MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bahia is juist een storende factor die gast faalt voor het leven, Vlaar - De Vrij is een goed koppel met Meeuwis ervoor

Ja hier ben ik het wel mee eens, de Vrij - Vlaar zijn erg gegroeid en dat doen ze nog steeds. En meeuwis als ervaren persoon ervoor.

Krijg jij ook de t*ring en de tyvus derbij. Flapdrol. Grootste afgang op het internet ooit zo kunnen we jou tirade van het afgelopen weekend wel omschrijven. En dan na zoveel grootspraak met zo'n zwakke reply terugkomen. Ga je schamen! En pleurt aub voor altijd op uit ons topic.

Enfin, we gooien het even over een heel andere boeg...
http://www.youtube.com/watch?v=nu3Nd1Ig3vU&feature=player_embedded#at=193
ok, heel kenmerkend dit. Bedankt voor het bevestigen van het stereotype.

na een mooie overwinning op groningen
moeten wij niet gelijk denken dat we bij de 1e 8 eindigen ( waar hebben we over )
nee nederig blijven is dacht ik wel op zijn plaats
misschien schiet een boze bas dost wel uit zijn slof morgen

oh yeah .. vandaag lucky feyenoord maar oh wat is dit heerlijk !!! 3 punten , volgende week NAC thuis moet lukken :cool: :D

Lucky Feyenoord inderdaad.
Hardwerkende Castaignos flikt het hem wel weer.
1-3 qua doelpunten tijdens eerste seizoen, in het diepe gegooid en nog vrij jong qua leeftijd is een mooie gemiddelde voor hem.

Onterecht winnen is ook wel lekker :D
Eindelijk een uitoverwinning!

heb maar een klein stukje gezien, maar wat was die 22 van heerenveen slecht :eek:

wat een ongelooflijke slechte wedstrijd - het leek wel dat iedereen was aangestoken
door het luigi bruins virus - die asaidi zal nog wel eens terugdenken aan zijn mogelijkheden
onterecht maar wel lekker drie punten - gauw vergeten deze wedstrijd

gevoelsmatig morgen winnen wij met 2-0

2-0 alweer - lekker klote is dat
weg mijn voorjaarsgevoel

Gaat weer lekker idd..

Ik kijk voor het eerst in weken niet, hoe slecht spelen ze?

nu iedereen weer met beide beentjes op de grond...en dan vooral been die het idee had dat het lek boven was...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven