AndroidHealthClinic

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers in dit topic

FB_IMG_1627800534263.jpg


2021 NPC USA Championships Classic Physique - Overall Winner Ruben Salas
 
Nee lol, tegenwoordig is het van een heel ander kaliber, ik zie hem geen pro show winnen op het huidige niveau.
 
Nee lol, tegenwoordig is het van een heel ander kaliber, ik zie hem geen pro show winnen op het huidige niveau.

Tegenwoordig beginnen pro’s hun prep 16 weeks out in de shape waarin hij op het podium stond
 
Nee lol, tegenwoordig is het van een heel ander kaliber, ik zie hem geen pro show winnen op het huidige niveau.
Bedoelde ook meer aan de huidige middelen en kuren van de atleten
 
Blijkbaar had hij wel de genen om in die tijd Mr. O te worden, dus met de gear en trainingsmethoden van vandaag had hij ook wel een aardig niveau neergezet denk ik.
 
Arnold was in zijn tijd waarschijnlijk genetisch de beste. Dus zou dat in deze tijd ook zijn. De methodes, middelen en dus resultaat zouden wel anders zijn.

Enige verschil is dat de sport nu populairder is (denk ik), dus de genetische talenten pool groter. Misschien dat er vroeger nog meer genetische monsters werden gemist.
 
Bedoelde ook meer aan de huidige middelen en kuren van de atleten
Beetje tren gaat dat verschil echt niet maken hoor. Arnold is nooit shredded geweest en had veel te kleine benen om mee te komen.
 
Beetje tren gaat dat verschil echt niet maken hoor. Arnold is nooit shredded geweest en had veel te kleine benen om mee te komen.

Bovendien hadden ze begin jaren 80 ook al trenbolone. Samir Bannout won in 82 of 83 geloof ik en die gebruikte toen ook al trenbolone.
 
Back
Naar boven