XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fey uit objectieve onderzoek is gebleken dat mensen zich 30% kleiner zien, dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dat betekent inprencipe dat ''wij'' jou 30% groter zien dan jij zelf denkt. Dus die complimentjes over je fysiek zou ik echt serieus nemen.

Fey uit objectieve onderzoek is gebleken dat mensen zich 30% kleiner zien, dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dat betekent inprencipe dat ''wij'' jou 30% groter zien dan jij zelf denkt. Dus die complimentjes over je fysiek zou ik echt serieus nemen.

Wel leuk dat je dit zegt :) Ikzelf vind mij ook helemaal niet zo groot, terwijl ik van al mijn vrienden en mensen uit mijn omgeving heel wat anders hoor.

Ook ik vind mezelf soms wat mager, maar dan beeld ik me gewoon in dat ik al lang de nieuwe phil heath ben

+1

Je staat er goed bij kerel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.385
+1

Je staat er goed bij kerel.
Als je nu logs ziet van een beginner, meeste comments in een log zijn gewoon om de motivatie erin te houden, mijn fysiek vindt ik zelf matig en had er veel meer uit kunnen halen.. Daarom ga er nu ook harder voor

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 18:24 ----------

Toch niet :)

Ik zeg toch niet dat je gelijk kan stoppen met trainen ofso, door trainen kudt! haha

• #1.387
Ik zeg toch niet dat je gelijk kan stoppen met trainen ofso, door trainen kudt! haha
Nee maar als iemand een log volgt is het om de motivatie van de persoon ook hoog te houden.. Er zijn er niet veel die gaan zeggen sorry je hebt een slecht fysiek.. Ook al is het slecht gaan ze zeggen "goed fysiek" om zo de persoon van de log te motiveren :)

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 19:53 ----------

Squat :
5 x 120KG
5 x 120KG
5 x 120KG
5 x 120KG
5 x 120KG
Legpress :
8 x 200KG
8 x 200KG
8 x 200KG
8 x 200KG
Legextentions :
12 x 60KG
12 x 60KG
12 x 60KG
Legcurls :
8 x 60KG
8 x 60KG
8 x 60KG
8 x 60KG
Standing calf raises :
10 x 102KG
10 x 102KG
10 x 102KG
10 x 102KG
Seated db press :
5 x 28KG
5 x 28KG
5 x 28KG
5 x 28KG
5 x 30KG
Upright row :
8 x 50KG
8 x 50KG
8 x 50KG
8 x 50KG
Cable side raise (front) vs Cable side raise (back) :
12 x 20KG vs 12 x 20KG
12 x 20KG vs 12 x 20KG
Bent over rear :
8 x 14KG
8 x 14KG
8 x 14KG
8 x 14KG

De training ging goed, alleen altijd ferm last op bij db press mijn halters omhoog te krijgen, de kracht is er maar om de eerste keer omhoog te krijgen heb ik altijd ontzettend veel last.. De 30KG heb ik twee personen laten aangeven, en ging nog redelijk makkelijk..
Training : 6 / 10

• #1.388
28lxpcp.jpg

BAM

Nice rug bro.

Voor die dumbbells kun je toch gewoon je knie gebruiken? op je knie leggen en omhoog stoten naar de schouder. Dan zit je zo in startpositie :)

Snap wel wat die bedoelt, je hebt dan geen momentum. Eerste rep is altijd zwaar.

Goede rug bro, haal wel even dat rughaar weg hehehehehe.

• #1.391
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 21:29 ----------

Nice rug bro.

Voor die dumbbells kun je toch gewoon je knie gebruiken? op je knie leggen en omhoog stoten naar de schouder. Dan zit je zo in startpositie :)
Ik krijg al de druk op mijn polsen, en aangezien ik zwakke polsen heb ben ik daar geen voorstander voor.. Wat ik doe als ik zonder spotter moet maken is rechtstaan en dan halters omhoog zwieren en gaan zitten :)
Snap wel wat die bedoelt, je hebt dan geen momentum. Eerste rep is altijd zwaar.

Goede rug bro, haal wel even dat rughaar weg hehehehehe.
Rug valt mee :)

Zoals al gezegd, ben jaloers van je V :)

Die cable side raises zijn wel ziek... :D
Moet nice gebrand hebben :roflol:

naise

lekkere training hoor, heb zelf ook dat ik de eerste rep amper omhoog krijg met DB press, daarna gaat het wat makkelijker! goeie V ook, je oogt een stukje droger dan eerst?

• #1.398
lekkere training hoor, heb zelf ook dat ik de eerste rep amper omhoog krijg met DB press, daarna gaat het wat makkelijker! goeie V ook, je oogt een stukje droger dan eerst?
Ik ben inderdaad een heel stuk droger :)
Tijd om terug te gaan knallen :)

goed bezig toch :D je was er weer vroeg bij lol.. ik was zelf ook even mn bed uit om half 7 om wat eten naar binnen te knallen :D

• #1.400
Elke dag op om 4u15 :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven