Fitness Seller

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Met cocos als favoriete smaak hoor ik bij de minderheid zie ik al. :D
Erg lekker met die stukjes cocos erin!

Ook chocolade is erg lekker. Net als appel, en limoen/citroen, en cappuccino (door warme brinta) en en en en ....
Ze zijn allemaal erg lekker!

Beste DBB leden,

Laat ons in deze topic weten wat je van de samples vond, we zijn erg benieuwd. Vind je het niet lekker geef aub aan waarom. Dat is voor ons belangrijke informatie om eventueel de formule aan te passen.

De 1e reacties verheugen ons, maar veel mensen hebben de samples ook nog niet wat me weer niet verheugt ;)

Bedankt! :thumbs:

Heb gister de sample's binnen gekregen, moet wel eerlijk zeggen dat appeltaart goed smaakt!, zowel als de Speculaas ;),

Aangezien sinterklaas in toch is :fuu: ,

- Helder van smaak,
- Schuimt niet
- Stukjes van 'n bepaalde smaak, wat ik héérlijk vind.

Met cocos als favoriete smaak hoor ik bij de minderheid zie ik al. :D
Erg lekker met die stukjes cocos erin!

Ook chocolade is erg lekker. Net als appel, en limoen/citroen, en cappuccino (door warme brinta) en en en en ....
Ze zijn allemaal erg lekker!

Top!

Heb gister de sample's binnen gekregen, moet wel eerlijk zeggen dat appeltaart goed smaakt!, zowel als de Speculaas ;),

Aangezien sinterklaas in toch is :fuu: ,

- Helder van smaak,
- Schuimt niet
- Stukjes van 'n bepaalde smaak, wat ik héérlijk vind.

:thumbs: de sample actie is een groot succes :D

Choco......

Gereageerd.
Nog nooit geprobeerd en aangezien er nogal wat bitchfight is over wie de beste whey heeft wil ik toch eens vergelijken...

Laatst bewerkt:
Alles is al weg hier, aanvragen ging via een link op de site. We houden binnenkort nog wel een keer een sample actie :thumbs:
Heb het over dit :p
Zo'n favoriete smaak topic hadden we nog niet :thumbs: .

Het is al weer even geleden dat we een actie gedaan hebben op DBB voor de forumleden dus dit lijkt me een mooie gelegenheid.

Iedereen die zijn favoriete smaak doorgeeft maakt kans op een gratis pot Whey Delicious van 1000gram.
We verloten 5 potten Whey Delicious onder de forumleden die reageren in de topic.

De actie loopt 2 weken dus tot 24-10-2012.

PS> Mijn favoriete Whey Delicious veranderd steeds, ik vind Perzik-Mango en Cookies & Cream heel lekker :zuip:.

We zijn druk bezig met nieuwe smaken maar dat neemt tijd om echt een goede smaak te maken, zomaar snel iets toevoegen doen we niet.
Het moet echt goed zijn en ook iets toevoegen aan de smaken die we al hebben.
Als ik te laat ben voor de kleine sampletjes dan waag ik meteen mn kans op een grote sample :roflol:

hmm citroen is iig niet lekker, ook kokos is wat te zoet naar mijn idee.

hmm citroen is iig niet lekker, ook kokos is wat te zoet naar mijn idee.

Limoen-Citroen is een hele aparte smaak, die gaat er ook uit bij ons. Deze laten we niet meer maken als de voorraad op is.

Kokos te zoet dat kan, dat is heel persoonlijk natuurlijk. Bedankt voor de feedback!

Naar aanleiding van feedback in deze topic hebben we ook besloten om te stoppen met de limoen-citroen.

vond limoen eigenlijk best lekker , maarja kan me voorstellen.

vond limoen eigenlijk best lekker , maarja kan me voorstellen.

Dat is een hele aparte smaak, die vind niet iedereen lekker. Zijn we ons van bewust. Daar zijn de standaard smaken voor. Maar we hebben besloten te stoppen met Limoen-Citroen.

Ik heb nog geen samples ontvangen:(. PostNL word steeds slechter met bezorgen!!

Ik heb nog geen samples ontvangen:(. PostNL word steeds slechter met bezorgen!!

PostNL heeft excuses aangeboden (tjaa wat kan ik ermee) ze hebben de post verkeerd uitgesorteerd en weet ik wat allemaal meer. Heel veel hebben vertraging opgelopen.

Ik denk dat ik straks gewoon maar de helft van de factuur betaal :cool:

PostNL heeft excuses aangeboden (tjaa wat kan ik ermee) ze hebben de post verkeerd uitgesorteerd en weet ik wat allemaal meer. Heel veel hebben vertraging opgelopen.

Ik denk dat ik straks gewoon maar de helft van de factuur betaal :cool:

Sowieso, wie half werk levert krijgt ook maar half betaald:D

Terug
Naar boven