MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie wedstrijd ja, eindelijk eens 3 punten.

Toptrainer die Been!

been maakt ons kampioen!!!

of topic, iemand die roid rage van douglas gezien, is er ergens een fc twente topic?

on topic: groningen gaat zeker degraderen..wijnaldum word topscorer

die wil ik ook zien idd :P

ik vind op dit ogenblik de progressie die leerdam op het middenveld doormaakt heel mooi
doet geen gekke dingen , waar fer zichzelf nog weleens voorbij kan lopen is hij op dit een stabiele factor

feyenoord staat toch al op de twaalde plaats, knap als je ziet vanwaar ze komen.

feyenoord staat toch al op de twaalde plaats, knap als je ziet vanwaar ze komen.

nice avatar ; man met t**ten :D

zo slecht zijn wij nog niet hoor

5-1 winnen van de nummer vier zegt wel iets

off topic - ik vond az heel sterk spelen - die zijn beter dan groningen

wist niet dat dit topic er was:O, inderdaad erg mooie doelpunten vandaag. mag ook wel weer een keer. volgende week uit heerenveen..

nice avatar ; man met t**ten :D

zo slecht zijn wij nog niet hoor

5-1 winnen van de nummer vier zegt wel iets

off topic - ik vond az heel sterk spelen - die zijn beter dan groningen

Een beetje zoals jouw avatar:D

Feyenoord vind ik eigenlijk een goeie ploeg hebben, spelers zoals wijnaldum, castaignos en co zijn toch wel talentvol. Maar het wil niet altijd lukken en dat is jammer. Feyenoord is het Belgie van de erdivisie :p

Heeft volgens mij puur met vertrouwen te maken als je zo'n Biseswar vandaag ziet knokken, zie ik hem niet vaak doen.
Die Swerts is trouwens wel echt heel bedroevend net als De Cler, Hopelijk volgend jaar Fernandez en een goede linksback dan heb je een redelijk elftal. Als Myachi geen werkvergunning kan krijgen in Engeland blijft hij hopelijk nog een jaartje hier al is dat natuurlijk toekomstmuziek.

Een beetje zoals jouw avatar:D

Feyenoord vind ik eigenlijk een goeie ploeg hebben, spelers zoals wijnaldum, castaignos en co zijn toch wel talentvol. Maar het wil niet altijd lukken en dat is jammer. Feyenoord is het Belgie van de erdivisie :p

belgie is herman brusselmans

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Heeft volgens mij puur met vertrouwen te maken als je zo'n Biseswar vandaag ziet knokken, zie ik hem niet vaak doen.
Die Swerts is trouwens wel echt heel bedroevend net als De Cler, Hopelijk volgend jaar Fernandez en een goede linksback dan heb je een redelijk elftal. Als Myachi geen werkvergunning kan krijgen in Engeland blijft hij hopelijk nog een jaartje hier al is dat natuurlijk toekomstmuziek.

typical is dat ze zo'n jonge hongaar halen en ineens ziet onze diego het licht
de backs zijn idd een drama - storende factor ook -

waar is onze bahia toch gebleven ???

We gaan CL spelen!

Bahia is juist een storende factor die gast faalt voor het leven, Vlaar - De Vrij is een goed koppel met Meeuwis ervoor

netjes, heel netjes! Zoals ik al schreef, ik had het absoluut niet verwacht:)

Krijg jij ook de t*ring en de tyvus derbij. Flapdrol. Grootste afgang op het internet ooit zo kunnen we jou tirade van het afgelopen weekend wel omschrijven. En dan na zoveel grootspraak met zo'n zwakke reply terugkomen. Ga je schamen! En pleurt aub voor altijd op uit ons topic.

Enfin, we gooien het even over een heel andere boeg...
http://www.youtube.com/watch?v=nu3Nd1Ig3vU&feature=player_embedded#at=193

Die Meeuwis valt wel mee toch? Begreep niet echt waarom ze hem bij voetbal international zo afkraakten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven