XXL Nutrition

Familie doodgereden kind valt dader aan in rechtbank (Nederland)

Je rijdt niet door als je niets fout hebt gedaan. Het is vrijwel zeker dat het zijn schuld was, aangezien hij in een half jaar tijd 15 bekeuringen voor snelheidsovertredingen heeft gekregen. Dan rijd je gewoon áltijd te hard. Voor zoiets vind ik dat je minstens 2 jaar cel moet krijgen, aangezien ik dat onder 'dood door schuld' reken.

Het kan ook zo zijn dat iemand anders met zijn auto reed en 15x werd geflitst.
Die bulgaren delen een huurwoning met 8 man. Het zou me dus niet verbazen als ze datook met auto's deden

Als het mijn kind was dan zou hij hele oprechte spijt en berouw moeten tonen anders einde oefening.

Vraagje: Als je geen 'verleden' hebt, en niets fout deed, maar er wel een ongeluk was. Je rijdt door. Wat is volgens jullie een gepaste straf?

Als je doorrijdt minimaal 3 maanden cel. Puur en alleen omdat hij doorreed. 240u is gewoon te weinig. Ik heb ze zat vaak gezien, dat is geen straf. Ik ken er nog één die 240u taakstraf kreeg, die had een vrouw invalide gereden, hij was nog dronken van de avond ervoor. Ik vind wel dat iemand die zoiets (per ongeluk) doet de kans moet hebben om zijn leven niet compleet in puin te laten lopen.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De eis tegen de verdachte is een werkstraf van 240 uur en dat vinden de nabestaanden van Donnie Rog veel te laag. 'Je weet wel dat straffen in Nederland belachelijk laag zijn, maar dit slaat alles. Toen sloegen bij mij de stoppen door. Helemaal toen de advocate van de verdachte zei dat de bestuurder zo'n spijt heeft,' zegt Anton Rog.

Op 2 augustus is de uitspraak in de zaak. 'Wij gaan niet, wat moeten we daar halen? Horen dat hij 200 uur werkstraf krijgt, in plaats van 240 uur?' Maar de ouders van Donnie laten het er niet bij zitten.

Hij ziet eruit als een rasechte etterbak. Zou hem voor mijn eigen plezier gratis martelen. Dan had ik zijn handen eraf, hang ik hem onderste boven aan het plafond, en mep ik hem half dood met een honkbalknuppel. Later pas ik een middeleeuwse marteltechniek toe, en zaag ik hem vanaf zijn ballen open tot aan zijn buik. Dan mag hij lekker urenlang heel veel pijn lijden, zonder kloten tussen zijn benen. O ja, ik nodig de familie uit om hem eens lekker onder te zeiken. Maar ja, dan krijg je weer zo'n stomme inzicht van: hiermee krijgen wij Donnie niet mee terug:(

Jij wel hoor

Hij ziet eruit als een rasechte etterbak. Zou hem voor mijn eigen plezier gratis martelen. Dan had ik zijn handen eraf, hang ik hem onderste boven aan het plafond, en mep ik hem half dood met een honkbalknuppel. Later pas ik een middeleeuwse marteltechniek toe, en zaag ik hem vanaf zijn ballen open tot aan zijn buik. Dan mag hij lekker urenlang heel veel pijn lijden, zonder kloten tussen zijn benen. O ja, ik nodig de familie uit om hem eens lekker onder te zeiken. Maar ja, dan krijg je weer zo'n stomme inzicht van: hiermee krijgen wij Donnie niet mee terug:(

media_xll_1275580.jpg

Kun je ook van die ouders zeggen :roflol: . De typische tokkie familie, kort haar, oorbelletje, kind dat Donnie heet en ook een oorbel heeft.

T volk dat hier bushaltes enzo sloopt ziet er precies zo uit.

Maar goed, kijkend naar je reactie zal jij wel precies zo zijn als dat volk. Laag opgeleid en weinig relativeringsvermogen.

