x12 1x13 schijf 12 +straps last set

Leg Extensions Uni; 2x15 schijf 11 Bilateral 1x16+ hoop partials schijf 16+10kg schijf daarna op hurken zitten en dood gaan.

Smith Calf Raises 3x15 110kg

Informatieve training.

Squats is mijn houding niet goed genoeg, heupen gaan te snel omhoog en krijg een soort goodmorning achtig iets. Spieren kunnen wel meer aan maar houding helaas niet. Op backoff set geen last van gelukkig tot de laatste 2 reps.

RDL goede houding, ga het weer langzaam opbouwen.

Chin Ups perfecte houding, voelde goed aan.

Lat Pulldowns met straps is wel fucking lekker.

Abs geskipt
😎

Laatst bewerkt:
  • #1.823
Training 11-06-2022

Shadowboxing-

1x1,5min Technique

1x1,5min Fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

2x1,5min Boxing only/Boxing+Kicks

1x3min Combos ending with kick+check

1x3min Combos ending with kick+check+kick

2x1,5min powerkicks/powerboxing

1x3min freestyle

45sec rest tussen rondes.

Nog ff gekloot met Tornado Kicks, viel me niet tegen. Nog ff oefenen en ik kan ze clean op de bokszak. :) enig dingetje is dat als ik val ik met mn hoofd tegen een muur kom of op tegels :roflol:
Kung Fu Fight GIF

Hardlopen-
13min 52sec vorige week 14min 14sec.

Goede training.

Heb veel op techniek gelet, ben weer begonnen met veel headmovement en blocks te doen aangezien mijn techniek nu goed genoeg is daarvoor alleen nog intensiteit opbouwen.
Vind het echt jammer dat ik niemand heb om mee te sparren, leukste van alles:(.

Tijdens het hardlopen ging m'n veter los en het ging echt lekker! Had sowieso een pr kunnen lopen maar dan niet.

Laatst bewerkt:
Squats is mijn houding niet goed genoeg, heupen gaan te snel omhoog en krijg een soort goodmorning achtig iets. Spieren kunnen wel meer aan maar houding helaas niet. Op backoff set geen last van gelukkig tot de laatste 2 reps.
Herkenbaar.. blijft erg lastig. Volgens mij is de truc je kont meer naar achter brengen waardoor je minder in je rug hangt, maar dat voelt "eng", alsof je sneller achterover kukelt (hoe schrijf je dat 🤣)

• #1.826
Herkenbaar.. blijft erg lastig. Volgens mij is de truc je kont meer naar achter brengen waardoor je minder in je rug hangt, maar dat voelt "eng", alsof je sneller achterover kukelt (hoe schrijf je dat 🤣)
Haha, ja gelukkig heb ik nog hulp achter de schermen. @PartyMarty en @ak hebben me al met de grond gelijk gemaakt maar ook tips gegeven hoe het wel moet!
Inderdaad ook veel baat bij, merk dat handen/onderarmen de oefening eerder ten einde laten lopen dan de kracht in de lats. Goed te horen dat het bij jou ook helpt 👌
Vond dat zelf best apart dat mijn onderarmen zo verzuurde op die oefening, gelukkig hebben we straps daarvoor. Had zelfs een betere mind muscle connection.

Haha dat klinkt goed :roflol: dat kunnen de twee heren wel :whip:

Ja scheelt erg veel in gewicht in je oefening met straps. Doe nu eigenlijk sinds twee weekjes de meeste rugoefeningen met straps, maar voelt veel beter 👌

• #1.828
Haha dat klinkt goed :roflol: dat kunnen de twee heren wel :whip:

Ja scheelt erg veel in gewicht in je oefening met straps. Doe nu eigenlijk sinds twee weekjes de meeste rugoefeningen met straps, maar voelt veel beter 👌
Zou zelf ook willen roeien (chest supported) met straps alleen is onze machine row gewoon slecht.. Weet niet of straps op pendlay rows fijn zijn. Maar denk dat dat wel veel uitmaakt met het hele aanspannen van je rug.

