- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij zei dat het pijnlijk leek ik niet
als je met een kromme rug gaat deadliften kan je dat indd het beste al vanaf het begin doen.
dat zij ik ook nietKromme onderrug kan je beter gewoon helemaal niet doen, ook niet vanaf t begin.

kromme bovenrug kan best om jezelf beter in positie te brengen met je schouders en lats tov de bar, zolang je je lats maar wel strak aanspant.
jij zet echter 0 spanning in je bovenlijf voordat je begint met tillen en zodra je kracht gaat zetten trekt meteen heel je rug krom waardoor je positie voor de rest van de deadlift ook niet al te best is.
dit stukje vanaf 10 minuten ongeveer beschrijft het perfect.

ramsterk, doe et je niet na, maar zag er vanaf een afstandje ook pijnlijk uit kan ik je zeggen.. zag een flinke bolling![]()
Bas heeft een bochel..niets mis meeramsterk, doe et je niet na, maar zag er vanaf een afstandje ook pijnlijk uit kan ik je zeggen.. zag een flinke bolling![]()

Dan ist een goeie geweest!

Zonde van die squat Bas. Ooit heb je wel eens van die dagen.

misschien eens handig om de komende tijd wat vaker lichter te gaan squatten in plaats van 1x per week squatten op legday
dan gewoon minder volume, elke keer 3 werksetjes ofzo.
als je maar 1x per week gaat wordt de techniek niet snel beter en wordt je ook niet snel sterker op de goede techniek. ook is het dan voor jou lastig om in te houden omdat je die training toch nog zwaar wil gaan.
als je bijvoorbeeld gewoon gaan benchen en daarna nog licht gaat squatten op techniek en verder gaat met chest ofzo, is het makkelijker voor jou om je in te houden denk ik.
want ik denk als je je squat techniek goed onder de knie hebt het gewicht er behoorlijk op omhoog kan gaan. en het zou ook positief effect op je deadlift kunnen hebben.
Nvm @broken bat geeft aan dat je maar 1 keer pw squatMaar met de frequentie dat je squat en deadlift zou je toch nul hersteltijd ondertussen moeten hebben opgebouwd?
uhu dat hoop ik wel ja.als je vaker squat wordt de spierpijn en stijfheid van squatten ook steeds minder. toen ik 1x/week squatte had ik er ook last van. nu eigenlijk niet meer.
Maar met de frequentie dat je squat en deadlift zou je toch nul hersteltijd ondertussen moeten hebben opgebouwd?

Ik weet eigenlijk wel zeker dat dat grotendeels veroorzaakt wordt door gare techniekuhu dat hoop ik wel ja.
mijn herstel gainz zijn echt extreem poverty op lower body.
als ik hard train kan ik soms nieteens squatten en deadliften in de zelfde week.
ik merk nu al dat ik ook eigenlijk nog niet hersteld ben van die p*ssy squats van woensdag.