XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heel m'n techniek voelde slecht aan, 47,5kg zou ik voor 5 moeten kunnen. Voor de deload deed ik 45 5x5 en voelde 'makkelijk'.
Klinkt niet raar dat het na een deload anders voelt en je wellicht iets lichter moet beginnen. Als het goed is zit je na een week weer op je oude niveau.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
Training 03-06-2022

RDL 3x8 115kg +riem en straps..

Frontsquats 3x5 65kg 1x10 50kg +riem

BW Chin Ups 1x8 2x6 bw.

Cable Row latpulldown stang 2x12 schijf 12 1x13 schijf 8

Ez Bar Curls 3x12 25kg

Bizar slechte training.

RDL gefilmt, een kat was jaloers. Laatste set was bizar slecht, onderrug voelde slecht..

Frontsquats ja, waarom zou ik dat doen terwijl mn onderrug auw deed. Maar was benieuwd oke..

Ff cable row gedaan om onderrug minder te belasten.

RDL gaat eruit totdat @PartyMarty mij is hardhandig helpt, dus ook op 95KG. Ga nu leg curls ipv RDLs doen. Heb geen zin in een hernia dus ga lekker vanaf 0 weer opbouwen.

• #1.745
Training 03-06-2022

BW Chin Ups 1x8 2x6 bw.

Ez Bar Curls 3x12 25kg

Bizar slechte training.

RDL gefilmt, een kat was jaloers. Laatste set was bizar slecht, onderrug voelde slecht..

Frontsquats ja, waarom zou ik dat doen terwijl mn onderrug auw deed. Maar was benieuwd oke..

RDL gaat eruit totdat @PartyMarty mij is hardhandig helpt, dus ook op 95KG. Ga nu leg curls ipv RDLs doen. Heb geen zin in een hernia dus ga lekker vanaf 0 weer opbouwen.

week GIF

• #1.746
Training 03-06-2022

BW Chin Ups 1x8 2x6 bw.

Ez Bar Curls 3x12 25kg

Bizar slechte training.

Als ik weer hiphinge goed kan ga ik frontsquats high rep erna doen, is iets slimmer haha. Deze training word nu dus;

FrontSquats 3x5 1x10+

Chin Ups 3x8-15

Pendlay Row 3x6-8

Lying Leg Curls 3x10-12

Ez Bar Curls 3x10-12 ss Smith Calf Raises 3x12-15

?Rope hammer curls 1x10-12 1xdropset?

Squat day word

Highbar Squats 3x5 1x10-20

Weighted Pull Ups 3x5-7

DB Row 2x12-15

Leg Curl 3x10-12

Leg Extensions unilatersl 2x10-15 bilateral 1xdropset

Smith Calf Raises 3x12-15

Ik heb onlangs hanging hamstring bridge curls ontdekt, simpel maar effectief.
Dan heb je wel een bankje, een rack en een barbell nodig.
Misschien ook eens kijken naar Dimel deadlift voor de hip hinge.

• #1.748
Ik heb onlangs hanging hamstring bridge curls ontdekt, simpel maar effectief.
Dan heb je wel een bankje, een rack en een barbell nodig.
Misschien ook eens kijken naar Dimel deadlift voor de hip hinge.
In deze gym is geen rack, zat wel te denken aan nordic curls.

Dimel deadlifts zijn wel interessant, bedankt.

• #1.756
Training 04-06-2022

Shadowboxing-

1x1,5min fightpace

1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

2x1,5min Boxing only/Boxing+Kicks

1x3min Straight punches/kicks only

1x3min Combos ending with check

2x1,5min powerkicks/powerboxing

1x3min freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-
14min 14sec vorige keer 14min 02sec

Goede training,
Heb het aangepast en vind dit ook leuk om te doen. Iets minder intensief en meer focus op techniek, ben geen hiit kickbox voetbal moeder.

Hardlopen gaat minder, heb het gevoel dat ik lichtelijk last van pollen heb. (Ik loop hard in een bos achtig gebied)

Vanavond lekker een hele kip van de spit, ben niet van plan het precies te tracken rond het wel op een leuk getal af.

Training 04-06-2022

Shadowboxing-

1x1,5min fightpace

1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

2x1,5min Boxing only/Boxing+Kicks

1x3min Straight punches/kicks only

1x3min Combos ending with check

2x1,5min powerkicks/powerboxing

1x3min freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-
14min 14sec vorige keer 14min 02sec

Goede training,
Heb het aangepast en vind dit ook leuk om te doen. Iets minder intensief en meer focus op techniek, ben geen hiit kickbox voetbal moeder.

Hardlopen gaat minder, heb het gevoel dat ik lichtelijk last van pollen heb. (Ik loop hard in een bos achtig gebied)

Vanavond lekker een hele kip van de spit, ben niet van plan het precies te tracken rond het wel op een leuk getal af.

Doe je je vechtsport thuis, of in een dojo?

• #1.758
Doe je je vechtsport thuis, of in een dojo?
Heb een bokszak thuis, maar ik heb het een paar jaar in een dojo gedaan. 2 abonnementen was best duur, en de tijden waren irritant dus besloot om thuis verder te gaan. (Stiekem nog betere progressie gemaakt ook, groepslessen waren niet heel fijn)

Heel m'n techniek voelde slecht aan, 47,5kg zou ik voor 5 moeten kunnen. Voor de deload deed ik 45 5x5 en voelde 'makkelijk'.
Je hebt t vast wel eens gepost, maar ik zit niet zovaak in de logjes. Houd jij het ook bij in een app?

In deze gym is geen rack, zat wel te denken aan nordic curls.
Liggend met een dumbell tussen je voeten kan ook. Klinkt wat omslachtig maar valt best mee. Of met een enkelbandje om je enkel.

Dan is het wel handig als je zo'n lederen riempje hebt. Die klittenband dingen zijn waardeloos

• #1.760
Je hebt t vast wel eens gepost, maar ik zit niet zovaak in de logjes. Houd jij het ook bij in een app?
Screenshot_20220604-103113_Excel.jpg

Excell gang
Liggend met een dumbell tussen je voeten kan ook. Klinkt wat omslachtig maar valt best mee. Of met een enkelbandje om je enkel.

Dan is het wel handig als je zo'n lederen riempje hebt. Die klittenband dingen zijn waardeloos
Met dumbbell tussen me voeten heb ik in de lockdown gedaan, zit momenteel nog in 'n gym dus gebruik liever een machine daarvoor.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven