Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker weertje ! mja nat regenen heb je gewoon in een echt stadion, hoort erbij he !

weer of geen weer, 0 punten blijven 0 punten.

fey-groningen 2-0

Net of dát uitmaakt. Dan zijn er op zn minst nog maar 10 beter dan die van feyenoord. Het is de normaalste zaak van de wereld dat Feyenoord dit seizoen van Groningen verliest.

Haha die groningers krijgen ook een grote mond als ze een keer bovenin meedraaien :roflol:

10 beter? laat me niet lachen, groningen heeft collectief een leuk ploegje maar meer ook echt niet.

weer of geen weer, 0 punten blijven 0 punten.

Haha wat wil je nou bereiken? Allemaal stressende Feyenoord fans omdat jij wat dingen post op een forum ?
Wacht ik geef je een inkoppertje Feyenoord is alleen op kanaal 3 te zien iedereen met KPN kan het nu niet zien! Maak er wat leuks van jongen:)

Verdediging/keeper/aanval van Groningen is sowieso beter dus wie van het middenveld vind jij beter dan dat van Groningen? Face it, clubs als Groningen, AZ en Utrecht zijn gewoon verder dan jullie.

Verdediging/keeper/aanval van Groningen is sowieso beter dus wie van het middenveld vind jij beter dan dat van Groningen? Face it, clubs als Groningen, AZ en Utrecht zijn gewoon verder dan jullie.

Jij hebt het over spelers, nu ga je weer lopen ijlen dat de verdediging/middenveld en aanval collectief beter is. Daar heb ik ook niets over gezegd.

Ga alle spelers maar tegenover elkaar zetten ik denk dat je dan 50/50 komt.

Alvast fijne wedstrijd iig, dan zullen we het zien.

Ben benieuwd of tartarus nog gaat posten hier na de match.

3-1 3x wijnaldum

4-1 4x wijnaldum

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

5-1 vlaar

wat een weelde 5-1 - terechte overwinning op de nr 4
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

netjes, heel netjes! Zoals ik al schreef, ik had het absoluut niet verwacht:)

feyenoord heeft na de winterstop een paar aardige wedstrijden neergezet - het keerpunt vond ik twente uit ( met een achteraf geweldige ruiz ) toen had ik zoiets van - als je dit hier nu kunt laten zien dan gaat het goedkomen en gaan we nog wel wat punten halen

De waarheid doet pijn, ik kom hier om het erin te wrijven maar redelijk objectief. ;)
En natuurlijk wordt psv lastig maar ik acht de kans groter dat ajax wint van psv dan feyenoord van groningen, that's all.
kan jij aub ook even voorspellen dat ik 100% kansloos ben bij de chick hier onder

heb de wedstrijd niet gezien, maar gefeliciteerd feyenoord..had het zelf ook niet verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven