- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rest muscle gains
maar ff srs, als ik je trainingen zo zie denk ik soms echt dat jij je lichaam teveel vraagt.
succes met je schouder

.. Toen ik het ongeveer 1 á 2 maanden geleden vroeg zei hij van niet.. Want dat was mijn voorwaarde om IN te zijn :rolleyes;

.. Toen ik het ongeveer 1 á 2 maanden geleden vroeg zei hij van niet.. Want dat was mijn voorwaarde om IN te zijn :rolleyes;

Is er een achterliggende oorzaak dat je regelmatig geblesseerd bent?

Is er een achterliggende oorzaak dat je regelmatig geblesseerd bent?![]()

Is er een achterliggende oorzaak dat je regelmatig geblesseerd bent?![]()

Zn pezen kunnen zn spieren niet bijbenen
Wel balen van die blessures man, af en toe eens een lichte training kan nooit kwaad
Hopelijk snel weer op niveau!
Hoeveel keer per week train je?
Op je foto's lijkt het alsof je niet vetter wordt lol, hoeveel gram carbs eet je per dag?
Een ecto ben je iig niet, gezien je strength gains![]()

ik heb een halve minuut naar "belt aan" staan staren voordat ik pas snapte dat het om een riem ging
moguhh

Tsja.. Waarom doe je dat dan ook?

egoliften
Viel best mee.Strong
Hopelijk wel goede techniek gebruikt bij je deads want je kunt nu niet nog meer pijntjes gebruiken
![]()
Sterke deads man, echt lekker bezig. Misschien beter meteen naar een ervaren fysio?

ik heb een halve minuut naar "belt aan" staan staren voordat ik pas snapte dat het om een riem ging
moguhh

heb je alleen last bij squat of alle been oefeningen?