XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Beter kwaliteit :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterke legpress:-)

Je arm oogt een beetje kleiner dan op de vorige pic? Of ligt dat aan mij?

• #1.185
Ik zal voor een tijd nietmeer loggen.. De motivatie is ver te zoeken.. De nakuur weegt zwaar op mij door, ik heb er enorme hormoonswisselingen van waardoor ik constant van humeur verander.. Ik voel mij de ene moment zo blij en dan voel ik mij plots depressief.. Ik blijf trainen maar zal een tijd stoppen met loggen, ik heb ook de laatste dagen sinds ik aan het nakuren ben dat ik slecht slaap, enge dromen.. Bedankt voor iedereen die mij volgt !

Sterkte dear.

Nice pic.

risico van kuren zijn depressies... k*t voor je dat hebt kerel! hopelijk kom je er snel uit!

Sterkte bro!!

• #1.190
Week 1 van nakuur..
Vocht al groot deel gedaald!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zal nog een tijd duren voor ik er bovenop ben, totaal geen motivatie meer..
toch ga ik nog gaan trainen

behoorlijk verschil met die pic van 23 sep, weet niet of dat door de houding komt of omdat je idd flink wat vocht kwijt bent.
Sterk van je dat je door blijft gaan!:)

• #1.192
Ik ben door gebrek aan motivatie aan het cutten, ben inderdaad veel vocht verloren!

Je ziet wel minder breed, maar je fysiek gaat er niet op achteruit brah. Je hebt al een mooi fysiek ontwikkeld, ga niet te snel anders ben je het dalijk allemaal ook weer snel kwijt door die zooi bro. Maarja succes, die nakuur kan er niet snel genoeg opzitten.

krijg je ervan als je met 0 verstand gaat kuren.
what goes around comes around

Niet handig cutten vlak na je kuur, zeg maar alvast doei tegen je gains...

lol cutten zonder motivatie.. gl hahaha..

Jammer dat je nu ff in een dip zit, maar niet opgeven en gewoon door blijven loggen want daar haal je juist motivatie uit (tenminste bij mij wel)
Begin anders met een ander schema waardoor je weer nieuwe doelen kunt zetten.
Heb nog niet zoveel foto's van je gezien, maar als ik je beginfoto vergelijk met je recente foto heb je het toch zeer netjes gedaan. :thumbs:

b.t.w. het naschoppen door sommige hier vind ik behoorlijk nutteloos.

• #1.200
Jammer dat je nu ff in een dip zit, maar niet opgeven en gewoon door blijven loggen want daar haal je juist motivatie uit (tenminste bij mij wel)
Begin anders met een ander schema waardoor je weer nieuwe doelen kunt zetten.
Heb nog niet zoveel foto's van je gezien, maar als ik je beginfoto vergelijk met je recente foto heb je het toch zeer netjes gedaan. :thumbs:

b.t.w. het naschoppen door sommige hier vind ik behoorlijk nutteloos.
Bedankt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven