AndroidHealthClinic

Wie is natty/natuurlijk?

Tja...dan komen we toch weer uit bij de genen kwestie. Dit is voor mij niet weggelegd!

Al ga ik 5 jaar only bro-food eten:roflol:

Marvin als je de gene niet hebt dan moet je deze kopen!!

Ik ben Leroy, ik ben een winner!

Hier wat foto's uit mijn portfolio:
of8xab.jpg

Ook een pak staat mij goed:
idgefp.jpg

En ik heb zelfs speciaal een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kVYJCtWxuYc

Ik hoop dat ik je kan inspireren!

Groet,
Leroy Kakiay (aka 'Loco-lolo')

PS ik ben beroemd.

Ik ben Leroy, ik ben een winner!

Hier wat foto's uit mijn portfolio:
of8xab.jpg

Ook een pak staat mij goed:
idgefp.jpg

En ik heb zelfs speciaal een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kVYJCtWxuYc

Ik hoop dat ik je kan inspireren!

Groet,
Leroy Kakiay (aka 'Loco-lolo')

PS ik ben beroemd.

Je hebt gelijk, woorden maar geen daden. Volgend jaar deal?. Nog een neysayer die bewezen moet worden xD

Je hebt gelijk, woorden maar geen daden. Volgend jaar deal?. Nog een neysayer die bewezen moet worden xD

Leroy heeft een Eigen Topic op DBB.
Lees die maar eens door als je je verveelt.

Je komt dan terug als een ander mens :P

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Leroy heeft een Eigen Topic op DBB. Lees die maar eens door als je je verveelt. Je komt dan terug als een ander mens :P

Gewoon vragen aan de meest buffe kerel in je lokale hardcore-gym.

Hey! Wel een beetje respect hebben he!

Ik ben een winnaar.

Groetjes.

Je komt sowieso als een winnaar over als
Je beter bent.

Behalve als je arnold schwarzenegger bent.

Haters gona hate.. Dacht al dat zoiets zou gebeuren. Ieder mens is diep van binnen toch hetzelfde, zodra je beter bent is er haat. Maargoed.. Ik wens jullie allemaal veel gainz liefde en gezondheid.

I'm out..

Je komt sowieso als een winnaar over als Je beter bent. Behalve als je arnold schwarzenegger bent. Haters gona hate.. Dacht al dat zoiets zou gebeuren. Ieder mens is diep van binnen toch hetzelfde, zodra je beter bent is er haat. Maargoed.. Ik wens jullie allemaal veel gainz liefde en gezondheid. I'm out..

Niemand haat je omdat je 'beter' bent hoor.
Zijn hier genoeg mensen wiens fysiek 10x beter is.

Komt denk ik eerder omdat je in je eerste post nogal uit de hoogte deed.
Beetje arrogant zegmaar.
En het is gewoon voor de grap G, take it easy

Niemand haat je omdat je 'beter' bent hoor.
Zijn hier genoeg mensen wiens fysiek 10x beter is.

Komt denk ik eerder omdat je in je eerste post nogal uit de hoogte deed.
Beetje arrogant zegmaar.
En het is gewoon voor de grap G, take it easy

Hoe had ik het anders kunnen brengen zonder arrogant te zijn? IK ZEG nog van te voren zie me
Niet als een arrogante prick.. Vanwege de stats in relatief kortentijd.. En dan krijg je faggy comments, moet ik dan stil zijn?

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Hoe had ik het anders kunnen brengen zonder arrogant te zijn? IK ZEG nog van te voren zie me
Niet als een arrogante prick.. Vanwege de stats in relatief kortentijd.. En dan krijg je faggy comments, moet ik dan stil zijn?

Mijn excuses aan iedereeen als ik arrogant overkwam.. Ik ben niet arrogant of uit de hoogte.. Gewoon blij dat ik ergens goed in ben, al is het muscle opbouwen.. Kan toch gewoon? Die leroy is shit, natty of geen natty vindt ze lichaam shit sorry.. Zo kwam ik toch niet
Over haha.. Gast is half gehandicapt.

Reageert hij vaak op topics dan??

Terug
Naar boven