Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb een bokszak thuis, maar ik heb het een paar jaar in een dojo gedaan. 2 abonnementen was best duur, en de tijden waren irritant dus besloot om thuis verder te gaan. (Stiekem nog betere progressie gemaakt ook, groepslessen waren niet heel fijn)
Ik heb niet zoveel met vechtsporten, maar snap dat dit wel prima is voor je snelheid en conditie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764
  • #1.766
Klopt, ik vraag me zelfs af of dit geen bloedinkjes in je hand en pols gewrichten geeft....
en doe je ook kicks eigenlijk?
Nee helemaal niet zelfs, heb gelukkig de milde variant (25% stolling) dus kan dit wel. Gebruik sowieso wraps+handschoenen.

Trappen doe ik zeker ook, voor nu nog met scheenbeschermers anders krijg ik bulten en blauweplekken das niet normaal :roflol:

Screenshot_20220604-103113_Excel.jpg

Excell gang
Ah, mij niet overzichtelijk genoeg als ik wissel van reps. Maar de kans dat je beter bent met cijfers is groot, heel groot :o
Met dumbbell tussen me voeten heb ik in de lockdown gedaan, zit momenteel nog in 'n gym dus gebruik liever een machine daarvoor.
Ja logisch ook.

• #1.771
Dat merk ik ook nu met de bloedverdunners en cortisone maar ik heb mijn scheenbeschermers niet meer :o
Ja dat is bizar he? Ik had toen ik nog sparde een keer iemand zn knie getrapt, kwam een reuze bult op mijn scheen. Toen was deadliften echt pijnlijk haha.

• #1.774
Homegym begint al te komen, heb een ATX Womans Bar 205cm 15kg en 130kg (2x 25kg bumperplates 4x20kg rubber met grip) +weightrack gescoord op markplaats beide voor een leuke prijs :D

• #1.775
Gewicht deze week
80,6
80,6
81,7
81,5
81,8
81,3
81,7
Gemiddeld 81,3(-0,4kg)

Gewicht is vorige week geleidelijk omlaag gegaan en nu kruipt het weer omhoog, denk niet dat ik meer hoef te eten aangezien mijn gewicht omhoog gaat maar kan best zijn dat ik het toch doe want wie wilt nou niet meer eten:meal:
Edit: kcal gaan omhoog.

Training schema is omgegooid omdat de gym morgen dicht is en ik OHP dag vrijwel goed thuis kan uitvoeren; OHP Day- FrontSquat Day- Cardio- Bench Day- Squat Day.

Laatst bewerkt:
  • #1.776
Gewicht deze week
80,6
80,6
81,7
81,5
81,8
81,3
81,7
Gemiddeld 81,3(-0,4kg)

Gewicht is vorige week geleidelijk omlaag gegaan en nu kruipt het weer omhoog, denk niet dat ik meer hoef te eten aangezien mijn gewicht omhoog gaat maar kan best zijn dat ik het toch doe want wie wilt nou niet meer eten:meal:
Edit: kcal gaan omhoog.

Training schema is omgegooid omdat de gym morgen dicht is en ik OHP dag vrijwel goed thuis kan uitvoeren; OHP Day- FrontSquat Day- Cardio- Bench Day- Squat Day.
0,4 is prima toch?

• #1.779
Ik heb nu ff gekeken hoeveel ik ben aangekomen in de tijd dat ik bulk en hoe ik er nu uitzie en heb besloten om wat aggressiever te gaan bulken dus 0,5kg per maand aankomen en niet 0,3kg.
Als 16 jarige die 190cm is en in principe gewoon een beginner vind ik dat beter dan 'lean bulking'.
Ben wel een beetje klaar met dat mietjes gebulk haha, 0.5kg is prima. Zoals jullie zien kan ik best cutten :roflol:

Ik heb nu ff gekeken hoeveel ik ben aangekomen in de tijd dat ik bulk en hoe ik er nu uitzie en heb besloten om wat aggressiever te gaan bulken dus 0,5kg per maand aankomen en niet 0,3kg.
Als 16 jarige die 190cm is en in principe gewoon een beginner vind ik dat beter dan 'lean bulking'.
Ben wel een beetje klaar met dat mietjes gebulk haha, 0.5kg is prima. Zoals jullie zien kan ik best cutten :roflol:
Ahh meneer is er klaar mee.

Hoeveel cal ga je naar binnen zitten schuiven?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven