AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.846
Training 14-03-2022
Squats techniek 3 setjes

Horizontal Leg Press 1x15 schijf 12 1x6 schijf 14 1x13 schijf 13

RDL 3x12 60kg

Weighted Chin Ups 1x5 2x6 3,75kg

Lat Pulldown Pull Up grip 2x13 schijf 13+straps

Leg Extensions Unilateral 1x15 schijf 11 1x13 schijf 12 Bilateral 1x15+partials schijf 16+10kg schijf

Leg Press Calf Raises 1x15 schijf 7 1x15 schijf 10 1x15 schijf 12

Mwah training, 0 motivatie of focus.

Squats techniek aan 't verbeteren dus nu leg press als main ding achtig gekut.

Leg Press is weer wennen, rpe kan hier mooi hoog joh.

RDL beltless +10kg en begint nu zwaar te worden haha.

Weighted Chin Ups gingen soepel, wou 3x6 maar ja eerste set dus niet gedaan terwijl ik er 7 kon.

Lat Pulldown perongeluk schijf niet al te lekker.

Leg Extenions verhoogt maar voelde in 't algemeen al minder lekker. Weinig focus en motivatie dus dan is t wat moeilijker om mezelf te pushen.

Voelde me voor 't trainen kut met koppijn en nu minder kut met beetje hoofdpijn.👍

Training 14-03-2022
Squats techniek 3 setjes

Horizontal Leg Press 1x15 schijf 12 1x6 schijf 14 1x13 schijf 13

RDL 3x12 60kg

Weighted Chin Ups 1x5 2x6 3,75kg

Lat Pulldown Pull Up grip 2x13 schijf 13+straps

Leg Extensions Unilateral 1x15 schijf 11 1x13 schijf 12 Bilateral 1x15+partials schijf 16+10kg schijf

Leg Press Calf Raises 1x15 schijf 7 1x15 schijf 10 1x15 schijf 12

Leg Press is weer wennen, rpe kan hier mooi hoog joh.

RDL beltless +10kg en begint nu zwaar te worden haha.

Weighted Chin Ups gingen soepel, wou 3x6 maar ja eerste set dus niet gedaan terwijl ik er 7 kon.

Leg Extenions verhoogt maar voelde in 't algemeen al minder lekker. Weinig focus en motivatie dus dan is t wat moeilijker om mezelf te pushen.

Voelde me voor 't trainen kut met koppijn en nu minder kut met beetje hoofdpijn.👍
Ken beur'n, volgende training weer :pressing:

Voelde me voor 't trainen kut met koppijn en nu mindr kut met beetje hoofdpijn.👍
Die horen er ook bij en je bent wel geweest en hebt iets gedaan! :thumb:

Met hoeveel ben je nu aan je squat techniek aan t werken dan dat t niet meer je main oefening is? Ik kan ook prachtig squatten met 40kg maar tijdens een werkset heb ik daar niks aan.

• #1.852
Met hoeveel ben je nu aan je squat techniek aan t werken dan dat t niet meer je main oefening is? Ik kan ook prachtig squatten met 40kg maar tijdens een werkset heb ik daar niks aan.
Niet genoeg voor een werkset, gewoon rustig opbouwen. Gister zat toch geen focus in de training dus weinig techniek gedaan haha.

Laatst bewerkt:
  • #1.853
Training 15-06-2022

Shadowboxing-

1x1,5min Technique

1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

1x3min Combos ending with kick+check

1x3min Combos ending with kick+check+kick

1x3min Freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-

2,6km - 13min 36sec vorige keer 14min 04sec

Goede training, ander tijdstip.

Hardlopen weer mezelf gepushed, dit kan best een pr zijn maar weet het niet zeker. 👍
Edit: Mijn pr is 13min 36sec en heb vandaag dus precies 13min 36sec erover gedaan. Erg klote dus maar zit tenminste weer op m'n oude niveau.

Laatst bewerkt:
  • #1.854
Training 16-06-2022

OHP 3x4 47,5kg First set rpe 9 last set rpe 10 1x10 37,5kg rpe 9,5

Bench 1x10 1x9 1x8 62,5kg

Weighted Dips 1x9 2x8 5kg

High To Low Cable Flyes 1x12 25kg each

Overhead Extensions 3x12 55kg ss Lu Raises 3x12 9kg

Rope Pushdowns 1x15 1x17 60kg

Hanging Knee Raises 3x15
Cable Crunches 2x20 70kg

Goede training.

OHP ging goed, gewicht voelt comfortabel aan en bar path is ook beter als eerst.

Bench ging goed totdat ik het laatste setje deed, houding voelde een beetje off en toen kwam ik bij rep 9 had hem bijna geracked en toen langzaam maar op mn borst gezakt.:o

Dips gingen ook goed.

High to low cable flyes zijn wel goed, nog ff wennen.

Lu Raises heb ik weer heel erg gelet op mn houding, nu was ie textbook form geen cheatjes:)

Pushdowns maar weer een kans gegeven en ging eigenlijk goed, mooie pomp niets geks.

Zelfs abs gedaan, cable crunches nog ff wennen maar voelt goed aan.

Hoppa.
Doe je nog wel eens aan rustdagen? :p

Hoe voelt het nu om meer reps te doen?

• #1.857
Jazeker, alleen zondag. Woensdag rustig aan met bokszak en alleen ff 2.6km hardlopen dus dat valt mee en zaterdag net iets intensiever.
Dat is een pittig schema hoor. Maar als je jong bent is herstel meestal niet het issue, als je maar genoeg uren slaap pakt....

• #1.859
Dat is een pittig schema hoor. Maar als je jong bent is herstel meestal niet het issue, als je maar genoeg uren slaap pakt....
Valt wel mee hoor, vind dit minder vermoeiend dan Push pull legs. Eerst deed ik wel intensiever cardio maar dat was teveel. Gewoon veel vreten, goed slapen en rekken dan komt het goed. Ik ga trouwens ook niet elke set tot falen, behalve op hogere rep oefeningen. Meestal probeer ik 1 rep erin te houden en dat helpt ook goed.

• #1.860
Training 17-06-2022

FrontSquat 2x5 1x7(rpe 8?) 70kg 1x15 52,5kg+belt all sets

BW Pull Ups 3x5+3negatives BW ss Cable WoodChoppers 3x12 40kg

Straight Arm Pushdown 1x20 65kg 1x16 70kg

Pendlay Row 2x8 65kg 1x8 62,5kg

Lying Leg Curls 1x17 45kg DROPSET: 16x45kg 8x35kg 10x25kg:zweet:

Ez Bar Curls 3x15 25kg SS Leg Press CalfRaises 3x15 schijf14

Goede training! Zeik nat door 't zweet.

FrontSquat ging fucking soepel, denk dat ik nog is goed sterk erop kan worden. Back off set ging goed, stopte op 15 reps door core en houding breakdown maar kan steeds meer reps en gewicht zonder dat mijn houding slecht is.

Pull Ups gingen iets makkelijker, ga ook beetje greasing the groove doen.

Pendlay row gebruikte ik iets teveel bodyenglish op 65kg dus ff terug gegaan naar 62,5kg.

Lying Leg Curls gingen goed, was helemaal kapot.

Ez Bar Curls goed op kunnen pushen, was wel echt een grind om 15 reps te halen zonder zwaaien enzo.

Hou trouwens wel goed vocht vast door 't warme weer, vorig jaar had ik opgezetten poten ben benieuwd of dat nog komt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven