uxc
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 18%
Heb al een tijd niet gemeten, tijd niet op de weegschaal gestaan, ik ga me vrijdag wegen. Wel wat vet kwijt, mijn buik is merkbaar kleiner. Broeken zitten iets losser.
Ben van IF afgestapt, zonder ontbijt lukt het niet op school. Heb lange dagen. Ik eet nu lowcarb, met soms carbs rond de training. Ik eet mn eiwitten in de vorm van vlees, en eet (gestoomde) broccoli om de maag te vullen. Dit bevat weinig calorieen maar geeft me toch een volle maag. IF was lastig om vol te houden, maar dit lukt aardig.
Vandaag gegeten:
Ontbijt
2 eieren,100g gehakt(Tartaar), Eetlepel 15ml olijfolie, 1 snee volkoren brood
Middag: 200g Kipfilet + 15ml olijfolie
Tussendoor: 2 peren, 25g walnoten
Avond: 200g gehakt. 15ml olie.
Nu: 500g magere kwark.
Dat brengt mij op een mooie 63g carbs, 101g vet en 179g eiwit.
Gisteren: (In willekeurige volgorde) Broccoli, 4 Eieren, 450g tartaar, 250ml redbull voor de training(kickboksen)
25g walnoten en 500g kwark, wat mij brengt op (heb meer,niet alles meegeteld): 2248cal,
81g carbs 113g vet en 188g eiwit. Incl sauzen +- 2400cal.
1 vraag, kan het kwaad om een blik redbull te drinken voor een kickbokstraining? Mijn idee is dat ik dan zwaarder kan trainen.
Ben van IF afgestapt, zonder ontbijt lukt het niet op school. Heb lange dagen. Ik eet nu lowcarb, met soms carbs rond de training. Ik eet mn eiwitten in de vorm van vlees, en eet (gestoomde) broccoli om de maag te vullen. Dit bevat weinig calorieen maar geeft me toch een volle maag. IF was lastig om vol te houden, maar dit lukt aardig.
Vandaag gegeten:
Ontbijt
2 eieren,100g gehakt(Tartaar), Eetlepel 15ml olijfolie, 1 snee volkoren brood
Middag: 200g Kipfilet + 15ml olijfolie
Tussendoor: 2 peren, 25g walnoten
Avond: 200g gehakt. 15ml olie.
Nu: 500g magere kwark.
Dat brengt mij op een mooie 63g carbs, 101g vet en 179g eiwit.
Gisteren: (In willekeurige volgorde) Broccoli, 4 Eieren, 450g tartaar, 250ml redbull voor de training(kickboksen)
25g walnoten en 500g kwark, wat mij brengt op (heb meer,niet alles meegeteld): 2248cal,
81g carbs 113g vet en 188g eiwit. Incl sauzen +- 2400cal.
1 vraag, kan het kwaad om een blik redbull te drinken voor een kickbokstraining? Mijn idee is dat ik dan zwaarder kan trainen.