Fitness Seller

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

Beste squats alweer Bas!:eek!:
 
Beste squats alweer Bas!:eek!:

Laatste setje werd wel flink zwaar maar verder ging het wel lekker.

Maar voor mijn gewicht en bench/deadlift vind ik mijn squat wel best zwak :(
 
Brett gibbs approves
Screenshot_2016-01-19-11-46-47-1.png
 
Ik zie daar toch een klein beetje legg drive bij de deadlifts zitten, wat is dat ineens?
 
Ik zie daar toch een klein beetje legg drive bij de deadlifts zitten, wat is dat ineens?


al een tijdje zo

bij deficit is het natuurlijk ook veel meer dan gewone deadlifts omdat de rom groter is.
 
vandaag niet zo'n zin om te trainen dus voor de verandering schepje pre weer, gewoon 1 schep n0explode niets bijzonders.

ramgoede training.


squats

squat rack is verplaatst( halve basic fit krachtdeel is omgegooid) zodat andere PLer en ik op andere plek kunnen DLen IVM geluidsoverlast.
voelde me wel vereerd :roflol:

anyway, staat nu midden in de zaal zowat dus ff moeite met oriënteren, wel lekker center stage en kan beter filmen.
wel goed ook om te wennen aan opeens andere omgeving squatten zoals bij meet bvb.

130x1 soepel.
145x6 eerste rep viel ik bijna voorover dus omdat niet kon oriënteren, in de hole weer terug in goede positie gekomen en rustig omhoog gekomen.
eerste rep paused dus eigenlijk.
145x6 maar even op 145 gehouden omdat vorige set zo raar, stuk beter al en easy.
147x6 easy
148x7 soepel oeps, tel kwijt lol.
149x6 lekker, soepel, easy. bohh gainz. https://www.instagram.com/p/BA0RN2Hw249/?taken-by=basdeboer90


OHP

laatste kans om reptarget 68x8 te halen

68x8 hoppa gvd yes.
68x6

rug voelde nu alleen niet zo chill ookal was de lean nieteens zo erg.
toch maar afgekapt.

ring pullups bw+dipping belt 93.8

bw+6x8
bw+6x8
bw+6x6

hip extensions

60x8
80x5
80x5 dit is nog beetje testen.
 
Laatst bewerkt:
Wassup met die EPT shirts? Ik zie tegenwoordig iedereen met die dingen. Krijg je doekoes als je die aantrekt of wat?
 
Wassup met die EPT shirts? Ik zie tegenwoordig iedereen met die dingen. Krijg je doekoes als je die aantrekt of wat?


sponsor jonge.

nee beetje reclame maken voor EPT.
en zit wel chill ook.
 
Als ik een PHM shirt naar jou stuur, ga je die dan ook dragen? Zorg ik ervoor dat het chill zit. Thanks!
 
Als ik een PHM shirt naar jou stuur, ga je die dan ook dragen? Zorg ik ervoor dat het chill zit. Thanks!


denk niet dat de PHM crew daar erg blij zou zijn.

tis meer een beetje een win win.

ik help evert door beetje reclame te maken, en ik heb weer extra gym kleding.
 
Laatst bewerkt:
Beste squats man!
 
heeft basic fit gewoon halve en hele kilo schijvjes?

Dat is wel chill.
 
heeft basic fit gewoon halve en hele kilo schijvjes?

Dat is wel chill.
Nee zelf fractionals gekocht, 1kg 0.5kg en 0.25kg.

Die liggen daar wel zodat anderen ze ook kunnen gebruiken. Beetje verstopt maar de mensen die ze nodig zouden hebben weten waar ze liggen.
 
Nee zelf fractionals gekocht, 1kg 0.5kg en 0.25kg.

Die liggen daar wel zodat anderen ze ook kunnen gebruiken. Beetje verstopt maar de mensen die ze nodig zouden hebben weten waar ze liggen.

wat zijn die PL-ers toch aardig ja :D

Ik zou ze elke keer weer meenemen.
 
Back
Naar boven