- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het er met haar ook over gehad.. Dus weet genoeg man , bedankt for the back up maar ik ben zelf slim genoeg hoorstraks laat ze jou vallen voor iemand anders omdat ze daar goed mee kan praten. als ze dat al doet bij haar huidige vriend waarom niet bij jou voor weer iemand anders? (hypothetisch, niks tegen jou)
lauwe pis ouwe.
maarja als jullie gelukkig zijn geniet ervan

So true...alle voor die bitchesJa dat dacht ik ook, dat ik slim genoeg was
watch out bro, een gebroken hart is niet fijn. Enige voordeel is dat je als een animal gaat trainen![]()

Nette training, missch kun je volgende keer gewichten erbij zetten zodat je telkens kan vergelijken!

Unsuccesfull troll.Nette training, missch kun je volgende keer gewichten erbij zetten zodat je telkens kan vergelijken!
Unsuccesfull troll.
Als je terug kijkt dan kun je zelf gaan vergelijken, alsof ik een log ga bijhouden zonder gewichten..
(en wou helemaal niet trollen..)

Geloof het of niet, heb ik al meegemaakt.. Ben 3jaar samengeweest met m'n ex, en na ze me heeft verlaten was ik zeker een maand depressief.. 's morgens het kwaad gevoel en gevoel dat je moet kotsen.. zelfs huilen in de klas! Ik heb het al meegemaakt hoorIk weet heel zeker als deze relatie failt dan ik naar het leger ga en contract teken in het buitenland.. Het gaat uitstekend goed , ze weet alles over mijn ex dus er is geen kans dat mijn ex ertussen kan komen met leugens te gaan vertellen.. Ik kan terug veel beter eten , de laatste weken was ik echt niet goed bezig met eten, nu heb ik terug constant honger, honger.. & honger!
@Levii : Je bent 16jaar dus ik denk niet dat jij kan meespreken over chickies.. Als je u hart toevertrouwd aan uu geliefde en dan wordt je hart geraakt, dat mag gelijk bij wie gebeuren , neer gaan zal je..
.Hahahaje bent toch geen kannibaal. Of ben je iets vergeten te vertellen![]()
!