Laatst bewerkt:
Ik denk waarom niet. Doe zelf nu eerst t-bar rows, dan cable rows single handle en dan close grip pulldown nu alle 3 met straps, maar vind het top omdat ik mn rug zo veel beter uitput. Krijg vaak, zeker bij meerdere herhalingen verzuring in handen of onderarm. Dacht eerst beetje gek om straps te gebruiken bij rows, maar boeit me nu eigenlijk niet zoveel als ik er profijt van heb. Zou het gewoon proberen en als je er baat bij hebt..

• #1.830
Ik denk waarom niet. Doe zelf nu eerst t-bar rows, dan cable rows single handle en dan close grip pulldown nu alle 3 met straps, maar vind het top omdat ik mn rug zo veel beter uitput. Krijg vaak, zeker bij meerdere herhalingen verzuring in handen of onderarm. Dacht eerst beetje gek om straps te gebruiken bij rows, maar boeit me nu eigenlijk niet zoveel als ik er profijt van heb. Zou het gewoon proberen en als je er baat bij hebt..
Ja precies, als je maar een goede feeling erop heb is het goed.

• #1.832
Gewicht deze week.
81,6
81,8
82,3
82,1
82,4
82,4
82,5
Gemiddeld 82,2(+0,84kg)

Kcal toch niet verhoogt, wis sowieso al dat ik op een goede surplus zat. Eindelijk ben ik weer op m'n oude gewicht voor dat ik ziek werd, ben ook niet meer plat dus dat is fijn van de vocht.
Gister weggeweest en had voor mn gevoel teveel gegeten, dus niet.:cheer: Weeg wel iets meer omdat m'n darmen en ik ruzie hebben.

(had trouwens de 22ste omtrek genoteerd dus was ik het niet vergeten:))

• #1.833
Training 13-06-2022

Bench 3x5 75kg ez 1x15 60kg(0-1rir)

Paused OHP 1x10 1x8 1x7 35kg

BB Row 1x12 1x14 1x12 65kg

Cable Chest Flyes 2x15 1x14 40kg ss Facepulls 3x20 65kg

Ez Bar Curls 2x15 25kg DROPSET 13x25kg 9x20kg 7x15kg ss Overhead Rope Extensions 3x15 55kg

Heerlijke training, voelde me net jezus.

Bench is weer top, heb het amrap setje niet gedaan maar kon er denk wel 1-2 meer. 15x60kg was ook wel geinig, hoopte op 13.

OHP ging goed maar volgende week hou ik 3min rust ipv 2min.

BB Row ook goed, mooie reps.

Ben nu weer op de ez bar curls en overhead rope extensions sterker geworden, helemaal top. Had een pomp waar zelfs de milfs naar keken.
Angry Power GIF by SpongeBob SquarePants

Laatst bewerkt:
Had een pomp waar zelfs de milfs naar keken.
:eyebrow:

Nu nog een baard laten staan. Ooit met een vrouw van 2x mijn leeftijd in bed gedoken, kort nadat ik m'n baard liet groeien toen ik 18 was. Zij dacht dat ik eind 20 was. Sinds ik die baard liet staan werd ik ook ineens nergens meer op m'n id gevraagd. Ze schrok wel toen ik na de seks zei dst ik 18 was, maar dat boeide niet zoveel gezien ze zich wel had vermaakt.. :eyebrow:

• #1.835
:eyebrow:

Nu nog een baard laten staan. Ooit met een vrouw van 2x mijn leeftijd in bed gedoken, kort nadat ik m'n baard liet groeien toen ik 18 was. Zij dacht dat ik eind 20 was. Sinds ik die baard liet staan werd ik ook ineens nergens meer op m'n id gevraagd. Ze schrok wel toen ik na de seks zei dst ik 18 was, maar dat boeide niet zoveel gezien ze zich wel had vermaakt.. :eyebrow:
Haha goed bezig man, ooit zal ik je na doen.
Baard wilt opzich wel groeien maar nog net niet goed genoeg voor een volledige. :sad:
Word gelukkig sowieso wel 18-20 geschat.

Nice man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven