Never to old 62
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1

Meet was weer motiverend zo te ziensterke presses! hmm.. gaat een probleempje worden als de dumbells straks te licht voor je zijn
of je pakt gewoon kleine meisjes op uit de cardio ruimte?
+1
Goede training weer man! Lekker wat PR's gepaktMeet was weer motiverend zo te zien
![]()
sterke presses! hmm.. gaat een probleempje worden als de dumbells straks te licht voor je zijn
of je pakt gewoon kleine meisjes op uit de cardio ruimte?
precies dit, ik heb goede ervaringen met de incline jailbait press. denk dat het voor jou ook wel goede resultaten kan geven op de flat press.

Leuke oefeningen. Heb je ergens een overzicht van je trainingsschema staan?
paar puntjes:
ik volg op dit moment geen schema, en train behoorlijk bro.

In, heb ook je vids op instagram gecheckt. Sterke lift man, nice!

Lekker bro blijven trainen dan als je er lekker op gaat![]()

lekkere train man
ok behalve de not alife lift die ik toch niet snap wellicht![]()

Jammer van de deads...
Je gebruikt trouwens geen straps toch, of heb ik het mis?
Prima squats wel![]()

Hmm ik hou het toch bij strapsnee ik heb wel straps gebruikt vroeger maar ben eigelijk net overgestapt op chalk. (215 was nog met straps)
chalk is life.![]()
op 1 rep valt het vaak nog wel mee maar op meerdere reps wordt het wel kut vind ik. Hoe pak jij je deadlifts aan komende weken? Ga zelf denk ik op 3x5 zitten voor x weken en erna op 3x3 alvorens een nieuwe Pr te zetten.Hmm ik hou het toch bij strapsop 1 rep valt het vaak nog wel mee maar op meerdere reps wordt het wel kut vind ik. Hoe pak jij je deadlifts aan komende weken? Ga zelf denk ik op 3x5 zitten voor x weken en erna op 3x3 alvorens een nieuwe Pr te zetten.
Dat elke week verhogen met x gewicht is wel prima. Dat ben ik ook van plan maar dan met 5 kg. Twijfel nog of ik start met 5x200 of 5x190. 5x200 moet wel zitten denk ikik wilde dus vandaag 2x1 met 210 pakken maar dat ging dus niet door...
ik zit te denken aan 2x3 of 3x3, dan te beginnen op 180 en 2.5kilo extra te pakken per keer, tot ik het niet meer haal, en dan enkele setjes pakken beginnent met 190xmax 200xmax 210xmax(2/3 hopelijk), dan 210x1x2 en dan nieuwe max zetten.
of gewoon 190 en zwaarder pakken wanneer ik kan, na een aantal weken weet die enkele setjes pakken van 190xmax 200x max 210xmax(2/3hopelijk) 210x1x2 en dan maxen.
mirin brosience?
Dat elke week verhogen met x gewicht is wel prima. Dat ben ik ook van plan maar dan met 5 kg. Twijfel nog of ik start met 5x200 of 5x190. 5x200 moet wel zitten denk ik