AndroidHealthClinic

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

Ga nou eens naar de fysio:)
 
Bas over 5 jaar

Jason_Greer_-_www.Wheelchair-Bodybuilding.com_-_Bio.jpg

wel goede UB gainz.

Ga nou eens naar de fysio:)

niet meer nodig denk ik :D





2 trainingen niet gelogd.

1x schouders biceps, hyperthrofie gericht, goede pumps, redelijk lekker alles.
1x borst triceps, hyperthrofie gericht, in slechte bench gym, bench was zwak maar pump was goeeeeddd

bodypart squats, benen.
time 90 mins
preworkout glory stack, 1 scoop unstoppable, 1 scoop shatter, 200 mg caff.
rating 9.9/10

onderweg naar gym, goede preworkout op, keihard disturbed in mijn oren, voelde me zo fking goed!
echt dat kom at me wereld gevoel.

leg extensions

2 setjes om beetje pump te krijgen

squats voelde wel linker glute tijdens alles, nog steeds van de '' goede form '' deadlifts.

bar x reps, full depth. geen pijn.
60x10 full depth, voelde een klein beetje iets in me knie.
100x6 full depth, voelde al minder in me knie, zo goed als niets nu eigelijl.
120x5 full depth, helemaal niets meer in me knie. KAN WEER SQUATTEN BITCHESSSS!!!!!!!!!!!!
140x4 beltless, hard.
150x3 met belt, lekker
150x3 lekker. http://instagram.com/p/5KkGPCQ21C/?taken-by=basdeboer90
150x5 RPE 8.5 VPR denk ik. muziek tijdens lift. http://www.youtube.com/watch?v=Hj2vU2nr5Jw
100x15 voor de ekte bodkybuilderd gainz, rip quads, en uithoudingsvermogen.


leg curls

40x10
50x10
50x10

leg extensions lekker hard, fuck slow en controlled, pijn doen die slet benen.

75x10
90x11
90x9
90x8


rip quads, lopen gaat een uitdaging worden morgen.
 
Laatst bewerkt:
Sterk hoor bas, maar beter ga je nu echt eens aan je vorm werken. Als je op deze manier weer met big weights gaat squatten is het echt weer rip ... *willekeurig lichaamsdeel*. Beter verlaag je het gewicht en draai je wat sets met een goede vorm. Ik heb ook aan mijn vorm gewerkt en de laatste keren met squatten geen pijn meer gehad. Het is nu misschien even een keer dat je geen pijn hebt, maar voor je het weet zit je er weer mee.
 
Ai je klapt bijna dubbel. Stapje terug en verbeter je squat uitvoering.
 
Je kunt eindelijk weer pijnvrij squatten en gaat vervolgens volledig yolo met de lelijkste form.


Only in basmca's log :roflol:
 
Begin eerst eens met je ellebogen naar voren te duwen. Je hebt totaal geen spanning in je rug. Inderdaad terug in gewicht en werken aan je techniek want dit is best wel om te janken.
 
Sterk hoor bas, maar beter ga je nu echt eens aan je vorm werken. Als je op deze manier weer met big weights gaat squatten is het echt weer rip ... *willekeurig lichaamsdeel*. Beter verlaag je het gewicht en draai je wat sets met een goede vorm. Ik heb ook aan mijn vorm gewerkt en de laatste keren met squatten geen pijn meer gehad. Het is nu misschien even een keer dat je geen pijn hebt, maar voor je het weet zit je er weer mee.

form is al een stuk beter dan het was.

ik denk heel eerlijk dat mijn lowbar nooit ''perfect form' kan worden omdat mijn bovenbenen net zo lang zijn als mijn torso.

60 kilo zit er ook niet netjes uit.

Ai je klapt bijna dubbel. Stapje terug en verbeter je squat uitvoering.

story of my life :(




Je kunt eindelijk weer pijnvrij squatten en gaat vervolgens volledig yolo met de lelijkste form.


Only in basmca's log

in dit log kan alles

Zie het nu pas, iets met een ezel en 2x...

deze snap ik niet


Iets met form..

:(

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Begin eerst eens met je ellebogen naar voren te duwen. Je hebt totaal geen spanning in je rug. Inderdaad terug in gewicht en werken aan je techniek want dit is best wel om te janken.

dan is het rip brachialis en linker hand, kan het gewicht niet op mijn armen hebben.
 
