MuscleMeat

Fat be gone! Mijn log naar 85kg

• Topic Starter Topic Starter
Heb al een tijd niet gemeten, tijd niet op de weegschaal gestaan, ik ga me vrijdag wegen. Wel wat vet kwijt, mijn buik is merkbaar kleiner. Broeken zitten iets losser.
Ben van IF afgestapt, zonder ontbijt lukt het niet op school. Heb lange dagen. Ik eet nu lowcarb, met soms carbs rond de training. Ik eet mn eiwitten in de vorm van vlees, en eet (gestoomde) broccoli om de maag te vullen. Dit bevat weinig calorieen maar geeft me toch een volle maag. IF was lastig om vol te houden, maar dit lukt aardig.
Vandaag gegeten:
Ontbijt
2 eieren,100g gehakt(Tartaar), Eetlepel 15ml olijfolie, 1 snee volkoren brood
Middag: 200g Kipfilet + 15ml olijfolie
Tussendoor: 2 peren, 25g walnoten
Avond: 200g gehakt. 15ml olie.
Nu: 500g magere kwark.
Dat brengt mij op een mooie 63g carbs, 101g vet en 179g eiwit.

Gisteren: (In willekeurige volgorde) Broccoli, 4 Eieren, 450g tartaar, 250ml redbull voor de training(kickboksen)
25g walnoten en 500g kwark, wat mij brengt op (heb meer,niet alles meegeteld): 2248cal,
81g carbs 113g vet en 188g eiwit. Incl sauzen +- 2400cal.

1 vraag, kan het kwaad om een blik redbull te drinken voor een kickbokstraining? Mijn idee is dat ik dan zwaarder kan trainen.

Kan geen kwaad man , succes!

Thx h4rdstyle21. Vandaag had ik in de supermarkt absurd veel zin in pasta. Ik kwam AH volkoren ravioli tegen, met 25gr carbs / 100g. Het is toevallig in de bonus, 2halen1betalen.
Ik zit vandaag op: 1991cal, 96g carbs, 94g vet, 160g eiwit.
Is het verstandig om een highcarb refeed te doen, en zo ja hoeveel moet ik dan aan denken? 300g carbs?

Je bent goed bezig Uxc! Ik ga je volgen.

Ik zit nu in week 6 van SL, gaat lekker! Ben zelf ook te zwaar (95kg bij 1.80) met een vp van zo'n 23%. Ik probeer om en nabij 2500kcal (40,40,20 verhouding) redelijk clean op een dag te eten.

Hoe zit je momenteel qua stats met SL?

Je bent goed bezig Uxc! Ik ga je volgen.

Ik zit nu in week 6 van SL, gaat lekker! Ben zelf ook te zwaar (95kg bij 1.80) met een vp van zo'n 23%. Ik probeer om en nabij 2500kcal (40,40,20 verhouding) redelijk clean op een dag te eten.

Hoe zit je momenteel qua stats met SL?

Ik doe nu momenteel boksen/kickboksen, 3-4x in de week. Ik zat op 70kg squat,60kg BP en 100DL. Ga binnenkort weer terug de ijzers in.

Na een tijd onregelmatig boksen ben ik sinds deze week weer in de ijzers, nadat ik dit jaar school school lekker heb afgerond. Ik ben lui en laks geweest, maar nu ga ik er keihard voor. Ik had ivm een zware opleiding en veel werk geen tijd. Nu ben ik sinds deze week aan de jack3d. Ik merk dat ik veel lekkerder door kan gaan.

Nog bedankt voor jullie vertrouwen en tips :)
Deze keer gaat deze ex-luie donder er werk van maken. Abs is what we want.

Update: Sinds midden juni ben ik 7kg kwijt. Ik weeg nu 87kg. Dit op een dieet van veel eiwitten, vetten, en weinig tot geen koolhydraten. Ik vast ook, en ik eet dan eerst een kleine maaltijd en voor het slapen gaan eet ik een flinke eiwitmaaltijd. Vandaag heb ik op: +-450-500g (1 stuk) kipfilet + ong 500gr broccoli, met 2 eetlepels mayo. + 2 liter water. Ik fitness alleen maar, kickboksen zit in een zomerstop.

Terug
Naar boven