MuscleMeat

Contest Log (v) FatCatDog to FitCatDog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha thx, lief! Jij bent ook een topper of ja een bikkel. Jawel het gewicht daalt op een prima tempo, bij jou ook toch? Jij ook succes met knallen voor je vakantie 😎👏!
Dat ging heel lekker maar 1.5 week geleden ging het minder lekker. Teveel ja moet kunnen modus gehad helaas en heb ook de weegschaal niet aangedurfd. Ook gezien de warmte en vocht en ieder moment uit te breken menstruatie. Nu wel 4 dagen weer op perfect calorieën en nog 26 dagen vol te houden dus komt goed. En dankjewel 😇

• Topic Starter Topic Starter
Dat ging heel lekker maar 1.5 week geleden ging het minder lekker. Teveel ja moet kunnen modus gehad helaas en heb ook de weegschaal niet aangedurfd. Ook gezien de warmte en vocht en ieder moment uit te breken menstruatie. Nu wel 4 dagen weer op perfect calorieën en nog 26 dagen vol te houden dus komt goed. En dankjewel 😇
Is geen ramp, je neemt weleens een zijstraatje, maar je hebt de hoofdweg weer gevonden👏. Die factoren helpen idd niet mee, je zal na die dagen wel zien dat de schade meevalt💪. Komt zeker goed ☘️.

Qua voeding is het even wennen van iifym naar clean eten, maar het is allemaal best te pruimen. Alleen aardig wat werk en voorbereiden, maar ook dat went wel. Ik mis mn jellybeans nog niet.
Vanwaar geen IIFYM met clean eten?

Vanwaar geen IIFYM met clean eten?
Dan is het gewoon clean eten, iifym is junk en clean door elkaar, maar vooral junk in mijn geval dan eerlijk gezegd. Wil nu vooral gezond leren koken en eten en straks 80% goed en 20% ruimte voor iets lekker, wat jij eens zei.

Dan is het gewoon clean eten, iifym is junk en clean door elkaar, maar vooral junk in mijn geval dan eerlijk gezegd. Wil nu vooral gezond leren koken en eten en straks 80% goed en 20% ruimte voor iets lekker, wat jij eens zei.
Netjes dat je desondanks zo'n mooie dalende lijn in gewicht had. Wel lekkere gezonde receptjes delen hé 😇

Netjes dat je desondanks zo'n mooie dalende lijn in gewicht had. Wel lekkere gezonde receptjes delen hé 😇
Het werkt ook gewoon prima voor het doel vet verliezen. Je houdt wel nog steeds alles bij en weegt alles. Hopelijk komt ik daar nog eens vanaf. Haha dat is goed.

• Like
Waarderingen: GruX
Lekker gaan trainen onder de wedstrijd in de hoop dat het lekker rustig zou zijn. Viel een beetje tegen en de groepsles zaal was bezet waardoor ik jumping jacks gewoon open en bloot moest doen, die vallen niet mee met mijn motoriek, maar ja, hoort erbij.

Warming up: 10 min fietsen
Training: upper 50 min

Band row ss push up
3 x 15. 13-13-8

Cable row ss push up
13 x 45 kg. 15
12 x 45 kg 13
12 x 45 kg. 13

Lat pulldown ss one arm tricep pushdown
15 x 36 kg. 3 x 15 x 5 kg
13 x 36 kg
15 x 36 kg

Db upright row ss one ame oh tricep extension
3 x 15 x 8kg. 3 x 15 x 9 kg

Db shoulder press
3 x 15 x 12 kg

Plate loaded preacher curl
14 x 15 kg
13 x 15 kg
12 x 15 kg

Plank ss jumping jacks
3 x 30sec. 3 x 40sec

Flutter kicks ss stir the pot
3 x 40sec. 3 x 40 sec

Cardio: 10 min fietsen 10 min helling lopen

Beetje geprept vandaag, hele week lekker nasi yolo.

Oh en gewicht is 61,95. Op naar de 58👏. Ik pas weer in mn sportbroek van 14 jr geleden.

Reden: Abs
Moest wel goed kijken hoor want laatste bericht is van dinsdag maar no datum. En volgens mij ben ik hier in de tijdzone van Indonesië blijven zitten zeg maar.

Want om deze tijd ben ik echt niet online

Screenshot_20240709-174918_Chrome.jpg

Hier gaat alles weer goed 😃

Ben weer op mezelf bezig, goede coach hoor, maar heb de drive niet om alles te geven, veel te moeten en te laten en ook de stap van junk naar zo clean, was voor mij een trigger van een latente es. Laatste wat ik wil is weer dwangmatig met voeding en gewicht omgaan. Ik pak mn eerdere doel weer op, de recomp, genoeg eten, hard trainen, letten op de macro's en de micro's en ook gewoon happy zijn met mijn huidige shape. Er mochten wel wat kilo's af, die zijn afgelopen maanden langzaam eraf gegaan en nu lekker doorgaan tot de eindstreep van de contest en erna. Straks lekker trainen💪

Prima toch dat je op een manier doorgaat die beter past bij wie je bent. :thumb:
Wat is een latente es?

Prima toch dat je op een manier doorgaat die beter past bij wie je bent. :thumb:
Wat is een latente es?
Zeker! Neem wel een aantal dingen mee van die paar weken die ik kan inzetten. Een eetstoornis die op de achtergrond aanwezig blijft, zolang ik niet te gek doe, blijft ie daar.

Net lekker getraind, knieën blijven gek doen, nu is het de andere knie en rug weer. We doen het er maar mee.

Warming up: 10 min fietsen
Training: 59 min lower

Smith reverse lunge:
12 x
3 x 12 x 20 kg

Smith squat:
8 x 20 kg
3 x 8 x 30 kg

Smith rdl:
12 x
12 x 20 kg
3 x 8 x 30 kg

Hip thrust mach:
15 x 37,5 kg
15 x 67,5 kg
13 x 67,5 kg
13 x 67,5 kg

Abductor:
3 x 12 x 41 kg

Leg ext:
10 x 64 kg
10 x 68 kg
10 x 68 kg
08 x 59 kg
10 x 59 kg
12 x 45 kg
15 x 32 kg
10 x 59 kg
10 x 45 kg
08 x 32 kg

Lying leg curl:
12 x 28 kg
12 x 28 kg
11 x 28 kg
15 x 19 kg
20 x 15 kg
10 x 28 kg
12 x 19 kg
14 x 15 kg

Calf leg press:
12 x 54 kg
12 x 134 kg
12 x 134 kg
12 x 134 kg
15 x 118 kg
11 x 100 kg

Morgen weer een dag 👏

Ben weer op mezelf bezig, goede coach hoor, maar heb de drive niet om alles te geven, veel te moeten en te laten en ook de stap van junk naar zo clean, was voor mij een trigger van een latente es.
Achteraf makkelijk praten natuurlijk, maar ik had al zo m'n twijfels of een coach met zo'n rigide aanpak wel de juiste match was.

550x552.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven