MuscleMeat

fails ( drank)

Behoorlijk dronken met mijn wagen in een dijk gereden en op mijn dak terechtgekomen. Durfde niet naar huis te gaan om het aan mijn ouders te zeggen dus maar nog wat op café gegaan en het verhaal trots aan iedereen zitten vertellen.

Dag erna was wel minder leuk. :D

dit weekend was er zo'n marginaal bal en ik was redelijk bezopen, had toen aan een of andere simpele west vlaming gevraagd om enkele kratjes corona te jatten uit de keuken.. laat die snul toch wel 1 van die kratjes vallen..

ik & mijn vrienden toen alsof gedaan dat we van de politie waren en die jongen toch nog 75€ afhandig gemaakt

niet echt een fail voor mij mar wel voor die dude

Behoorlijk dronken met mijn wagen in een dijk gereden en op mijn dak terechtgekomen. Durfde niet naar huis te gaan om het aan mijn ouders te zeggen dus maar nog wat op café gegaan en het verhaal trots aan iedereen zitten vertellen.

Dag erna was wel minder leuk. :D

Thats how they roll in Yvegem city? :D

dit weekend was er zo'n marginaal bal en ik was redelijk bezopen, had toen aan een of andere simpele west vlaming gevraagd om enkele kratjes corona te jatten uit de keuken.. laat die snul toch wel 1 van die kratjes vallen..

ik & mijn vrienden toen alsof gedaan dat we van de politie waren en die jongen toch nog 75€ afhandig gemaakt

:roflol::roflol:

:roflol: die is goed. Hoop dat Corleoné het leest

:roflol:

iemand uit mijn klas is een keer tijdens het naar huis lopen in slaap gevallen in een tunnel lolll:P werd wakker gemaakt door motoragent, hij had trouwens gewoon een fiets bij zich maar had zin om te lopen xD

-zelf van de trap gepleurt, 2 voortanden gebroken.
-Gevallen met fiets, lekker blijven liggen voor 20 minuutjes omdat je moe bent.
voorderest beetje tegen de bar zeiken ofzo niet zo intressant

Wakker worden in de sneeuw, fiets kwijt, bezorgde vrienden die heel de stad naar je afzoeken terwijl jij ergens in de goot ligt, inbreken in je eigen huis..

Allemaal in 1 nacht! :D

abbo

was sleutel vergeten, dus via het dakraam naar binnen, was de eerste keer niet dat ik dit deed, wel dat ik viel:P
naar beneden gedonderd van 7 meter hoog, moeder vond me.
had niks btw tuinstoel brak de val.

mijn baas gebeld (werkte toen bij chinees restaurant) of ik een loempia mocht komen bakken. 5u 's nachts..

Een keer tegen een deur staan te plassen met carnaval al leunend tegen de deurbel. Helaas deed de bewoner ook nog open. Was niet echt handig

Was eens zo dronken dat ik langs de leie (rivier) van m'n fiets ben gevallen en er vervolgens langs de graskant in slaap ben gevallen. Enkele uren later heeft een groepje me dan gevonden en me naar huis begeleidt. Ben ook een keer wakker gemaakt door de politie omdat ik midden op de straat lag te slapen. ??? Heb dan vervolgens keihard moeten kotsen naast de combi en dan hebben ze me gewoon naar huis gebracht. Was wel erg aardig dit van hen.

In Lorret de mar ben ik ook eens buiten gevlogen in discotheek St-Trop omdat ik plots met asbakken stond te gooien naar mensen, wtf. ???:o In diezelfde week ook buitengevlogen in discotheek Hollywood omdat ik een ander meisje haar drank zat uit te drinken. :o

word je er in holly al uit gegooid al drink je wat drank van een ander?
ennuh, je bent 24 (volgens je stats) ga je dan nog naar holly?

Sleutel niet in het slot krijgen vervolgens om het geweldige idee krijgen om gewoon achterom te lopen en over de schutting heen te klimmen van 2m hoog, na 15min klauteren en springen eindelijk op de schutting te zitten.
Dan begint alles weer ineens te draaien en was ik dus naar achter gevallen met me hoofd op een tegel gekomen. Tijdje bewusteloos gelegen en toen op me knieën terug naar de deur gegaan en vervolgens wel binnen gekomen.
Week lang met een flinke plek op me hoofd gelegen en een hersenschudding.

en ook nog is gekotst en 5min later een wijf op dr bek gepakt had die niet wist dat ik ervoor gekotst had. Toen ik het dr vertelde was ze ineens weg

HAHAHA Kersenpit, nice ga zo door

Goh, fails. Ik kan er maar twee bedenken en dat is voor mij meer dan genoeg. En zelfs dan weet ik niet of het echt fails zijn. De raarste troep die van alcohol gedaan heb:

Eerst helemaal kletter gedronken en toen ik naar buiten ging knoopte ik een gesprekje aan met een verkeersbord (dacht dat het een ouwe vriend van school was naar het schijnt :facepalm: ). Dat gesprekje duurde volgens de vrienden welgeteld een half uur en 20 seconden. Tijdens dat gesprek heb ik naar het schijnt gevraagd om een foto te nemen van mij en m'n ouwe kameraad...Daarna dacht ik weer een zaak die me depri maakte destijds en ging ik zonder kijken de straat over....tuurlijk remde er een auto zeer bruusk en heb ik drie klappen op de motorkap zitten geven en zitten schelden...De man bleef liever in de wagen en maakte rechtsomkeer....

en ook eens na een avondje zuipen wakker geworden op een bouwwerf in antwerpen...terwijl ik daar helemaal niet woon of uitga..

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

owja, de meest genante nog vergeten...toen ik weer teveel op had, verkleed in lady gaga, pokerface was big hit, dus in stockings, panties, burlesque outfit en blonde pruik de straat op en luidkeels "can't read my, can't read my, no you can't read my pokerface...she aint gotta love nobody

Hmm ben een paar weken geleden weer over de bar geflikkerd toen ik wat biertjes wilde bestellen.

Vraag niet hoe ik het gedaan heb

Terug
Naar boven