Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Komt van de week wel want ben praktisch door mijn isolaat en ccg heen.
)
Yep, heb ze binnen, thx.
Had beloofd nog een bestelling te doen, maar ben dit vergetenKomt van de week wel want ben praktisch door mijn isolaat en ccg heen.
Tijd voor een leuk vergelijkend onderzoekje, gezien B&F ook samples weg gaf.
Heb zowel van XXL als B&F de smaak Apple Pie net achter mijn kiezen, en ben nog niet eens misselijk.
Hier mijn bevindingen :
Bijde samples zijn getest met 300 ml halfvolle Melk.
(Nee mensen uit het strongman honk, ik ben niet aan het cutten)
XXL vs B&F
Oplosbaarheid :
Beide lossen goed op, beetje shaken en klaar.
Die van XXL blijft goed vloeibaar, die van B&F word helemaal schuim en heeft dus zeker een 10 minuten nodig om weer fatsoenlijk drinkbaar te worden.
1 - 0
Smaak :
Beide smaken goed, wel iets anders, maar goed.
Dit zal een kwestie van smaak zijn, en daar valt niet over te twisten.
Zelf zou ik neigen naar die van XXL, maar dat komt alleen door de naam.
Whey Delicious zegt gewoon wat het is, Whey Perfection is weer een typische B&F kracht term die ze nodig achten om aandacht te krijgen voor hun producten. Een marketing strategie waar ik alleen maar moe en vervelend van word... (Zeg nou zelf, zijn namen als Perfection, Hard, Strong, NR1, Magnificent, Super enz niet gewoon zielig?)
Maar vooruit :
2 - 1
Een nette overwinning voor XXL.![]()

Net de peach smaak gedronken. Lost goed op(idd beter als b&f) en de smaak is ook top. Gewoon een zwoele perzik smaak, die van b&f is zoeter. Allebei lekker en een.kwestie van smaak. Aangezien het geen wedstrijd is, wil ik even melden dat de whey delicious zeker zijn naam eer aan doet(bij peach)

Zojuist de 2 samples binnen gekregen. In tegenstelling tot b&f heb ik bij XXL nutrition wel de juiste smaken ontvangen ��
Ik ga er nu een proberen.
Edit: zojuist de aardbei-banaan smaak gehad, heerlijk! Gelukkig zijn ze te shaken met slechts 200ml water, werk ik toch iets makkelijker naar binnen.
Woowwww, om te vergelijken met de whey perfection heb ik 300ml melk, 3 scheppen brinta(ong.100 gram) en de whey delicious in shakebeker gestampt. Met whey perfection vormt dit meestal een dikke brei, maar met de whey delicious kon k het gewoon rustig drinken! Top spul, lost zeker beter op dan die van B&F..
Complimenten en bedankt!
thanks!same here, net speculaas op.. idd erg lekker
helaas teveel lactose voor mij ben ik bang om het vaak te nemen
zijn er plannen voor een isolaat delicious?![]()
ok, ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie isolaat al een tijd niet meer gehad heb.De smaak met isolaat is lastiger moeilijk te krijgen, maar volgens mij is de smaak van onze isolaat prima. Neem je normaal altijd alleen isolaat?

ok, ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie isolaat al een tijd niet meer gehad heb.
en ja, anders krijg ik na een dag of 2 last. isolaat zit al op het randje maar aangezien de smaak zoveel beter is dan de meeste allergyfree protein durf ik het wel aan![]()