- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee dat dacht ik al.Zou geen moeite hebben op een ayce vakantie denk ik. Lekker hele dag door ander soort vreet vreten.
Waarom zoveel vreten? Iets boven onderhoud is prima ja

Ruilen?
graag.
Dat van die kosten snap ik wel! Geloof best dat het op een gegeven moment een dure grap gaat worden. Je zou ook wat easy kcals kunnen pakken toch? 100g noten/pinda's werk je zo weg..graag.
Stuk goedkoper en makkelijker.
Actief ecto leef.
wie fietst er dan ook zoveel93kg hier.. ik zit al op een TDEE van 3100kcal zonder mijn dagelijkse fietspraktijken erbij (van en naar werk, van en naar sportschool etc.)
Stel daar komt 400 per dag bij.
3100+400 = 3500.
Bulkje van +20% voor optimale gains zonder dat de vetgains de overmacht nemen? 3500*1.2 = 4200.

Dat van die kosten snap ik wel! Geloof best dat het op een gegeven moment een dure grap gaat worden. Je zou ook wat easy kcals kunnen pakken toch? 100g noten/pinda's werk je zo weg..
93kg hier.. ik zit al op een TDEE van 3100kcal zonder mijn dagelijkse fietspraktijken erbij (van en naar werk, van en naar sportschool etc.)
Stel daar komt 400 per dag bij.
3100+400 = 3500.
Bulkje van +20% voor optimale gains zonder dat de vetgains de overmacht nemen? 3500*1.2 = 4200.

En als er iets duur is zijn het noten lol.
10/20 euro de kilo soms
. Misschien ergens in bulk ofzo.een kilo kun je toch ook wel een week mee doenNoten vullen bro.
En als er iets duur is zijn het noten lol.
10/20 euro de kilo soms
Soms? Ik kan ze niet goedkoper vinden dan 10-12e per kilo ofzo. Misschien ergens in bulk ofzo.

Krijg je geen spijt van..je kunt toch ook 3 verschillende voedingsschema's maken, maar wel met zelfde voedingswaardes..als je graagt wilt varieren..Hmmm misschien maar wat nootjes toevoegen.
Zit wel te kijken om misschien voedingsschema te maken omdat steeds zoveel gezeur.

Ben persoonlijk geen fan van schema's. Daar krijg je alleen maar meer stress van en bovendien heb je minder variatie. Tenzij je echt 60 uur p/w of meer werkt zie ik er de meerwaarde niet van in eigenlijk.
goedzo
als je moeite hebt met genoeg eten is een schema juist fijn. Dan hoef je je niet zorgen te maken iedere dag of je wel genoeg binnenkrijgt. Daarnaast is structuur goed om je kcal inname omhoog te krijgen en langzaam de porties te uppen
Tussendoor een zak noten o.id. en je zit helemaal prima! Pinda's zijn peulvruchten @Skatermarvin !
't schijnt dat tenzij je gebrande pinda's hebt, er een vrij redelijke kans is dat deze besmet is met een stofje genaamd aflatoxin, wat in grote hoeveelheden schadelijk is.
Maar zolang ze niet rauw zijn en je ze ook nog eens lust, gogo!