AndroidHealthClinic

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes vandaag gozer! Gister lekker opgeladen om vandaag het gas open te gooien!:D

als hier het gas open wordt gegooid dan ga maar aan de kant... trainingen die een a4tje vullen:)

Niet teveel gas, zijn de mensen in de gym niet zo blij mee....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
Zal mee vallen :)

Still going strong brahski, nice.:)

• #1.426
Benchpress :
5 x 90KG
5 x 90KG
5 x 90KG
5 x 90KG
5 x 90KG
Incline dumbbell press :
8 x 30KG
8 x 30KG
8 x 30KG
8 x 30KG
Cable crossovers :
12 x 25KG
12 x 25KG
12 x 25KG
Benchdips :
12 x BW (Small grip)
12 x BW + 10KG (Small grip)
12 x BW + 20KG (Small grip)
10 x BW + 40KG (Wide grip)
10 x BW + 50KG (Wide grip)
8 x BW + 60KG (Wide grip)
8 x BW + 70KG (Wide grip)
Rope pulldown :
8 x 35KG
8 x 35KG
8 x 35KG
8 x 35KG
8 x 40KG
8 x 45KG
8 x 50KG

Damn mijn benchdips zijn nog nooit zo hard gegaan, twee spotters bij me om de gewichten erop te leggen zodat er niet teveel tijd verloren ging enzo :) De laatste set was gruwelijk hard! Voelt lekker
Training : 7/10

• #1.428
Ik weet zelf niet wat het was.. Eerst 2 schijven van 25KG erop en dan dacht ik om nog hoger te proberen.. Die 60KG was killing aangezien mijn trainingpartner eerst de 3 schijven erop moest leggen.. Kracht verloor ik al in die tijd.. Tegen dat hij dan die 3 schijven eraf had, keiharde burn in mn triceps :)! En dan de volgende maar nog een extra kerel gevraagd, konnen ze elk een schijf van 25KG en één van 10KG erop leggen :)

lekker man die benchdips!! hoe is het nu met je benchpress? wordt hij al zwaar?

• #1.430
Geen enkele spot nodig gehad dus denk wel dat ik nog een aantal weken door kan,
ook let ik meer op mijn grip want wanneer ik erop let heb ik geen last van mijn polsen..
Laat de bb lekker bouncen en laatste rep van de set traag zakken, even houden en fast positive

netjes hoor, heb zelf vandaag ook een redelijke bench neergezet.. maar voelt toch mager vergeleken met dit :p

• #1.432
Ik zit ook wel hoog in carbs, geen zware dag gehad op het werk..
Normaal moet ik vaak met buizen van diameter 12cm x 6m lang sleuren op mijn schouder..
Vrijdag nog 150m buis mogen verleggen op een dak van de ene naar andere kant.. Weegt 50KG voor zo een buis met een lengte van 6m, dus in totaal bijna 25lengten mogen verplaatsen.. Mijn werk is niet te onderschatten, maar het heeft zijn momenten.. :)

is dat geen fabeltje? Gaat toch over totaal aantal kcal en macros wat je binnen krijgt gedurende de hele dag

Ja?? Jou lichaam heeft toch op verschillende momenten verschillende dingen nodig...als je niet goed timed heeft het geen zin. Eet maar eens niks na je training of niks als ontbijt, weet ik wel wat er gebeurt.

Ja?? Jou lichaam heeft toch op verschillende momenten verschillende dingen nodig...als je niet goed timed heeft het geen zin. Eet maar eens niks na je training of niks als ontbijt, weet ik wel wat er gebeurt.

Ik vind dat wel heel sterk overdreven, ik ga voor een groot deel akkoord met baksteen. Ik zeg niet dat het helemaal niets uitmaakt wanneer je je maaltijden eet, maar om zo cru te gaan zegge, dat het "geen zin heeft" als je niet op de juiste momenten eet is vrij belachelijk IMO. Optimaal gezien heb je gelijk, maar het is zeker niet zo dat je helemaal niet zou groeien als je bijvoorbeeld pas een uur na het opstaan je eerste maaltijd eet. Als je, verspreid over de hele dag, aan een correcte verhouding E/K/V en een surplus aan kcal komt zul je zoiezo wel groeien, de extreme gevallen dan opzij gelaten.

