Die ouders zijn niet ziek genoeg gestraft toen hun kind werd weg genomen door een idiote Bulgaar die achter een brandweerwagen harder reed dan toegestaan?
Alsof die kerel niet genoeg gestraft is omdat hij moet leven met t feit dat hij iemand dood reed nadat een kamikaze puber voor zijn auto vloog en vervolgens zijn ouders hem te lijf gaan

Als die kerel gewoon op het fietspad was gebleven was er niks aan de hand geweest. Of hij nu wel of niet te hard reed, dat kind vloog vlak voor hem, zonder reden de rijbaan op en werd door de auto geraakt. Jammer maar daar kan de auto niets aam doen, of hij nu nog geleefd had wanneer die 50 ipv 60 reed is ook discutabel maar vast staat dat hij niet excessief te hard gereden heeft.
Bestuurders die een fietser dood rijd die vlak voor hem de weg op schiet is net zo achterlijk als machinisten vervolgen omdat een suïcidaal persoon voor zijn trein springt.
Ken zelf iemand die een kind dood gereden heeft, heeft een jaar thuis gezeten omdat hij het niet kon verwerken en voordat je er een drama van gaat maken, nee het was niet 1 van mijn puber vrienden, hij reed 10-15 km/h en t kind struikelde over een trekhaak en viel precies voor de wielen van zijn auto. Hij kon het kind niet zien en meer dan een spontane verkeersdrempel heeft hij er niet van gemerkt totdat hij ging kijken waar die drempel vandaan kwam.
---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 16:40 ----------
Hou zou jij reageren als jou zoon/dochter overreden zou worden in dezelfde situatie? Al hoop ik niet dat het zover komt dat jij gaat voortplanten.
Ik zou ieder geval niet het recht in eigen hand gaan nemen.
Als mijn kind verongelukt zonder schuld van de bestuurder dan kan ik het hem moeilijk kwaad nemen. Als mijn kind van een speeltoestel af flikkert en nek breekt dan ga ik toch ook niet de fabrikant van dat speeltoestel vermoorden?