- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behoorlijk dronken met mijn wagen in een dijk gereden en op mijn dak terechtgekomen. Durfde niet naar huis te gaan om het aan mijn ouders te zeggen dus maar nog wat op café gegaan en het verhaal trots aan iedereen zitten vertellen.
Dag erna was wel minder leuk.![]()

dit weekend was er zo'n marginaal bal en ik was redelijk bezopen, had toen aan een of andere simpele west vlaming gevraagd om enkele kratjes corona te jatten uit de keuken.. laat die snul toch wel 1 van die kratjes vallen..
ik & mijn vrienden toen alsof gedaan dat we van de politie waren en die jongen toch nog 75€ afhandig gemaakt
niet echt een fail voor mij mar wel voor die dude

dit weekend was er zo'n marginaal bal en ik was redelijk bezopen, had toen aan een of andere simpele west vlaming gevraagd om enkele kratjes corona te jatten uit de keuken.. laat die snul toch wel 1 van die kratjes vallen..
ik & mijn vrienden toen alsof gedaan dat we van de politie waren en die jongen toch nog 75€ afhandig gemaakt
die is goed. Hoop dat Corleoné het leestdat was toch meer in de tijd van mn 18-22ste, maar zo af en toe wil t nog wel ns misgaan

werd wakker gemaakt door motoragent, hij had trouwens gewoon een fiets bij zich maar had zin om te lopen xD
Heb dan vervolgens keihard moeten kotsen naast de combi en dan hebben ze me gewoon naar huis gebracht. Was wel erg aardig dit van hen. 
In diezelfde week ook buitengevlogen in discotheek Hollywood omdat ik een ander meisje haar drank zat uit te drinken.