donkermeer:
1e event: truckpull, besloten werd om de trekker alleen te pakken gezien niemand de volledige camion inbeweging kreeg... Ik had denk ik het gewicht wat overschat, ik bleef laag en op techniek letten terwijl de meeste anderen er echt mee sprintte... 7e plaats hier op, niet best...
2e event: log, 100kg ifsa op reps, 4 reps, zeer tevreden mee

5e plaats
3e event: medley, yoke 300kg 20m zonder drops uitgelopen, duckwalk 13m ofzo... best goed, al had christophe achteraf gezien maar 15cm verder, moest ik dat geweten hebben... maarja dat is achteraf... 5e plaats weer
4e event: timbers, 110kg 40m (neerzetten @ 20m), 31 sec., lekker vlotjes, 5e plaats weeral
5e event: dumbbell 60kg op reps, fijn event voor mij, 8 reps, gedeelde 3e plaats met wesley (zonder jou sneaky tactiek had ik je hierop gehad meneer ortega

)
6e event: stones 110kg op reps (1m30), hier was ik overmoedig, door het relatief lichte gewicht op lage verhoging wilde ik geen tijd verspillen door diep te gaan zitten en te setten, maar gewoon vanaf deadlift positie omhoog goodmorningen... dit ging aanvankelijk goed maar na 5 reps was ik done, 6e plaats hierop
Comment: voor mij een erg stabiele wedstrijd, constant "best of the rest" geweest en zelfs bij één event mee kunnen draaien met "the big boys" van deze wedstrijd... meer zat er vandaag niet in... als ik toch enige foutjes mag aanwijzen dan was het dat ik door mijn principe van "thinking strongman" een paar keer op de koffie ben gekomen (echter zonder gevolgen voor de uitslag)... bijv:
- veel adempauzes nemen @ medley omdat ik denk dat degene na mij toch wel verder komen: die fransman komt 15cm verder
- dumbbell de overtuiging eruit na 8 reps omdat dat toen de leiding was en ik dacht dat de top 4 er toch wel vies overheen zou gaan: wesley deed er ook 8 (en de fransman zelfs 7)
dit laat zien dat nadenken goed kan zijn maar het ook fout kan gaan... goede lering