MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
eigen jeugd - fc utrecht 4 - 0 - heerlijk

ik ook niet - dat is nou eenmaal het nadeel van een onervaren jonge ploeg
leuke wedstrijden worden afgelost door dramatische slechte wedstrijden

twente/groningen/ado/utecht zijn tot nu toe de beste wedstrijden

de rest is eigenlijk slecht tot middelmatig

ouwe koeien - we moeten vooruit kijken
die gasten moeten bijtekenen of ze moeten verkocht worden

Tegen Willem 2, NEC en VVV moet Feyenoord sowieso winnen lijkt mij. Als er ook nog eens van PSV wordt gewonnen dan worden ze gewoon 8e.(Play offs EL)

Ben blij dat dit waarschijnlijk een cruciale wedstrijd zal worden en dat Feyenoord er vol in zal gaan. Ze hebben nog wat goed te maken van die 10-0. En verder zullen de media en bepaalde fans geen aanleiding hebben om te wedstrijden te 'verkopen' zoals vorig jaar tegen Twente.

Tegen Willem 2, NEC en VVV moet Feyenoord sowieso winnen lijkt mij. Als er ook nog eens van PSV wordt gewonnen dan worden ze gewoon 8e.(Play offs EL)

Ben blij dat dit waarschijnlijk een cruciale wedstrijd zal worden en dat Feyenoord er vol in zal gaan. Ze hebben nog wat goed te maken van die 10-0. En verder zullen de media en bepaalde fans geen aanleiding hebben om te wedstrijden te 'verkopen' zoals vorig jaar tegen Twente.

ik denk niet dat Feyenoord PSV verslaat, ze zijn uit vorm wjz maar die 10-0 dreunt ook psychologisch door ;)

oeh ah ed de goeij oeh ah ed de goeij

:roflol:!!!!!

ik denk niet dat Feyenoord PSV verslaat, ze zijn uit vorm wjz maar die 10-0 dreunt ook psychologisch door ;)

Verwacht het inderdaad ook niet. Maar de bal is rond, dat hebben we gisteren wel gezien bij PSV-Heerenveen, toen Heerenveen uit het niets 2 keer scoorde.

Denk dat sommige spelers nog steeds slapeloze nachten hebben van die 10-0 dus ergens zullen ze natuurlijk proberen wraak te nemen.

Feyenoord heeft niets te zoeken in Europa

alle kleine beetjes geld hebben ze wel nodig ;)

Verwacht het inderdaad ook niet. Maar de bal is rond, dat hebben we gisteren wel gezien bij PSV-Heerenveen, toen Heerenveen uit het niets 2 keer scoorde.

Denk dat sommige spelers nog steeds slapeloze nachten hebben van die 10-0 dus ergens zullen ze natuurlijk proberen wraak te nemen.
slapeloze nachten zorgen niet voor goed voetbal. En als die Feyenoorders met wraak in het achterhoofd weer volop in de aanval gaan kan het zomaar 0-5 in het voordeel van Broabant worden;)

de bal is rond :P

Feyenoord heeft niets te zoeken in Europa

wie wel , maar na zo'n seizoen hebben ze er ook geen recht op
belangrijker is dat van geel en consorten de boel zakelijk op de rails krijgen
maar één ding hoop ik wel , en dat psv er gewoon aan gaat en goed ook
dan maar ajax kampioen ( dat is ook niks maar je moet wat )

Fans van Feyenoord gaan binnenkort actievoeren om de spelers ervan te overtuigen opzettelijk van PSV te verliezen. Doel is dat de kampioenskansen van Ajax hierdoor kleiner worden. Dat zei Johan Derksen vanavond in Voetbal International.
media_l_352047.jpg

Maandag werd het tv-programma opgenomen in Rotterdam bij Sparta. Daar hoorde Derksenna afloop van enkele aanwezigen van de plannen in Rotterdam. Ook vorig jaar riepen supporters van Feyenoord de spelers op niet hun best te doen tijdens de uitwedstrijd bij FC Twente, zodat die club kampioen kon worden in plaats van de Amsterdamse rivaal.

'Mario Been en de spelers willen nog vol voor Europees voetbal gaan en daarom ook winnen voor PSV. Maar op deze manier ontstaat er een heel vervelend sfeertje', zei Derksen. Op 24 april staat Feyenoord - PSV op het programma. In Eindhoven werd het eerder dit seizoen 10-0 voor PSV.

'Het zegt ook wel iets over Ajax. Heel veel mensen willen niet dat die club kampioen wordt. Vorig seizoen werd er in alle Nederlandse stadions gejuicht toen FC Twente op de laatste dag de titel won en niet Ajax. Op de een of andere manier heeft Ajax dat toch zelf afgedwongen. '
(Redactie)

http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/578921/2011/04/15/Liever-verliezen-van-PSV-dan-Ajax-kampioen.dhtml

Fans van Feyenoord? Deze mensen mag je geen fans noemen. Verder laat de snor geen moment onbenut om iets negatiefs over Ajax te zeggen. Want volgens mij zegt dit meer over deze zogenaamde fans dan het over Ajax zegt.

Laatst bewerkt:
mmh als feyenoord wint van willem 2 staan ze 1 punt achter play off positie
lijkt me zonde dan om van psv express te verliezen.

Als Psv dit weekend punten laat liggen mogen die engnekken mijn part met 50-0 verliezen :D

Qua support is het gewoon zielig want Feyenoord heeft heel hard geld nodig en dat kunnen ze verkrijgen door op de 8ste plaats te eindigen. Daarvoor moeten alle 4 wedstrijden gewonnen worden dus ik snap die supporters niet ??? Eventueel mooie europese wedstrijden volgend jaar of op zeker verliezen van Psv.....

We hebben PSV al genoeg geholpen met het doelsaldo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven