AndroidHealthClinic

Festivals/feestjes/vakantie's hoe aanpakken?

Vakantie! Joepie.... zuipen snuiven slikken!

Mensen die trainen boven hun plezier plaatsen :roflol:!

Voor veel mensen is trainen een plezier en voelen ze zich zelf schuldig zodra ze aan alcohol of een onnodig veel fastfood komen. Heb er zelf ook vaak last van. Schuldgevoel weegt dan niet op t.o.v. het slechte eten.

Het klinkt wel alsof het voor OP een moetje is om al die zooi te doen? Elke dag liters bier drinken, verplicht voelen van vriendin (wtf...) en leven op een paar prince koeken omdat iedereen slecht eet :o

Maar goed, OT:
Als je je echt zo verplicht voelt om toch zo veel mogelijk fatsoenlijke dingen binnen te krijgen zonder al te veel moeite hiervoor te doen... Dan snap ik niet dat je supplementen achterwegen laat ???

ik kom juist terug van 4dagen rock werchter. zo zag mijn dag eruit:

9/10u uit de tent van de warmte.
litertje water drinken
om 12u broodje ham/kaas of croissants gaan halen + bier
en de rest van de dag bier/water en 2x iets van pasta/friet/hamburger/...

als je echt zou willen zou je tonijn uit blik/gasvuurtjes om rijst te koken etc kunnen meenemen.
maar komaan, je gaat naar een festival voor je plezier en voor de muziek, ga je toch geen halve dag zitten koken en alle groepen missen?

zat paar meter verder wel iemand die een pot proteine mee had en die nam elke ochtend/middag een casseine shake voor ie naar de wei vertrok.
dit of enkele eiwitrepen zou je kunnen meenemen, maar laat je voor de rest gewoon enkele dagen gaan als je op een camping slaapt.

als je thuis slaapt zou je wel sochtends en smiddags wat beter kunnen eten.

ooh heb je zo'n vriendin :rolleyes: dumpen.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 19:50 ----------

Laatst gelezen in de MH, kwam er op neer dat mensen die veel besluiten moeten nemen vaker neigen naar onverantwoorde keuzes vanwege overbelasting van een bepaalde hersenkwab.

Geen zin om het verder op te zoeken, maar ik herkende mijzelf er enorm in.

Ik geloof dit opzich wel maar als jij de dingen die je moet doen nou eens leert om niet als een verplichting te zien maar gewoon als normaal en iets wat er bij hoort. Wat je gaat zien na een aantal jaar conditionering is er geen discipline meer voor nodig en kun je je discipline op belangrijkere grotere zaken richten om zo '' het normaal" weer een stukje te verschuiven. Beste vorm van progressie imo.

Probeer het eten een beetje op peil te houden en voor de rest gewoon, zuipuhh! bier drinkuhh!

Terug
Naar boven