- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
dacht dat je dit wist.

ik moet aan mijn Japans werken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja wist ik ook wel. Maar verbaasd me nog steeds. Ik zou zeggen, ga er wat aan doen srs
hihaho

inderdaad
de depri app is zo 2015
tegenwoordig hebben we de aardappel app
wie boeit gezondheid als je na je leven een legacy vid kan maken net als zyzz en honderden chicks hebt gehad !!! goed opweg bas
Ik begrijp het sarcasme in je post @diaephi Hij is niet bijzonder groot, niet bijzonder gedefinieerd, niet bijzonder .... ga maar door.
Ik begrijp het sarcasme in je post @diaephi maar los daarvan snap ik niet waarom Zyzz in de fitness/BB-wereld zo verafgoodt wordt. Hij is niet bijzonder groot, niet bijzonder gedefinieerd, niet bijzonder .... ga maar door. Aardig 13-in-een-dozijn.
Ik loop er lang niet zo goed bij hoor, maar hij ziet er niet goed genoeg uit om die heldenstatus te rechtvaardigen imo. Mis ik iets?
Ik zit nooit op die sites dus geen idee
.gvd manHij had recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat hem prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas is hij er, nu hij weer begonnen was met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Sindsdien rockt hij geen shirt.
Ja oké, zit wat inRelatable, begon als skinny ecto social outcast.
Hij heeft bereikt wat veel beginners willen, goed fysiek, bitches, yolo life style.
En haalbaar, wat hij heeft gedaan kan eigenlijk iedereen.
Dat hij vroeg dood is gegaan heeft denk ik ook geholpen voor de 'fame'
Zijn fysiek was trouwens wel echt goed, als je dat matig vind heb je een flinke standaard

Ik zou graag ruilen qua fysiek..hoewel..Haha zyzz een bodybuilder noemen, hij was gewoon een beachboy on steriods.