AndroidHealthClinic

Wie is natty/natuurlijk?

Ja ik gooide allemaal them's door elkaar.. Las dit en besloot een account aan te maken. Haha, groepsapp zou makkelijker zijn xD

Heb je ook pics van je benen?

Omdat de meeste mensen irl, over toch haat hebben snapje? Dan ga je al van haat uit bij de meeste.

9/10 mensen denken toch dat ik kuur lol. Wat ik ook doe.. Ben juist een aardig persoon.. Geen jerk
Man..

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Ik ga ze nu maken voor je wacht

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Op dat ene foto na eerste cutt. Trainde ik geen benen. Vandaar, begon pas sinds vorig jaar ermee. Ik ga ff foto maken een sec

ik ben naturel dieettaltijd goed ik zweerr treen hard altijd doe ook leg day en vroeg slaap ik

Het is inderdaad goed dat je natty in een relatief korte tijd zoveel bent aangekomen.
Zullen vast mensen zijn die hier meer moeite mee hebben, maar dat zal voor een groot deel genetisch bepaald zijn.

Maar om toch zeggen dat het een wereldwonder is, is dan weer overdreven :P
Ik heb als natty ook 91kg gewogen op 13%. En trainde hiervoor ong 3 jaar. Met 2 jaar een goed voedingsschema.

No offense maar het is niet reuze bijzonder :)
Onwetende mensen beschuldigen iedereen die serieus traint van AAS.

Slechte lichten hier haha

image.jpg

haha

Het is inderdaad goed dat je natty in een relatief korte tijd zoveel bent aangekomen.
Zullen vast mensen zijn die hier meer moeite mee hebben, maar dat zal voor een groot deel genetisch bepaald zijn.

Maar om toch zeggen dat het een wereldwonder is, is dan weer overdreven :P
Ik heb als natty ook 91kg gewogen op 13%. En trainde hiervoor ong 3 jaar. Met 2 jaar een goed voedingsschema.

No offense maar het is niet reuze bijzonder :)
Onwetende mensen beschuldigen iedereen die serieus traint van AAS.

Bedankt man igg,

Mensen denken idd meteen dat alles aas is... Sibel peters zei wel.. Dat ik Pro kon worden, ik ga over 2 weken naar haar toe zodat ze me weer kan beoordelen wat ik gegained heb sinds jaar geleden. Ik heb zelf voor mens phisique gekozen.. Als ik wat wil gebruiken moet het weinig zijn.. WIL ME
LEVEN niet riskeren.

Anyway hieronder een foto van de arnold half back pose

image.jpg

Ja als ik zo kijk dan denk ik dat je wel pro kan worden. Succes kerel.

Deze foto's die er nu aan komen zijn recent, zoals de half back pose etc. Ik had die foo's in een keer moeten iploaden, maar gaat klote via een iphone met kapotte scherm haha

Side chest hier

image.jpg

+1 dit staat op gelijke voet met Leroy. Je bent een winner.

Zieke side chest man. Je doet me een beetje denken aan Leroy. Echt een legende op het gebied van naturel bodybuilding. Echt een icoon in deze sport.
Zorg alleen dat je niet zoals Leroy te ver doorslaat. Hij kon de aandacht en roem niet meer aan.

Wauw! Wat een fysiek! Hier mogen de TNBB Jos & Leroy echt trots op zijn dat ze dit voor elkaar hebben gekregen.

Ben ook blij dat je die foto's met een true natural fotocamera hebt gemaakt
aardappel.jpg

Zorg er idd wel voor dat de roem je niet naar je hoofd stijgt. Laatste wat ik van Leroy hoorde was dat hij met een spuit synthol in zijn triceps en bewerkt met een Natural tatoeage achter het station in Amsterdam is gevonden door de politie.

Succes winner!

Groetjes.

Nog een side chest, slechte belichting en achterkant camera, oog ik ook minder op hahaha, deze heb ik net gemaakt, met video en dan foto van maken.
In t egt oogt me chest wel stuk beter
Vind ik..

image.jpg

Word echt onzeker als ik jou zie man!!

Wie the hell is leroy ?.. Niks steigt naar me kop.. Ben alleen blij dat ik ergens goed in ben.. Werd vroeger veel gepest.. En nu zie ik die gozers allemaal skinny en blowen. Mag ik dan niet blij zijn dat ik een tallent heb.. Ik ben altijd aardig en nooit neerbuigend tevenover mensen.. Hoewel veel wel
Zo zijn tegenover mij.. Maar maakt niet uit.. Ik zal foto's plaatsen wanneer ik ga beginen met anabolen, over 2 weken naar sibel peters.. En die zal meteen zeggen hoe of wat.. En of wat... Volgend jaar sta ik op de podium.

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Word echt onzeker als ik jou zie man!!

Je ziet er fucking goed uit man.. Onzeker me ass..

komt goed kerel, success met de anabolen.
Weet je al ongeveer hoe groot de anabolen zijn die je wilt gebruiken?

Terug
Naar boven