Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Of de verkeerde sleutel in het gat willen steken, vreselijk.
Verkeerde huisdeur is nog leuker
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de verkeerde sleutel in het gat willen steken, vreselijk.
.Ow ja 1 ding vergetn..
wel eens gehad na t uitgaan dat ik gezeur had met een kerel.. ben dr door hem uitgezet uit de kroeg omdat die zo vriendjes was met de eigenaar..
sjah wrong adress
had zn auto opgezocht en dr lekker over heen gepiest.. en in zn tank zand gegooid
briefje op de ruitenwisser met:
U messed with the wrong guy
Dat eerste verhaal vond ik al sterk maar gast.. Dit is nóóit gebeurt dat weet jij zelf ookOw ja 1 ding vergetn..
wel eens gehad na t uitgaan dat ik gezeur had met een kerel.. ben dr door hem uitgezet uit de kroeg omdat die zo vriendjes was met de eigenaar..
sjah wrong adress
had zn auto opgezocht en dr lekker over heen gepiest.. en in zn tank zand gegooid
too much american pie bro.
1. Hoe krijg jij die tankdop open aangezien bijna alle auto's hier een vergrendeling op hebben.
2. Zielig om iemand zijn eigendommen te slopen omdat jij je zin niet krijgt, dit staat niet gelijk aan elkaar.
3.Heb je altijd pen en papier bij je plus was je nog nuchter genoeg om leesbaar te schrijven...?
4. Hoe weet jij welke auto van hem was en óf die wel van hem was...?
van bepaalde generatie's ford kun je met welke ford sleutel ook de tankdop losmaken
en daarbij ik kreeg mijn gelijk niet omdat ik wel in mijn recht stond

hoe kan je nou zand gooien in de tank van een auto....
of had je toevallig ook de sleutels

k*talcohol.. drink tegenwoordig vrijwel niks meer..Ow ja 1 ding vergetn..
sjah wrong adress
-beroofd van mn tel en portomonee..
-3x gevallen (twee weken met een 'kapot' gezicht rondgelopen), en op een agent z'n schoen gespuugd (die laatste is niet zo heel veel fail achteraf gezien)
-m'n moeder wakker gemaakt omdat ik een smsje had gekregen en niet wist hoe ik 'm moest openen
k*talcohol.. drink tegenwoordig vrijwel niks meer..

1. Hoe krijg jij die tankdop open aangezien bijna alle auto's hier een vergrendeling op hebben.
2. Zielig om iemand zijn eigendommen te slopen omdat jij je zin niet krijgt, dit staat niet gelijk aan elkaar.
3.Heb je altijd pen en papier bij je plus was je nog nuchter genoeg om leesbaar te schrijven...?
4. Hoe weet jij welke auto van hem was en óf die wel van hem was...?
toen ik 15 was met een auto van mijn maat tegen een stilstaande auto aan gecrashed
allebei total loss