- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen Willem 2, NEC en VVV moet Feyenoord sowieso winnen lijkt mij. Als er ook nog eens van PSV wordt gewonnen dan worden ze gewoon 8e.(Play offs EL)
Ben blij dat dit waarschijnlijk een cruciale wedstrijd zal worden en dat Feyenoord er vol in zal gaan. Ze hebben nog wat goed te maken van die 10-0. En verder zullen de media en bepaalde fans geen aanleiding hebben om te wedstrijden te 'verkopen' zoals vorig jaar tegen Twente.

ik denk niet dat Feyenoord PSV verslaat, ze zijn uit vorm wjz maar die 10-0 dreunt ook psychologisch door![]()
slapeloze nachten zorgen niet voor goed voetbal. En als die Feyenoorders met wraak in het achterhoofd weer volop in de aanval gaan kan het zomaar 0-5 in het voordeel van Broabant wordenVerwacht het inderdaad ook niet. Maar de bal is rond, dat hebben we gisteren wel gezien bij PSV-Heerenveen, toen Heerenveen uit het niets 2 keer scoorde.
Denk dat sommige spelers nog steeds slapeloze nachten hebben van die 10-0 dus ergens zullen ze natuurlijk proberen wraak te nemen.

Als Psv dit weekend punten laat liggen mogen die engnekken mijn part met 50-0 verliezen![]()

Eventueel mooie europese wedstrijden volgend jaar of op zeker verliezen van Psv.....We hebben PSV al genoeg geholpen met het doelsaldo.