sterkste limburger 2011
log lift (IFSA)
1e beurt: 100kg easy
2e beurt: 110kg soepel (pr

3e beurt: 120kg fail (wel voorgeslagen)
(tevreden, 115 zat er wellicht in maar er moesten stappen van 10kg gemaakt worden tot de 120kg)
carry and duckwalk
2 zakken x 75kg easy geladen
duckwalk 200kg 5m kunnen lopen, net (de geblesseerde) sanca voorbij kunnen strugglen maar verder onmogelijk dit
medley
20m x 120kg timbers (1 drop) prima
failx 320kg yoke (niet aangewaagd, ging hem niet worden en de rest liep hem toch uit dus strugglen voor een paar extra meter had geen zin)
squat
1e beurt 160kg easy
2e beurt failx 180kg (k*t, ongeconetreerd, ging scheef waardoor de spotter ingreep)
3e beurt 180kg soepel
(lompe eikel ben ik ook, hier zat meer in)
1 arm db press
2x 70kg in 90 sec. (3e net niet maar erg tevreden)
stones
105kg @ 1m70
failx 120kg
(kapotheid + teveel hars (de 105 gleed paar keer weg), beetje jammer want had hier goed op getraind en deze mooie dag had een beter lot verdiend, overigens denk ik dat dit onderdeel op papier nog mn beste was omdat best een paar mensen de 1e stone faalden)
Comment: ik ben trots om hier mee te hebben mogen doen, ik ben ook geen eennalaatste maar 13e geworden! het is mooi om het niveau te zien, ik druk 2x een 70kg dumbbell uit en word er gedeelde 12e mee bijvoorbeeld... topdag, lex bedankt, jules bedankt, raymond bedankt, karin bedankt, marcel bedankt, chris bedankt, sponsors bedankt en alle deelnemers bedankt....