AndroidHealthClinic

Familie doodgereden kind valt dader aan in rechtbank (Nederland)

media_xll_1275580.jpg

Kun je ook van die ouders zeggen :roflol: . De typische tokkie familie, kort haar, oorbelletje, kind dat Donnie heet en ook een oorbel heeft.

T volk dat hier bushaltes enzo sloopt ziet er precies zo uit.

Maar goed, kijkend naar je reactie zal jij wel precies zo zijn als dat volk. Laag opgeleid en weinig relativeringsvermogen.

Gast donder toch een keer op met je zelfingenomen houding.

Alsof mensen van jou zullen zeggen dat je miljoenen bezit:roflol: ga toch weg kerel
4TIgb1A.jpg

I xyz, ben jij gepest door dat soort typetjes dat je er zo erg op ingaat?
Jij lijkt mij namelijk precies het typetje dat alle mensen die jou gepest hebben gaat opschrijven om ze later wat lood in de hersens te schieten.

Ik raak nogal snel gefrustreerd door achterlijke mensen. Daarom wil ik tandarts worden want dan kan niemand tegen mij aanzeiken en kan ik verder zelf bepalen met wie ik om ga, in plaats van opgescheept worden met irritante collega's.

En ja t is achterlijk een automobilist te vervolgen wanneer iemand zich voor zijn auto werpt, bewust of onbewust.

Oh en als je t echt wilt weten ben ik inmiddels al enkele duizenden euro's kwijt om die achterlijke autisten vader van mijn ex voor de rechtbank te krijgen. Misschien had ik het geld inderdaad beter uit kunnen geven aan een Bulgaar om de kerel kapot te schieten alleen is dat helaas volgens de Nederlandse wet verboden.

En t feit dat ik een hekel heb aan paupers die zich gedragen als die vader van Donnie is ook niet bepaald een geheim. Maar goed, daarnaast is het ook geen geheim dat DBB vol mensen zit die niet op een normale manier discussies aangaan en enkel mening baseren op beperkte kennis en emoties.

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 13:19 ----------

Gast donder toch een keer op met je zelfingenomen houding.

Alsof mensen van jou zullen zeggen dat je miljoenen bezit:roflol: ga toch weg kerel
4TIgb1A.jpg

Ik loop ieder geval geen bushokjes te slopen of andere mensen lastig te vallen :rolleyes:

Oh en als je t echt wilt weten ben ik inmiddels al enkele duizenden euro's kwijt om die achterlijke autisten vader van mijn ex voor de rechtbank te krijgen. Misschien had ik het geld inderdaad beter uit kunnen geven aan een Bulgaar om de kerel kapot te schieten alleen is dat helaas volgens de Nederlandse wet verboden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

X izuzz x serieus de grootste mong**l die ik hier ooit ben tegengekomen op dit forum. t*ring, het zal je kind maar zijn met zon houding. Jij komt jezelf nog wel tegen jongen. Een paar flinke klappen maken mensen zoals jou wel wakker.

X izuzz x serieus de grootste mong**l die ik hier ooit ben tegengekomen op dit forum. t*ring, het zal je kind maar zijn met zon houding. Jij komt jezelf nog wel tegen jongen. Een paar flinke klappen maken mensen zoals jou wel wakker.

:roflol:

Bewijst enkel maar hoe achterlijk jij zelf bent. Geweld zowel lichamelijk als psychisch is enkel voor mensen die een intelligentie hebben lager dan Patty Bard

Maar goed, dat jij daar onder valt heb je inmiddels ook wel bewezen en je kan een mong**l ook niet kwalijk nemen dat die kwijlt

Dit is echt te mooi.

Dus ff op een rijtje:

1. Je noemt anderen tokkie en potentieel gevaarlijk aan de hand van een foto en één reactie in de rechtzaal op een emotioneel moment

2. Je reageert zelf nog erger dan die zogenaamde tokkies op een situatie die minder dramatisch is voor jou, door letterlijk te stellen dat je gerust iemand zou laten vermoorden als de wet het zou toestaan

Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat jij echt een hypocriete sukkel bent.

Bewijst enkel maar hoe achterlijk jij zelf bent. Geweld zowel lichamelijk als psychisch is enkel voor mensen die een intelligentie hebben lager dan Patty Bard

Maar goed, dat jij daar onder valt heb je inmiddels ook wel bewezen en je kan een mong**l ook niet kwalijk nemen dat die kwijlt

Je wilt de essentie van dit incident gewoon niet snappen Xyzyx, hij reed door! HIJ REED DOOR!

