MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu iedereen weer met beide beentjes op de grond...en dan vooral been die het idee had dat het lek boven was...

fry-see-what-you-did-there.jpg

on topic: dit seizoen is verliezen van roda toch geen schande?

zo lang de joden maar niet kampioen worden!

BAH die 3e ster...............moet er niet aan denken

bij de NOS Sport aankondiging is Roda - feyenoord al meteen weer een topper, want 'feyenoord doet het de laatste weken zo goed'.

hahahahahah. :roflol:

zo lang de joden maar niet kampioen worden!

BAH die 3e ster...............moet er niet aan denken

jij hebt liever dat ajax geen kampioen wordt dan dat feyenoord europees voetbal zou halen??
je eigen team gaat gewoon voor dus liever feyenoord europees en ajax kampioen dan een seizoen als dit...

ik heb de opmerking van been " we gaan voor het linkerrijtje altijd in een bepaald perpectief gezien vooral na de gestolen wedstrijd in heereveen waar men niks te vertellen had

gewoon je best doen - elftal hopelijk versterken en volgend jaar bij de 1e acht eindigen

jij hebt liever dat ajax geen kampioen wordt dan dat feyenoord europees voetbal zou halen??
je eigen team gaat gewoon voor dus liever feyenoord europees en ajax kampioen dan een seizoen als dit...

Heb ik het in mijn post over feyenoord gehad?

Wat denk je zelf?

Heb ik het in mijn post over feyenoord gehad?

Wat denk je zelf?

jij reageert zelf met: (en ik citeer) "zo lang de joden maar niet kampioen worden!"

als jij zegt zolang dan suggereer jij dat het seizoen prima is als de joden maar geen kampioen worden...je hebt het dus niet expliciet over feyenoord gehad maar wel indirect...

edit

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Zo triest he, genoegen nemen met het 2e rijtje, zolang de joden geen kampioen worden. Dat is nou het stukje klasse dat jullie missen in 010. Calimero.

Dat feyenoord verliest baal ik natuurlijk gigantisch van!

Maar het is altijd een schrale troost als ajakkes weer eens net naast het net vist altijd dat irritante arrogante gezeik van die neuzen is bloed vervelend !!

Van mij mag die club opgedoekt worden: liever vandaag dan morgen!

Maar ga jij btw lekker in je joden-topic posten

moraalstakker

edit

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Dat feyenoord verliest baal ik natuurlijk gigantisch van!

Maar het is altijd een schrale troost als ajakkes weer eens net naast het net vist altijd dat irritante arrogante gezeik van die neuzen is bloed vervelend !!

Van mij mag die club opgedoekt worden: liever vandaag dan morgen!

Maar ga jij btw lekker in je joden-topic posten

moraalstakker

:o Vind je het zelf niet gênant hoe je reageert?

Gelukkig zijn we Swerts dit seizoen kwijt, wat een DRAMA is dat zeg!

hopelijk kan fernandez weer snel spelen deze belg is een drama.

Gelukkig zijn we Swerts dit seizoen kwijt, wat een DRAMA is dat zeg!

swerts was niet alleen slecht
soms dacht ik ; dit lijkt wel pupillenvoetbal - hee ik heb de bal , laat ik maar eens naar voren rennen - geen overleg/geen idee - ook geen sturing van vlaar/meeuwis - vlaar mag onderhand wel eens opstaan anders moet hij maar gewoon lekker in duitsland gaan spelen - attitude zeg:cool:

Gudde: "Ik heb Borges zien spelen"

Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, heeft samen met hoofdscout Michel Beukers spits Celso Borges bekeken. De Rotterdammers zijn echter niet als enige geïnteresseerd, veertien clubs zaten voor de aanvaller op de tribune.

"Het klopt dat ik Borges heb zien spelen", zegt Gudde in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Het is duidelijk dat wij naar een spits zoeken. Ik heb gemerkt dat wij lang niet de enige zijn." De 22-jarige Borges, spelend voor Frederikstad en international van Costa Rica, heeft niet te klagen over belangstelling. Naast Gudde en Beukers zaten er afgevaardigden van veertien clubs op de tribune voor de spits.

Gudde bekeek eerder al de nationale elftallen van Chili, Ecuador, Peru en Colombia, die in het stadion van ADO Den Haag tegen elkaar speelden. "In dat geval speur je naar die onbekende speler die nog in eigen land actief is. Maar bijna alle spelers waren in Europa actief."

Gudde vindt het overigens niet vreemd dat hij, als algemeen directeur, eventuele versterkingen gaat bekijken. "Martin van Geel zit nog bij Roda en de technische staf is druk met wedstrijden. Samen met de scouts Lipponen en Beukers bekijk ik spelers. We kopen niemand meer zonder hem eerst zelf aan het werk te hebben gezien", aldus Gudde, die een deel van zijn taken vanaf volgend seizoen over kan laten aan Van Geel, de nieuwe technisch directeur.

Zouden ze die bij FM hebben gescout? Wat een heldje is dat zeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven