Testosteronbom
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 749
alles onder 1 gram is natty toch
of was het 2.5 gram![]()
Alles onder 2,5 gram is natty, weet toch iedereen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles onder 1 gram is natty toch
of was het 2.5 gram![]()

Lol at 1000mg test prop ew maar nog steeds natty hoor.Toch als iemand een keer alleen een test kuurtje heeft gedaan mag die nog wel zich naturel noemen imo. Staat in geen verhouding met de echte spullen als tren hgh insuline.
Ben je ook nog natty als je de restjes tren van je injectspot likt om maar niets te verspillen? Pls say yesTest booster of inject vit b12 het is voor de 1 natty en de ander niet. Ken een natty die efedrine neemt in wedstrijd voorbereiding. Kan je ook weer twisten.
Test only is overigens vrij onschuldig.
En iedereen moet het zelf ook maar weten.

damn ben dus geen natttttyyyy fuuuuu
2.5 gram per dag he
Dus als ik orals eet zit ik goed?TN = True Natural = Training + Nutrition/Nutrients = Training + Nutriënten (voeding/sstoffen)
Moeilijk te begrijpen? Moeilijk te onthouden?
oooohhhh wel natty dus :-) ik dacht per week
dat zijn toch net een soort vitamientjes

Kun je ook gewoon bakken in je olie, maar bakken is ook niet natty.
Toch als iemand een keer alleen een test kuurtje heeft gedaan mag die nog wel zich naturel noemen imo. Staat in geen verhouding met de echte spullen als tren hgh insuline.
Ik vind het wel begrijpelijk. De hele fitness industry is immers gebasseerd rond die leugen. Juicers op voortouw nemen en doen alsof je die fysiek kan bereiken met wat poedertjes dat dat bedrijf verkoopt. Gat in de markt.Natty claimen is triest.
Ik heb er ook een hekel aan als ze het vragen en ik moet weer liegen dat ik niet gebruik![]()
Ik vind het wel begrijpelijk. De hele fitness industry is immers gebasseerd rond die leugen. Juicers op voortouw nemen en doen alsof je die fysiek kan bereiken met wat poedertjes dat dat bedrijf verkoopt. Gat in de markt.
En liefst nog 2x in de week trainen, chest en arms alleen [emoji23]Maar dat wil het gros van de mensen toch ook... er uit zien als een superheld maar wel iedere dag lekker chips vreten en op de bank zitten.
Ben je ook nog natty als je de restjes tren van je injectspot likt om maar niets te verspillen? Pls say yes![]()
Vegan only, anders niet nattyKun je ook gewoon bakken in je olie, maar bakken is ook niet natty.
Brb ik ga op een koe jagen.