AndroidHealthClinic

Feedback op schema?

Bezoekers in dit topic

Thanks voor je reactie. Dan ga ik mijn voedingschema daar op aan passen. Wat raad je aan qua trainsschema?
Hangt er vanaf hoe sterk je bent, ik zou zelf altijd een full body aanraden, maar ub/lb kan ook goed werken. Voor fullbody zou ik starten op stronhglifts, of starting strength, als dat pittig wordt over opgreyskull lp, en als je daar vastloopt overgaan op de texas method. Voor ub/lb wordt lyle mcdonals gebereic bulking routine vaak aangeraden (kan ook ik een cut), maar er zullen er wel meer zijn, kijk een beetje rond in deze sectie en je ziet vanzelf wat goed of slecht bevonden wordt.
 
Hangt er vanaf hoe sterk je bent, ik zou zelf altijd een full body aanraden, maar ub/lb kan ook goed werken. Voor fullbody zou ik starten op stronhglifts, of starting strength, als dat pittig wordt over opgreyskull lp, en als je daar vastloopt overgaan op de texas method. Voor ub/lb wordt lyle mcdonals gebereic bulking routine vaak aangeraden (kan ook ik een cut), maar er zullen er wel meer zijn, kijk een beetje rond in deze sectie en je ziet vanzelf wat goed of slecht bevonden wordt.

Thanks voor de tips ga is kijken naar de fullbody work outs

Bench 90x5
Squad 80x2
Deadlift 75x4
 
Dan zou ik je ub (bench, rows en press) volgens greyskull of texas method doen, en je lb (squat en deadlift) volgens starting strength, want je kracht op die laatste lifts loopt gewoon gigantisch achter
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven