XXL Nutrition

fails ( drank)

ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.. als de top wordt bekleed door wijze mensen is er opzich geen probleem. wij motte gewoon orders uitvoeren, en ja.. als ik in functie ben dan let ik natuurlijk ook op mijn taalgebruik en houd ik rekening met mijn voorbeeldfunctie.

domme mensen kunnen uitstekend functioneren in een goed hierarchisch systeem. je moet ze alleen niet te veel macht geven weet je.. bij ons weet iedereen wattie mag doen en wattie niet moet doen. en bij overtreding van regeltjes staan er flinke sancties te wachten.

stadswacht is overigens niets voor mij, die gasten worden door kids van 7 uitgelachen en uitgedaagd. ze zouden die functie eens in een nieuw jasje moeten steken want er kleeft een behoorlijk negatief karakter aan het fenomeen stadswacht.. en dat terwijl het idee erachter best OK is.

maar ik ga er niet verder over uitwijde want het is best wel een poosje offtopic zo.. dus later

You just proved my point :) (veelvuldig!)

kerel, in de eerste post van je in dit topic word je gewoon keihard getrollt en nu zet je jezelf alleen maar meer voor schut. Please go and take your fail with you

kerelt, vertel beters ff over je drank fails in dit topic ofzo?
pompiedompiedom

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

You just proved my point :) (veelvuldig!)

why? makkelijk om dit te zeggen.. maar je gaat niet in op mijn verhaal

in hollywood rotterdam toen ik 18 was.

zoveel gedronken dat ik niet eens recht meer kon zitten op een bar kruk, portiers wilde me eruit hebben maar wou dat niet ik dacht echt wtf als ik dronken ben moet ik eruit ? en probeerde nog eentje op zijn bekkie te slaan maar ja lukte gewoon niet hehe

2 jaar later nog maar is een keer proberen in te komen blijk dat ik geweigerd ben hehe.

edit

Laatst bewerkt:

zoveel gedronken dat ik niet eens recht meer kon zitten op een bar kruk, portiers wilde me eruit hebben maar wou dat niet ik dacht echt wtf als ik dronken ben moet ik eruit ? en probeerde nog eentje op zijn bekkie te slaan maar ja lukte gewoon niet hehe

2 jaar later nog maar is een keer proberen in te komen blijk dat ik geweigerd ben hehe.

ben jij dat op je avatar

ahhah dan was je waarschijnlijk al een van de oudste.. lopen enkelt sletjes van 14 15 16 daaro :D

pompiedompiedom

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Ken je het concept van ironie? ? ? Zie link "tussen de regels lezen".

pompiedompiedom

[Link niet meer beschikbaar]

ik heb mijn ''fails'' al gepost als je terugleest;)

je moet niet zo ingaan op trollen, of weet je niet wanneer iemand trollt/sarcastisch is?

OK, boys rrrrustig dan. ik kwam neit om vervelend te doen ofzo.. wilde gewoon ff duidelijk maken dat die post van Eddine nonsens was. Maar ja, ik heb mijn punt gemaakt. pompiedompiedompiedom

no hard feelings. (L)

Volgens mij zit oneder gewoon keihard te trollen hier :D.

En stinken jullie er allemaal met open ogen in.

• Topic Starter Topic Starter
vinden jullie dit een fail of eerder een actie van een eindbaas ? in je stamcafe tegen de toog zeiken omdat je te lui bent om naar het wc te gaan ? wel proberen zo onopvallend mogelijk te doen , dus voorzichtig je lul uit je broek halen enz.

vinden jullie dit een fail of eerder een actie van een eindbaas ? in je stamcafe tegen de toog zeiken omdat je te lui bent om naar het wc te gaan ? wel proberen zo onopvallend mogelijk te doen , dus voorzichtig je lul uit je broek halen enz.

Gewoon territorium afbakenen, doe ik ook bij meisjes die ik leuk vind :).

*gaaaaaap* uberfail natuurlijk dus.. echt iets voor corpsballen die lekker rebels over willen komen..

'hahahah weet je wat diederik-jan gisteren heeft gedaan kerel?' 'Nee wat dan?' 'Ja, stondie in Café de vergulde Snor, ff met zijn stijve leuter tegen de bar aan te wateren joh!' 'haha wat een kerel, zeker gelijk zijn hugo boss schoenen onder de pis hahah.'

Ik bedoel dus.. what's next?? staan we over drie jaar met zijn alle tegen de bar te poepe ofzo? waar ligt de grens weet je?

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

nee kerelt, ik word ff niet zo gauw boos haha;);)

Hangt ervan af of je busted was of niet. :D

die oneder heeft een IQ net zo groot als zijn schoenmaat..

Terug
Naar boven