Volgens het ''boekje'' misschien niet zoals je al eerder aangaf, maar dat verandert niet wat er ''feitelijk'' gebeurde, een 13 jarige voor dood achter laten namelijk.

Ik loop ieder geval geen bushokjes te slopen of andere mensen lastig te vallen :rolleyes:

Klopt, je bent veel erger dan dat.

Een jongen die op een internetforum loopt te pochen met z'n geld en continu om aandacht vraagt omdat hij dat schijnbaar tekort komt.
Een jongen die in aanraking geweest is met justitie voor het al dan niet bedreigen van zijn ex.
Een jongen die op zijn 22ste zijn Havo diploma nog niet had, maar wel vind dat hij in de positie is om andere op hun lage scholing te wijzen.

Je hebt het echt gemaakt in je leven idd.

Een jongen die op een internetforum loopt te pochen met z'n geld en continu om aandacht vraagt omdat hij dat schijnbaar tekort komt.
Een jongen die in aanraking geweest is met justitie voor het al dan niet bedreigen van zijn ex.
Een jongen die op zijn 22ste zijn Havo diploma nog niet had, maar wel vind dat hij in de positie is om andere op hun lage scholing te wijzen.

Vergeet het kuren niet met als basis het lichaam van een Biafraan.

Je wilt de essentie van dit incident gewoon niet snappen Xyzyx, hij reed door! HIJ REED DOOR!

Volgens het ''boekje'' misschien niet zoals je al eerder aangaf, maar dat verandert niet wat er ''feitelijk'' gebeurde, een 13 jarige voor dood achter laten namelijk.

Ja en voor doorrijden moet je zo'n straf krijgen?

Daarnaast heb ik wel degelijk gezegd dat ik vind dat hij vrijgesproken moet worden voor het dood rijden en misschien voor het doorrijden wel gestraft moet worden. Al is het volgens het boekje niet strafbaar en had het niet uitgemaakt of hij gestopt had.

Als je die kerel daarvoor wilt straffen moet de wet aangepast worden en niet die kerel dood geslagen.

Ik was net 18 toen ik mijn havo haalde dus daar ga je al de fout in. En ja t feit dat ik een relatie aangegaan ben met een vmbo praktijk persoon is inderdaad een fout geweest.

Daarnaast loop ik niet te pochen met wat ik allemaal wel of niet heb want dan krijg ik nog meer achterlijke ongefundeerde opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd omdat mensen gefrustreerd zijn dat ondanks dat ik in hun ogen een achterlijk figuur ben mijn leven een stuk beter is :roflol:

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 13:52 ----------

Staan in mijn log, ga er van uit dat je nog net capabel genoeg bent dat op te zoeken. Neemt niet weg dat dat oude foto's en pre roid pics waren :roflol:

We dwalen af, het lijkt wel een "wat vindt I Xyzyx I van dit incident" topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke sukkel gaat nu kuren terwijl die geen eens massa heeft.

Als het bij een marokkaans jochie was gebeurd vonden wij het niet erg. :roflol:

Maar dat is in dit geval wel anders natuurlijk! Had alleen liever gezien dat die agenten ook meer klappen tegen hun kaak kregen :o

True, daarom maar wat objectieve quotes en stop ik met de discussie.

Voor OvJ staat wat haar betreft vast dat Milen Y. op rijbaan reed, en niet op fietspad. #Donnie

Enkele getuigen zeiden dat de jongen de brandweerwagen nakeek, en "een manoeuvre" maakte zonder achterom te kijken. #Donnie

Blijkt volgens advocate uit feit dat #Donnie niet parallel aan fietspad stond/reed, maar schuin.

Volgens advocate sloeg #Donnie mogelijk onverwacht linksaf, en zag hij de auto achter de brandweerwagen niet aankomen.

Conclusie:

Kerel kan niet fietsen en wordt aangereden.

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 14:14 ----------

Als het bij een marokkaans jochie was gebeurd vonden wij het niet erg. :roflol:

Alleen yasmine :roflol:

Conclusie, kerel kan niet autorijden en anticipeert voor geen meter op het overige verkeer.

Conclusie, kerel kan niet autorijden en anticipeert voor geen meter op het overige verkeer.

Van een 13 jarig kind mag je gewoon van uit gaan dat die capabel genoeg is om zijn stuur recht te houden. Als het nou iemand betrof va 7 jaar was ik het volledig met je eens geweest maar 13 is oud genoeg om te kunnen fietsen.

Je kan mij niet wijs maken dat jij met 25 km/h langs 13 jarige gaat fietsen. Ok als die met een groep had gefietst misschien maar als die alleen rijd is dat debiel en dat doet niemand.

Terug
Naar boven