Kan zeker. Als ik het kan met mijn mobiliteit van een vliegdekschip kan jij het ook. Gewoon wat mobility doen en geduld hebben. Op deze manier houdt het squatten ook snel weer op natuurlijk.
 
Als je wat meer tight kunt blijven hoeft die forward lean niet per se een probleem te zijn, alhoewel ik wel zou proberen t te minimaliseren

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Kan zeker. Als ik het kan met mijn mobiliteit van een vliegdekschip kan jij het ook. Gewoon wat mobility doen en geduld hebben. Op deze manier houdt het squatten ook snel weer op natuurlijk.

Heeft niet alleen met mobiliteit te maken maar vooral ook met lichaamsverhoudingen. Iemand met lange femurs zal nu eenmaal meer naar voren hangen dan iemand met korte femurs.
 
Als je wat meer tight kunt blijven hoeft die forward lean niet per se een probleem te zijn, alhoewel ik wel zou proberen t te minimaliseren

Heeft niet alleen met mobiliteit te maken maar vooral ook met lichaamsverhoudingen. Iemand met lange femurs zal nu eenmaal meer naar voren hangen dan iemand met korte femurs.

overal meer spanning of nog iets specifiek?

zie nu als het terug kijk wel dat de spanning in mijn bovenrug wel ver te zoeken is :o




dat met die femurs zeg ik ook steeds maar dan zegt iedereen dat het niet waar is :(

niet dat mijn techniek nou echt goed is ondanks dat, maar heb het idee dat gewoon fking onmogelijk is voor mij om netjes te squatten.
 
Ellebogen onder de halter duwen, zoals eerder gezegd. Zeker bij die laatste rep, daar laat je je gewoon vallen. Borst laten leiden.
Verder kan ik niet zien hoe je voeten staan maar het lijkt alsof je je heupen wat meer mag openen, je gebruikt niet echt veel hip draahve hier. Wellicht tenen wat meer naar binnen en knieën meer naar buiten voor meer externe heuprotatie.
 
Als je zoveel hinder ondervind van low bar ga je toch gewoon high bar squatten?
Je hebt toch geen pl wedstrijden(ambities?) in het vooruitzicht. Scheelt je waarschijnlijk een hoop ellende.
 
Ellebogen onder de halter duwen, zoals eerder gezegd. Zeker bij die laatste rep, daar laat je je gewoon vallen. Borst laten leiden.
Verder kan ik niet zien hoe je voeten staan maar het lijkt alsof je je heupen wat meer mag openen, je gebruikt niet echt veel hip draahve hier. Wellicht tenen wat meer naar binnen en knieën meer naar buiten voor meer externe heuprotatie.

als ik mijn ellebogen er onder duw krijg ik pijn aan mij brachialis en linker hand :/

ik zal het hele filmpje wel ff op youtube gooien dan kan je alles zien.

Als je zoveel hinder ondervind van low bar ga je toch gewoon high bar squatten?
Je hebt toch geen pl wedstrijden(ambities?) in het vooruitzicht. Scheelt je waarschijnlijk een hoop ellende.

highbar is ook altijd gezeur geweest.

verder heb ik indd niet echt powerlifting ambities in het vooruitzicht, maar ik vind sterker worden wel van groot belang.

voor de toekomst is een powerlift wedstrijd ook zeker niet uitgesloten.
 
Heeft niet alleen met mobiliteit te maken maar vooral ook met lichaamsverhoudingen. Iemand met lange femurs zal nu eenmaal meer naar voren hangen dan iemand met korte femurs.
Eens, maar dit is wel heel ver naar voren hangen. Ik heb ook lange benen en ik hing voorheen ook naar voren maar helemaal dubbelklappen lijkt me nou niet echt bevorderlijk voor je squats en rug.
 
als ik mijn ellebogen er onder duw krijg ik pijn aan mij brachialis en linker hand :/

ik zal het hele filmpje wel ff op youtube gooien dan kan je alles zien.



highbar is ook altijd gezeur geweest.

verder heb ik indd niet echt powerlifting ambities in het vooruitzicht, maar ik vind sterker worden wel van groot belang.

voor de toekomst is een powerlift wedstrijd ook zeker niet uitgesloten.


Net alsof je van highbar squatten niet sterk wordt?
Highbar zorgt er in ieder geval voor dat er veel minder druk op je arm komt te staan dus dat is al een probleem dat wegvalt.
 
Je lijkt op sokken ook niet helemaal stabiel te staan.
 
Back
Naar boven