Mag hopen dat ze met 'het er niet bij laten zitten' gerechtelijke stappen bedoelen anders hoop ik dat iemand hun ook perongelijk dood rijd voordat ze met hun poten aan die kerel zitten.. Wat een pauper volk die lui :o

Ik vrees dat jij het pas gaat begrijpen als je zelf kinderen hebt.

Pauper of niet heeft er niet veel mee te maken, er zouden weinig ouders zijn die zich zouden kunnen neerleggen bij deze uitspraak. Dat ze hun emoties laten merken is perfect te begrijpen tenzij je geen greintje empathie hebt.

+1

Pauper of niet, ieder ouder zou die gast willen pijnigen... Of je nou een wo diploma opzak hebt of vakkenvuller brnt..

media_xll_1275580.jpg

Kun je ook van die ouders zeggen :roflol: . De typische tokkie familie, kort haar, oorbelletje, kind dat Donnie heet en ook een oorbel heeft.

Maar goed, kijkend naar je reactie zal jij wel precies zo zijn als dat volk. Laag opgeleid en weinig relativeringsvermogen.

er is ook genoeg ''typisch tokkie'' volk dat al die kenmerken heeft maar zich beter weet te gedragen
dan menig ''intelligent'' lijkend mens... dus dat zegt niets.
Dat ze dan helemaal flippen nadat ze te horen krijgen dat ie er met een mager taakstrafje mee weg
komt vind ik niet zo gek...
En wtf crypto jou moeten we ook niet boos maken.... ;)
Had zelf trouwens niet daar geroepen dat ik m zou vermoorden, kun je beter in stilte al een paar maand of jaar beramen he

Ik vrees dat jij het pas gaat begrijpen als je zelf kinderen hebt.

Pauper of niet heeft er niet veel mee te maken, er zouden weinig ouders zijn die zich zouden kunnen neerleggen bij deze uitspraak. Dat ze hun emoties laten merken is perfect te begrijpen tenzij je geen greintje empathie hebt.

Ja want iemand dood willen knuppelen terwijl hij nauwelijks schuld heeft aan dat ongeluk als hij überhaupt schuld heeft is een compleet normale reactie. Kind is zelf voor die auto gevlogen, hadden ze hem maar met een fiets leren omgaan, klaar.

Ik kan geen enige empathie opbrengen voor mensen die zich zo gedragen. Ze staren zich blind op t feit dat hij misschien te hard reed maar kijken niet naar t feit dat het hun kind was die zich voor die auto wierp.

En of die kerel nou 10,30,50,100 km/h reed, als dat kind capabel genoeg was om zijn stuur recht te rijden hadden we nu dit hele gezeik niet gehad.

Als ik het goed begrijp moet Donnie dus eigenlijk die taakstraf krijgen.

Het frustrerende is dat die bulgaar, het moment dat hij de rechtbank verlaat, gelijk richting oostblok gaat. Straf ontlopen & daar verder gaan.

Als ik het goed begrijp moet Donnie dus eigenlijk die taakstraf krijgen.

Als ik zonder te kijken op de snelweg de linker baan op schiet en daar een auto raak dan verwacht ik wel dat ik een probleem heb. Zelfs als die kerel 10-20 km te hard reed. Want in Nederland is een paar km te hard niet meer dan een gedraging en een goudmijntje voor de schatkist.:rolleyes:

Maar jij wilt dus 240 uur werkstraf voor iedereen die 10 km/h te hard rijd binnen de bebouwde kom? Klinkt logisch en iets waar heel Nederland t vast mee eens zal zijn.

media_xll_1275580.jpg

Jij hebt zeker een goede opvoeding gehad betreft mensenkennis neem ik aan.

I xyz, ben jij gepest door dat soort typetjes dat je er zo erg op ingaat?
Jij lijkt mij namelijk precies het typetje dat alle mensen die jou gepest hebben gaat opschrijven om ze later wat lood in de hersens te schieten.

Terug
Naar boven