AndroidHealthClinic

Contest Log (v) FatCatDog to FitCatDog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aardig wat volume gedraaid hoor!
Net lekker getraind, knieën blijven gek doen, nu is het de andere knie en rug weer. We doen het er maar mee.
Bij welke oefeningen? Kan me voorstellen dat smith squats best belastend kan zijn op je knieën, gezien je weinig bewegingsvrijheid hebt in je ROM.
Leg ext:
10 x 64 kg
10 x 68 kg
10 x 68 kg
08 x 59 kg
10 x 59 kg
12 x 45 kg
15 x 32 kg
10 x 59 kg
10 x 45 kg
08 x 32 kg

Lying leg curl:
12 x 28 kg
12 x 28 kg
11 x 28 kg
15 x 19 kg
20 x 15 kg
10 x 28 kg
12 x 19 kg
14 x 15 kg
Interessante gewichten en aantal sets, vanwaar deze keuze? Ik hoor @AK al aankomen rondom junk volume. :p

• Topic Starter Topic Starter
Aardig wat volume gedraaid hoor!

Bij welke oefeningen? Kan me voorstellen dat smith squats best belastend kan zijn op je knieën, gezien je weinig bewegingsvrijheid hebt in je ROM.

Interessante gewichten en aantal sets, vanwaar deze keuze? Ik hoor @AK al aankomen rondom junk volume. :p

Bij smith sta ik wat verder naar voren, voelt toch fijner voor de knieën dan die stomme losse squat. Ak zou juist trots zijn, is tot falen. Ik probeerde dropsets uit, alleen ik redde het niet tot de hoeveelheid reps die ik wilde.

Hier gaat alles weer goed 😃

Ben weer op mezelf bezig, goede coach hoor, maar heb de drive niet om alles te geven, veel te moeten en te laten en ook de stap van junk naar zo clean, was voor mij een trigger van een latente es. Laatste wat ik wil is weer dwangmatig met voeding en gewicht omgaan. Ik pak mn eerdere doel weer op, de recomp, genoeg eten, hard trainen, letten op de macro's en de micro's en ook gewoon happy zijn met mijn huidige shape. Er mochten wel wat kilo's af, die zijn afgelopen maanden langzaam eraf gegaan en nu lekker doorgaan tot de eindstreep van de contest en erna. Straks lekker trainen💪
Fijn om te horen was al bezorgd!

En snap dat je je eigen plan volgt dat ging zover ik las ook echt heel lekker. Denk dat voeding pas werkt als je een mix hebt in het dieet wat jezelf samen stelt met dingen die jij lekker vind.

Sws belangrijk blij te zijn met je eigen lichaam en vanuit daar doelen te hebben is leuk vind ik. Dat maakt dat ik zin heb te trainen, nee kan zeggen tegen chocolade koekjes op zijn tijd etc. Maar jij viel alsnog lekker af met jou junkfood dieet dus lekker blijven doen. Ennuh leuk je weer te lezen 🥰

Fijn om te horen was al bezorgd!

En snap dat je je eigen plan volgt dat ging zover ik las ook echt heel lekker. Denk dat voeding pas werkt als je een mix hebt in het dieet wat jezelf samen stelt met dingen die jij lekker vind.

Sws belangrijk blij te zijn met je eigen lichaam en vanuit daar doelen te hebben is leuk vind ik. Dat maakt dat ik zin heb te trainen, nee kan zeggen tegen chocolade koekjes op zijn tijd etc. Maar jij viel alsnog lekker af met jou junkfood dieet dus lekker blijven doen. Ennuh leuk je weer te lezen 🥰
Ja waarom ook een winnend team veranderen? Ja precies dat, op zich is er ook geen haast, behalve de einddatum dan van de contest haha. Van jezelf houden is zo belangrijk, ook al is misschien niet alles naar wens. Klopt helemaal wat je zegt! Ik stond gisteren in de supermarkt, bij het lekkers en dacht bij mezelf, waar heb ik nu echt zin in? Niks 🤣. Heb ook geen trek meer, nu alles weer "mag". Ah dat is lief😻! Jij gaat ook nog steeds harstikke lekker! We komen er wel dame 💪of ja, we zijn er al, maar je snapt me.

Ja waarom ook een winnend team veranderen? Ja precies dat, op zich is er ook geen haast, behalve de einddatum dan van de contest haha. Van jezelf houden is zo belangrijk, ook al is misschien niet alles naar wens. Klopt helemaal wat je zegt! Ik stond gisteren in de supermarkt, bij het lekkers en dacht bij mezelf, waar heb ik nu echt zin in? Niks 🤣. Heb ook geen trek meer, nu alles weer "mag". Ah dat is lief😻! Jij gaat ook nog steeds harstikke lekker! We komen er wel dame 💪of ja, we zijn er al, maar je snapt me.
Ja snap wat je bedoeld. Ik heb nu alleen wat haast ivm de vakantie. Magoed ga al met 2kg minder dan naar Indonesië en daar liep ik ook zelfverzekerd in een string op het strand dus ook dat zit wel goed.

