- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Meestal koop ik ze daar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal koop ik ze daar

Lukt dat trouwens een beetje met dat milfhunten?Haha goed bezig man, ooit zal ik je na doen.
Baard wilt opzich wel groeien maar nog net niet goed genoeg voor een volledige.
Word gelukkig sowieso wel 18-20 geschat.

Geen commentaar.
Ik heb nog wel een low budget moeder met wie ik je in contact kan brengen? 60% commissie

Nou ja zeg, dat je daar nu pas mee komt.Ik heb nog wel een low budget moeder met wie ik je in contact kan brengen? 60% commissie![]()

Ken beur'n, volgende training weerTraining 14-03-2022
Squats techniek 3 setjes
Horizontal Leg Press 1x15 schijf 12 1x6 schijf 14 1x13 schijf 13
RDL 3x12 60kg
Weighted Chin Ups 1x5 2x6 3,75kg
Lat Pulldown Pull Up grip 2x13 schijf 13+straps
Leg Extensions Unilateral 1x15 schijf 11 1x13 schijf 12 Bilateral 1x15+partials schijf 16+10kg schijf
Leg Press Calf Raises 1x15 schijf 7 1x15 schijf 10 1x15 schijf 12
Mwah training, 0 motivatie of focus.
Squats techniek aan 't verbeteren dus nu leg press als main ding achtig gekut.
Leg Press is weer wennen, rpe kan hier mooi hoog joh.
RDL beltless +10kg en begint nu zwaar te worden haha.
Weighted Chin Ups gingen soepel, wou 3x6 maar ja eerste set dus niet gedaan terwijl ik er 7 kon.
Lat Pulldown perongeluk schijf niet al te lekker.
Leg Extenions verhoogt maar voelde in 't algemeen al minder lekker. Weinig focus en motivatie dus dan is t wat moeilijker om mezelf te pushen.
Voelde me voor 't trainen kut met koppijn en nu minder kut met beetje hoofdpijn.👍

Squats techniek aan 't verbeteren dus nu leg press als main ding achtig gekut.
Die horen er ook bij en je bent wel geweest en hebt iets gedaan!Leg Extenions verhoogt maar voelde in 't algemeen al minder lekker. Weinig focus en motivatie dus dan is t wat moeilijker om mezelf te pushen.
Voelde me voor 't trainen kut met koppijn en nu mindr kut met beetje hoofdpijn.👍
Dat zeker, gelukking ging het steeds beterDie horen er ook bij en je bent wel geweest en hebt iets gedaan!![]()
.Daarom. En niet geskipped omdat het wat minder voelde
Niet genoeg voor een werkset, gewoon rustig opbouwen. Gister zat toch geen focus in de training dus weinig techniek gedaan haha.Met hoeveel ben je nu aan je squat techniek aan t werken dan dat t niet meer je main oefening is? Ik kan ook prachtig squatten met 40kg maar tijdens een werkset heb ik daar niks aan.

Jazeker, alleen zondag. Woensdag rustig aan met bokszak en alleen ff 2.6km hardlopen dus dat valt mee en zaterdag net iets intensiever.
Vind het niet erg, op weighted dips en chin ups vind ik sowieso zwaar maar ook licht leuk dus dat scheelt
.Dat is een pittig schema hoor. Maar als je jong bent is herstel meestal niet het issue, als je maar genoeg uren slaap pakt....Jazeker, alleen zondag. Woensdag rustig aan met bokszak en alleen ff 2.6km hardlopen dus dat valt mee en zaterdag net iets intensiever.
Valt wel mee hoor, vind dit minder vermoeiend dan Push pull legs. Eerst deed ik wel intensiever cardio maar dat was teveel. Gewoon veel vreten, goed slapen en rekken dan komt het goed. Ik ga trouwens ook niet elke set tot falen, behalve op hogere rep oefeningen. Meestal probeer ik 1 rep erin te houden en dat helpt ook goed.Dat is een pittig schema hoor. Maar als je jong bent is herstel meestal niet het issue, als je maar genoeg uren slaap pakt....