- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fey uit objectieve onderzoek is gebleken dat mensen zich 30% kleiner zien, dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dat betekent inprencipe dat ''wij'' jou 30% groter zien dan jij zelf denkt. Dus die complimentjes over je fysiek zou ik echt serieus nemen.
Ikzelf vind mij ook helemaal niet zo groot, terwijl ik van al mijn vrienden en mensen uit mijn omgeving heel wat anders hoor.Fey uit objectieve onderzoek is gebleken dat mensen zich 30% kleiner zien, dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dat betekent inprencipe dat ''wij'' jou 30% groter zien dan jij zelf denkt. Dus die complimentjes over je fysiek zou ik echt serieus nemen.
Als je nu logs ziet van een beginner, meeste comments in een log zijn gewoon om de motivatie erin te houden, mijn fysiek vindt ik zelf matig en had er veel meer uit kunnen halen.. Daarom ga er nu ook harder voor
Toch nietFey uit objectieve onderzoek is gebleken dat mensen zich 30% kleiner zien, dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dat betekent inprencipe dat ''wij'' jou 30% groter zien dan jij zelf denkt. Dus die complimentjes over je fysiek zou ik echt serieus nemen.

Nee maar als iemand een log volgt is het om de motivatie van de persoon ook hoog te houden.. Er zijn er niet veel die gaan zeggen sorry je hebt een slecht fysiek.. Ook al is het slecht gaan ze zeggen "goed fysiek" om zo de persoon van de log te motiverenIk zeg toch niet dat je gelijk kan stoppen met trainen ofso, door trainen kudt! haha

Ik krijg al de druk op mijn polsen, en aangezien ik zwakke polsen heb ben ik daar geen voorstander voor.. Wat ik doe als ik zonder spotter moet maken is rechtstaan en dan halters omhoog zwieren en gaan zittenNice rug bro.
Voor die dumbbells kun je toch gewoon je knie gebruiken? op je knie leggen en omhoog stoten naar de schouder. Dan zit je zo in startpositie![]()

Rug valt meeSnap wel wat die bedoelt, je hebt dan geen momentum. Eerste rep is altijd zwaar.
Goede rug bro, haal wel even dat rughaar weg hehehehehe.

Is nog maar smalle V

Kan beterDie cable side raises zijn wel ziek...
Moet nice gebrand hebben![]()

Ik ben inderdaad een heel stuk drogerlekkere training hoor, heb zelf ook dat ik de eerste rep amper omhoog krijg met DB press, daarna gaat het wat makkelijker! goeie V ook, je oogt een stukje droger dan eerst?