Ja grappig hé hoe dat in je brein werkt van mogen en niet mogen. Ik vraag mijzelf maar even niet waar ik zin in heb want heb mega veel zin in veel en calorierijk 😁

En lief dankjewel! Zeker komen we wel waar we graag nog willen komen en tot die tijd enjoy the ride 🥰. Time voor bed dus spreek je snel 💪

Hier gaat alles weer goed 😃

Ben weer op mezelf bezig, goede coach hoor, maar heb de drive niet om alles te geven, veel te moeten en te laten en ook de stap van junk naar zo clean, was voor mij een trigger van een latente es. Laatste wat ik wil is weer dwangmatig met voeding en gewicht omgaan. Ik pak mn eerdere doel weer op, de recomp, genoeg eten, hard trainen, letten op de macro's en de micro's en ook gewoon happy zijn met mijn huidige shape. Er mochten wel wat kilo's af, die zijn afgelopen maanden langzaam eraf gegaan en nu lekker doorgaan tot de eindstreep van de contest en erna. Straks lekker trainen💪

Goede keus gemaakt dus zo te lezen! Je wilt ook geen triggers aangaan als het niet 100% goed voelt, herken dat wel.

Slow and steady wins the race :D

Dit is toch ontzettend tegenstrijdig. Want ze heeft dan nooit eruit gehaald wat erin zat.

Kritisch gezegd heb je dan bij lange na niet alles gegeven…
Ja snap wel wat je zegt maar zoals ik het lees heeft ze daar geen zin in. Ook prima als dat je keuze is en je daar zelf volle vrede mee hebt toch😊

Ik neem wel mee dat ik elke dag groente en fruit moet eten, dat lukt nu aardig. En geen 300 carbs meer op dag. Net kipburgers gegeten en dan neem ik 1 broodje en de andere bloot, met slaai en komkommer en zero ketchup en beetje Calve echte mayo. Normaal zou ik 2 broodjes nemen en alleen saus. Geen Optimel fruittella kwark meer, maar magere Franse met fruit erin en havermout. Meer volkoren producten ipv witte varianten. Heb wel wat eetswitches gemaakt. Wil alleen niet in goede en slechte voeding denken, wel in meer voedende en minder voedende.

Nieuw badje is binnen, opgezet etc en bijna op temperatuur en nu maar hopen dat ik het niet lek prik met mn sateprikkers.

Geen zin in verplichtingen, ben graag vrij in mijn doen en laten.

Yes Hell, die triggers ga ik idd liever niet aan, fijn dat het wat herkenbaar is. Ja beter langzaam en blijvend 💪.

Slaap zacht Burttie, ik zie je wel weer online om 01.00u.

15 min kaping max, Ak.

Heb je ook gelezen waarom niet? :o
Nee dat gedeelte gemist en er zal vast een reden voor zijn. Maar daar was mijn opmerking niet op gericht.
Ja snap wel wat je zegt maar zoals ik het lees heeft ze daar geen zin in. Ook prima als dat je keuze is en je daar zelf volle vrede mee hebt toch😊
Nee, prima en daar doel ik ook niet op. Maar net zoals @AK stoor ik mij wel eens aan alle dikke pluimen, terwijl er zo veel meer in had of zit. Zonder gelezen hebben de reden. Die zal ik voor jullie dames nog doen! Drukke dag avond gehad en ea gemist ;-)

Net kipburgers gegeten en dan neem ik 1 broodje en de andere bloot, met slaai en komkommer en zero ketchup en beetje Calve echte mayo.
Voor iemand die niets met groente lijkt te hebben is de typo(?) slaai (sla + saai) prachtig.
:roflol:

Mooi dat je er toch iets van meeneemt en waarschijnlijk goed voor de algehele gezondheid.

Zeker! Neem wel een aantal dingen mee van die paar weken die ik kan inzetten. Een eetstoornis die op de achtergrond aanwezig blijft, zolang ik niet te gek doe, blijft ie daar.

Net lekker getraind, knieën blijven gek doen, nu is het de andere knie en rug weer. We doen het er maar mee.

Warming up: 10 min fietsen
Training: 59 min lower

Smith reverse lunge:
12 x
3 x 12 x 20 kg

Smith squat:
8 x 20 kg
3 x 8 x 30 kg

Smith rdl:
12 x
12 x 20 kg
3 x 8 x 30 kg

Hip thrust mach:
15 x 37,5 kg
15 x 67,5 kg
13 x 67,5 kg
13 x 67,5 kg

Abductor:
3 x 12 x 41 kg

Leg ext:
10 x 64 kg
10 x 68 kg
10 x 68 kg
08 x 59 kg
10 x 59 kg
12 x 45 kg
15 x 32 kg
10 x 59 kg
10 x 45 kg
08 x 32 kg

Lying leg curl:
12 x 28 kg
12 x 28 kg
11 x 28 kg
15 x 19 kg
20 x 15 kg
10 x 28 kg
12 x 19 kg
14 x 15 kg

Calf leg press:
12 x 54 kg
12 x 134 kg
12 x 134 kg
12 x 134 kg
15 x 118 kg
11 x 100 kg

Morgen weer een dag 👏
Waarom zo enorm veel setjes?

• Bicep
Waarderingen: K82
IMG_20240711_181329.jpg
hier zie je toch helemaal niet aan!!

Je gaf ook aan dat je knieën een beetje gek doen?
Bedoel je dan dat ze pijn doen?
Ja, idd. Ze moeten gewoon normaal doen.

Weer lekker wezen trainen.

Warming up: 10 min fietsen
Training: 55 min upper

Bb bp:
10 x 20 kg
6 x 40 kg
3 x 40 kg
3 x 7 x 35 kg

Bor:
12 x 20 kg