Ja want met 10 km/h door een fietstunnel rijden is onverantwoord. De politie scheurt er met 80 door heen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je rijdt niet door als je niets fout hebt gedaan. Het is vrijwel zeker dat het zijn schuld was, aangezien hij in een half jaar tijd 15 bekeuringen voor snelheidsovertredingen heeft gekregen. Dan rijd je gewoon áltijd te hard. Voor zoiets vind ik dat je minstens 2 jaar cel moet krijgen, aangezien ik dat onder 'dood door schuld' reken.
Chronische wegmisbruiker is de dader as ik het goed begrijp. Maarja 240 uur is dan wel gepast...en hij mag 3 jaar niet rijden. Dat zal hem lernen.
Vraagje: Als je geen 'verleden' hebt, en niets fout deed, maar er wel een ongeluk was. Je rijdt door. Wat is volgens jullie een gepaste straf?
De eis tegen de verdachte is een werkstraf van 240 uur en dat vinden de nabestaanden van Donnie Rog veel te laag. 'Je weet wel dat straffen in Nederland belachelijk laag zijn, maar dit slaat alles. Toen sloegen bij mij de stoppen door. Helemaal toen de advocate van de verdachte zei dat de bestuurder zo'n spijt heeft,' zegt Anton Rog.
Op 2 augustus is de uitspraak in de zaak. 'Wij gaan niet, wat moeten we daar halen? Horen dat hij 200 uur werkstraf krijgt, in plaats van 240 uur?' Maar de ouders van Donnie laten het er niet bij zitten.

Hij ziet eruit als een rasechte etterbak. Zou hem voor mijn eigen plezier gratis martelen. Dan had ik zijn handen eraf, hang ik hem onderste boven aan het plafond, en mep ik hem half dood met een honkbalknuppel. Later pas ik een middeleeuwse marteltechniek toe, en zaag ik hem vanaf zijn ballen open tot aan zijn buik. Dan mag hij lekker urenlang heel veel pijn lijden, zonder kloten tussen zijn benen. O ja, ik nodig de familie uit om hem eens lekker onder te zeiken. Maar ja, dan krijg je weer zo'n stomme inzicht van: hiermee krijgen wij Donnie niet mee terug![]()
. De typische tokkie familie, kort haar, oorbelletje, kind dat Donnie heet en ook een oorbel heeft. Mag hopen dat ze met 'het er niet bij laten zitten' gerechtelijke stappen bedoelen anders hoop ik dat iemand hun ook perongelijk dood rijd voordat ze met hun poten aan die kerel zitten.. Wat een pauper volk die lui![]()
![]()
Kun je ook van die ouders zeggen. De typische tokkie familie, kort haar, oorbelletje, kind dat Donnie heet en ook een oorbel heeft.
T volk dat hier bushaltes enzo sloopt ziet er precies zo uit.
Maar goed, kijkend naar je reactie zal jij wel precies zo zijn als dat volk. Laag opgeleid en weinig relativeringsvermogen.

Ik vrees dat jij het pas gaat begrijpen als je zelf kinderen hebt.
Pauper of niet heeft er niet veel mee te maken, er zouden weinig ouders zijn die zich zouden kunnen neerleggen bij deze uitspraak. Dat ze hun emoties laten merken is perfect te begrijpen tenzij je geen greintje empathie hebt.
Als ik het goed begrijp moet Donnie dus eigenlijk die taakstraf krijgen.

![]()
Kun je ook van die ouders zeggen. De typische tokkie familie, kort haar, oorbelletje, kind dat Donnie heet en ook een oorbel heeft.
T volk dat hier bushaltes enzo sloopt ziet er precies zo uit.
Maar goed, kijkend naar je reactie zal jij wel precies zo zijn als dat volk. Laag opgeleid en weinig relativeringsvermogen.