AndroidHealthClinic

Festivals/feestjes/vakantie's hoe aanpakken?

aerdpel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hey allemaal!
de zomer is er weer aangekomen, en hopelijk komt het lekkere weer nog na maar nu heb ik een wat voor mij toch wel een groot probleem is!

Binnekort komen de festivals,vakantie's,kampen, noem maar op er weer aan maar mijn vraag is nu, hoe pakken jullie dit aan?

het is natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan maar heel de zomer lang niet drinken is voor mij gewoon geen optie, zelfs mijn vriendin gaat daar helemaal niet akkoord mee.. Supplementen heb ik besloten om pauze's mee te nemen wanneer ik op vakantie ofzo vertrek.
Wel heb ik proteïnerepen besteld wat voor mij een beetje buite de gewone supplementen staat.
Op vakantie is op eten letten/eiwitvoorziening en sporten nog altijd goed mogelijk zonder er last van te hebben maar nu heb ik in augustus ook een 10daagse kamp waar elk jaar LITERS bier word gedronken. Voor mij zal er zowiezo dit jaar niet meer zoveel inzitten als anders want daarvoor heb ik dankzei jullie veel teveel bereikt.
nu vroeg ik me af hoe jullie dit die 10 dagen het best zouden aanpakken?

zo ziet een dag daar er ongeveer uit: ( ik doe elke dag wel een vorm van beweging of tijdens het wachten wat push-ups en van die dingen)

's morgens: gewone boterhammen met beleg als ontbijt
's middags: warm middagmaal ( met gewone aardappelen, toch genoeg van eten?)
4uurtje: appel of princekoek of dergelijke ( die princekoek evezeer eten?)
avondeten: meestal een pasta of broodje (on)gezond

dan rond een uur of 9 begint het bier drinken en vele maken dan nog toasts of pizza's ofzo
eens er alcohol binnen is, is het dan nog nodig om te eten of is dit compleet nutteloos?
water drinken doe ik zowiezo zo veel mogelijk!

zo een beetje snel samengevat en met waarschijnlijk veel fouten, maar ik moest snel zijn!
alvast heeeeeeeeel erg bedankt allemaal!

Dat je vriendin dat niet zou accepteren vind ik een beetje flauw van haar dit zou ze als je vriendin eigenlijk moeten accepteren.

Maar daarbuiten, je bent jong en het zijn geen maanden achter elkaar. Af en toe genieten mag ook ;).
Eiwitten kun je natuurlijk wel op letten.

Zolang je tussen en na al die vakanties en kampen door maar niet in een slechte levensstijl vervalt komt het wel goed.

Je bent nog maar 19 man, lekker zuipen en knallen. Daar is die leeftijd voor.

Als je nu al als een oud wijf gaat leven wordt t niets met je :D

Je begaat een fout, **** die shit. Gewoon zuipen en trainen. Geniet.

Drink veel melk als je weinig kan eten. 4 liter geeft je 2200kcal en ongeveer 180 gram eiwit.

en heel veel vet..

Laat je geluk niet afhankelijk zijn van je spiermassa, is zwak dit, gewoon vreten en zuipen tijdens die dagen.

Oja, en je moet het uitmaken met je vriendin.
En alles nken wat je tegenkomt.
Geile dikkertjes zijn echte aanraders bij dit soort 10 daagse kampen.
Sommige schijnen ook echt te knorren als je ze kapot pompt.

Succes bro

Fruit en noten

Oja, en je moet het uitmaken met je vriendin.
En alles nken wat je tegenkomt.
Geile dikkertjes zijn echte aanraders bij dit soort 10 daagse kampen.
Sommige schijnen ook echt te knorren als je ze kapot pompt.

Succes bro
Zo klinken pussyfarts van chubby's.

u gewoon eens lekker laten gaan, lekker lui zijn en eten wat je wilt :-) tijd genoeg achteraf om de draad weer op te nemen

Contrast is (bij mij) belangrijk bij een gedisciplineerd leven. Door veel discipline belast je een bepaalde hersenkwab die besluiten neemt op een gegeven moment raakt dat overbelast en zwakt je discipline af.

Uiteindelijk gaat het je dan tegen zitten dus als je zo nu en dan lekker los gaat kan je de rest van de tijd verantwoorde keuzes maken.

zit iets in, daarom dat mijn discipline zo sterk is afgezwakt

liters bier zal je sowieso niet kunnen zuipen op dat kamp. Een paar maanden geleden heb ik ook nog eens een paar pinten te veel gedronken na jaren van heel beperkte alcoholconsumptie

==> je bent vlug zat en de dag erop ben je zo ziek als een paard

Mensen die trainen boven hun plezier plaatsen :roflol:!

Laatst gelezen in de MH, kwam er op neer dat mensen die veel besluiten moeten nemen vaker neigen naar onverantwoorde keuzes vanwege overbelasting van een bepaalde hersenkwab.

Geen zin om het verder op te zoeken, maar ik herkende mijzelf er enorm in.

Terug
Naar boven