AndroidHealthClinic

Fallingout probeer sterker te worden.

Godver..die instelling omtrend gezond zijn:roflol: Ik denk er weleens makkelijk over, maar dit overtreft alles..

Hoe heb je je leven uitgestippeld dan..word je de nieuwe Zyz? Sos en tren..

Godver..die instelling omtrend gezond zijn:roflol: Ik denk er weleens makkelijk over, maar dit overtreft alles..

Hoe heb je je leven uitgestippeld dan..word je de nieuwe Zyz? Sos en tren..
Ja wtf. Nu beoordeel ik niemand op zijn haar/ haar levensplannen. Ik heb er júist respect voor als iemand iets anders kiest dan het simpele "school, studeren, werken, trouwen, kinderen, bejaard worden, overlijden", maar dit is wel next level ja :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.404
sos is coke

Wacht maar tot je echt iets ernstigs krijgt m.b.t je gezondheid

Wil je dan nog wel is horen zeggen dat gezondheid je gestolen kan worden. Mooie ver van je bed show nu.

• #2.411
Ja wtf. Nu beoordeel ik niemand op zijn haar/ haar levensplannen. Ik heb er júist respect voor als iemand iets anders kiest dan het simpele "school, studeren, werken, trouwen, kinderen, bejaard worden, overlijden", maar dit is wel next level ja :P
Dat standaard huisje boompje beestje leven is dan ook echt iets wat ik niet wil.
bejaard worden ook echt niet.

Zou ik ook nooit gelukkig in zijn in dat leven.
Oh lol, nooit geprobeerd.
Wacht maar tot je echt iets ernstigs krijgt m.b.t je gezondheid

Wil je dan nog wel is horen zeggen dat gezondheid je gestolen kan worden. Mooie ver van je bed show nu.

als ik iets ernstigs krijg is het ook snel over denk ik.

maar opzich goed punt.

wie boeit gezondheid als je na je leven een legacy vid kan maken net als zyzz en honderden chicks hebt gehad !!! goed opweg bas

niet echt mijn stijl.

maar liever goed leven en jong dood dan oud dood.

sws liever jong dood.
thanks brah ik moet zo werken ( keuken ) Ff dikke pre werkuit luisteren

bohhh #motivation

dan was je al een jaar dood :(
That is why no one will remember your name

:lol:

• #2.412
vandaag

lower body skip ik tot maandag omdat nogal aangereden voel van de aanrijding.

side laterals

15.5x12
15.5x10
15.5x9

face pulls

36x13
36x12
36x10

lat prayers

35.5x12
35.5x10
35.5x9

bench wide grip ff beetje proberen

60x10
80x8
100x3 super easy
115x3 best zwaar

rare met wide grip bench is dat lichte gewichten echt super makkelijk gaan, vooral de eerste reps, maar zwaarder juist niet.

vandaag

lower body skip ik tot maandag omdat nogal aangereden voel van de aanrijding.

side laterals

15.5x12
15.5x10
15.5x9

face pulls

36x13
36x12
36x10

lat prayers

35.5x12
35.5x10
35.5x9

bench wide grip ff beetje proberen

60x10
80x8
100x3 super easy
115x3 best zwaar

rare met wide grip bench is dat lichte gewichten echt super makkelijk gaan, vooral de eerste reps, maar zwaarder juist niet.
Hoe wijd was de Bench dan

Coke is overrated. Nooit aan beginnen.

Ik wil je niet vertellen hoe je moet leven. En ik heb ook wel vergelijkbare instelling als jij wat betreft huisje/beestje en oud worden. Maar gedurende de tijd dat ik leef wil ik dat wel graag in goede gezondheid doen. Over 10 jaar wil je je niet elke dag voelen alsof je aangereden bent.

• #2.415
wijsvinger op ringen.
Coke is overrated. Nooit aan beginnen.

Ik wil je niet vertellen hoe je moet leven. En ik heb ook wel vergelijkbare instelling als jij wat betreft huisje/beestje en oud worden. Maar gedurende de tijd dat ik leef wil ik dat wel graag in goede gezondheid doen. Over 10 jaar wil je je niet elke dag voelen alsof je aangereden bent.

was ik ook niet van plan ofzo.

als mijn gezondheid echt slecht zou zijn is het ook over.
of dat is als ik 25 ben of 35 tja who knows.

gast wtf :roflol:

seppukuuuuu

A8ai7PI.png

Terug
Naar boven