MuscleMeat

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

Dus pindakaas is geen probleem, toch?

't schijnt dat bewerkte pindakaas van bv Calvé of anderen waar de olie niet bovenop drijft, transvetten bevat.
En dat de anderen mogelijk wel aflatoxcin bevatten :p maar ik ben er geen super geïnformeerd persoon in.

Wel weet ik dat pinda's echt een slechte omega 3:6 verhouding hebben.. maar dat kan je supplementeren natuurlijk.
 
't schijnt dat bewerkte pindakaas van bv Calvé of anderen waar de olie niet bovenop drijft, transvetten bevat.
En dat de anderen mogelijk wel aflatoxcin bevatten :p maar ik ben er geen super geïnformeerd persoon in.

Wel weet ik dat pinda's echt een slechte omega 3:6 verhouding hebben.. maar dat kan je supplementeren natuurlijk.

Ik doelde meer op de naturel variant!

Van B&F bijv.. :trollface:
 
Krijg je geen spijt van..je kunt toch ook 3 verschillende voedingsschema's maken, maar wel met zelfde voedingswaardes..als je graagt wilt varieren..
opzich een goed idee maar dan word het helemaal veel gedoe.
Ben persoonlijk geen fan van schema's. Daar krijg je alleen maar meer stress van en bovendien heb je minder variatie. Tenzij je echt 60 uur p/w of meer werkt zie ik er de meerwaarde niet van in eigenlijk.

ik ook niet, en heb lange tijd gewoon dit gedaan maar het werkt duidelijk niet meer zoals ik had gehoopt.
goedzo :yes:



als je moeite hebt met genoeg eten is een schema juist fijn. Dan hoef je je niet zorgen te maken iedere dag of je wel genoeg binnenkrijgt. Daarnaast is structuur goed om je kcal inname omhoog te krijgen en langzaam de porties te uppen

pretty much.
Pinda's zijn peulvruchten Skatermarvin !
't schijnt dat tenzij je gebrande pinda's hebt, er een vrij redelijke kans is dat deze besmet is met een stofje genaamd aflatoxin, wat in grote hoeveelheden schadelijk is.

Maar zolang ze niet rauw zijn en je ze ook nog eens lust, gogo!
rofl

maar wat is grote hoeveelheden en hoeveel zit er in die pinda's
Dat is meer een kwestie van goede voorbereiding imo. Als je een dag van te voren gewoon altijd zeker bent dat je de volgende dag al je eten klaar hebt om te eten zit je prima. Pasta, pannenkoeken etc. kun je allemaal makkelijk voorbereiden :) Tussendoor een zak noten o.id. en je zit helemaal prima!



Dus pindakaas is geen probleem, toch?
dan kan je net zo goed schema pakken.
't schijnt dat bewerkte pindakaas van bv Calvé of anderen waar de olie niet bovenop drijft, transvetten bevat.
En dat de anderen mogelijk wel aflatoxcin bevatten :p maar ik ben er geen super geïnformeerd persoon in.

Wel weet ik dat pinda's echt een slechte omega 3:6 verhouding hebben.. maar dat kan je supplementeren natuurlijk.

nog zo iets weer ik me echt mee bezig hou, omega 3:6 verhoudingen :roflol:
Ik doelde meer op de naturel variant!

Van B&F bijv.. :trollface:
in suiker zit volgens mij geen aflatoxcin

:roflol:



vandaag nog best spierpijn van squats paar dagen terug, maar toch trainen.


squats

60x5 bohh ramveel spierpijn
100x5 nope, na de set nouwelijks lopen lol.

bench paused

100x3
120x1
130x1
117x3
118x3
119x3


dumbell shouder press

20x8
28x8
36x8
36x8

lat pulldown

face pulls.
 
nog zo iets weer ik me echt mee bezig hou, omega 3:6 verhoudingen :roflol:
Dit dus:roflol: Ben benieuwd wat Jwdoetookmee zijn mening is betreft dat...of heeft hij dat al meegenomen in het stuk over vetten?

Dikke squats en benches Bas!:thumb:
 
Dit dus:roflol: Ben benieuwd wat Jwdoetookmee zijn mening is betreft dat...of heeft hij dat al meegenomen in het stuk over vetten?

Dikke squats en benches Bas!:thumb:

Ik heb al moeite genoeg met gewoon eten laat staan als ik met al die andere shit rekening moet houden.

Thnx thnx :D
 
wel weinig pompings brah. Niet eens lekker armen oid gepompt?
 
wel weinig pompings brah. Niet eens lekker armen oid gepompt?


Daar heb ik armen dag voor.


Geen tijd meer ook, moest nog allemaal shit doen en vroeg op.
 
Heb jij een armen dag?:)
 
88 kg weer na ontbijt.

Elke kilo die ik verlies lijkt er nooit meer aan te komen tenzij ik full Ben and Jerry's dorito's depressief leef ga.

Moet nu de keuze gaan maken of ik de tyfus in ga eten elke dag voor de 93 of een kleine cut doe voor de 83
 
Laatst bewerkt:
88 kg weer na ontbijt.

Elke kilo die ik verlies lijkt er nooit meer aan te komen tenzij ik full Ben and Jerry's dorito's depressief leef ga.

Moet nu de keuze gaan maken of ik de tyfus in ga eten elke dag voor de 93 of een kleine cut doe voor de 83
:roflol:
 
Hoi hier spreekt 83 kg

Dit is niet de leef Gr
 
Ik zeg cut, ben je ook mooi shredded.
 
met jouw lengte heb je niks te zoeken in de 83 :o


srs
 
extreem ecto ;)


met jouw lengte zou je 105 of -120 of zelfs +120 moeten zitten
 
Back
Naar boven