AndroidHealthClinic

Fallingout probeer sterker te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.421

dacht dat je dit wist.

A8ai7PI.png

:roflol:
zou jij dan mijn kaishakunin willen zijn? :$
van wie zou je dat nou hebben

ik moet aan mijn Japans werken.

Edgy/10

• #2.424
  • #2.429
wie boeit gezondheid als je na je leven een legacy vid kan maken net als zyzz en honderden chicks hebt gehad !!! goed opweg bas

Ik begrijp het sarcasme in je post @diaephi maar los daarvan snap ik niet waarom Zyzz in de fitness/BB-wereld zo verafgoodt wordt. Hij is niet bijzonder groot, niet bijzonder gedefinieerd, niet bijzonder .... ga maar door. Aardig 13-in-een-dozijn.

Ik loop er lang niet zo goed bij hoor, maar hij ziet er niet goed genoeg uit om die heldenstatus te rechtvaardigen imo. Mis ik iets?

• #2.433
Ik begrijp het sarcasme in je post @diaephi maar los daarvan snap ik niet waarom Zyzz in de fitness/BB-wereld zo verafgoodt wordt. Hij is niet bijzonder groot, niet bijzonder gedefinieerd, niet bijzonder .... ga maar door. Aardig 13-in-een-dozijn.

Ik loop er lang niet zo goed bij hoor, maar hij ziet er niet goed genoeg uit om die heldenstatus te rechtvaardigen imo. Mis ik iets?

Relatable, begon als skinny ecto social outcast.

Hij heeft bereikt wat veel beginners willen, goed fysiek, bitches, yolo life style.

En haalbaar, wat hij heeft gedaan kan eigenlijk iedereen.

Dat hij vroeg dood is gegaan heeft denk ik ook geholpen voor de 'fame'

Zijn fysiek was trouwens wel echt goed, als je dat matig vind heb je een flinke standaard

Hij was ook wel redelijk bekend met gamen voordat hij begon, en heel actief op reddit oid

reddit :roflol:

hij zat op 4chan en de misc later ook.

Hij had recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat hem prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas is hij er, nu hij weer begonnen was met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Sindsdien rockt hij geen shirt.
gvd man
Relatable, begon als skinny ecto social outcast.
Hij heeft bereikt wat veel beginners willen, goed fysiek, bitches, yolo life style.
En haalbaar, wat hij heeft gedaan kan eigenlijk iedereen.
Dat hij vroeg dood is gegaan heeft denk ik ook geholpen voor de 'fame'
Zijn fysiek was trouwens wel echt goed, als je dat matig vind heb je een flinke standaard
Ja oké, zit wat in :)
Nee, niet matig! Dat bedoelde ik niet. Maar er lopen heus wel buffere of 'betere' bodybuilders van vergelijkbare leeftijd rond. Ik betwist niet zozeer of hij er al dan niet goed uit zag, eerder of zijn fysiek zó bijzonder is dat hij nu echt zo awesome was als gezegd wordt. Maar met dat verhaaltje erbij zit er zeker wat in!

Haha zyzz een bodybuilder noemen, hij was gewoon een beachboy on steriods.

Ik ook, zeg ook nie da z'n fysiek niks is, maar om hem een bodybuilder te noemen vind ik wat te ver gaan.

Terug
Naar boven