"na het trainen" en "niks als ontbijt" is ook erg relatief.

Van Dale omschrijft "ontbijt" als volgt: ont·bijt het; o -en eerste maaltijd vd dag. We kunnen ons dan dus afvragen wat jij als ontbijt ziet. Als je de eerste 6 uur van de dag niets eet zal je waarschijnlijk een stuk minder snel groeien dan normaal. Maar als je een uurtje na het opstaan eet zal het IMO niet veel effect hebben. Optimaal is het natuurlijk niet, maar om te zeggen dat het trainen dan meteen geen zin meer zou hebben is toch wel erg overdreven.

Ook "na het trainen" en "een grote maaltijd" zijn erg relatief. Als ik om 11 uur ga trainen, is een maaltijd die ik om 18uur eet ook nog "na het trainen". En wat versta je onder een grote maaltijd? Hoog in Kcal? Hoog in KH? Hoog in Eiwitwaarde?

Ik zie niet in waarom het bijvoorbeeld niet goed zou zijn om na je workout een whey shake te drinken, een uurtje erna een blikje tonijn met 100gram rijst te eten en pas twee uur daarna een grote maaltijd.

Laatst bewerkt:
  • #1.435
Ik vind dat wel heel sterk overdreven, ik ga voor een groot deel akkoord met baksteen. Ik zeg niet dat het helemaal niets uitmaakt wanneer je je maaltijden eet, maar om zo cru te gaan zegge, dat het "geen zin heeft" als je niet op de juiste momenten eet is vrij belachelijk IMO. Optimaal gezien heb je gelijk, maar het is zeker niet zo dat je helemaal niet zou groeien als je bijvoorbeeld pas een uur na het opstaan je eerste maaltijd eet. Als je, verspreid over de hele dag, aan een correcte verhouding E/K/V en een surplus aan kcal komt zul je zoiezo wel groeien, de extreme gevallen dan opzij gelaten.

"na het trainen" en "niks als ontbijt" is ook erg relatief.

Van Dale omschrijft "ontbijt" als volgt: ont·bijt het; o -en eerste maaltijd vd dag. We kunnen ons dan dus afvragen wat jij als ontbijt ziet. Als je de eerste 6 uur van de dag niets eet zal je waarschijnlijk een stuk minder snel groeien dan normaal. Maar als je een uurtje na het opstaan eet zal het IMO niet veel effect hebben. Optimaal is het natuurlijk niet, maar om te zeggen dat het trainen dan meteen geen zin meer zou hebben is toch wel erg overdreven.

Ook "na het trainen" en "een grote maaltijd" zijn erg relatief. Als ik om 11 uur ga trainen, is een maaltijd die ik om 18uur eet ook nog "na het trainen". En wat versta je onder een grote maaltijd? Hoog in Kcal? Hoog in KH? Hoog in Eiwitwaarde?

Ik zie niet in waarom het bijvoorbeeld niet goed zou zijn om na je workout een whey shake te drinken, een uurtje erna een blikje tonijn met 100gram rijst te eten en pas twee uur daarna een grote maaltijd.
Daar ben ik het mee eens..

Back / Biceps
Wide grip chin-ups : 4 x 10
Deadlift : 5 x 5
DB ROWS : 4 x 8
Seated wide grip row : 3 x 12
Dumbbell shrugs : 4 x 8
Barbell curls : 5 x 5
Rope hammer curls : 4 x 8
One-hand preacher curls : 3 x 12

goeie training kerel!

Goed bezig feyoso...nog ff en je kunt Bw extra doen met die schijven.;)

Die training die die net post moet nog gebeuren he :o
Zie jij ergens gewichten?

Training ziet er goed uit, ben benieuwd straks naar de post na het trainen met de gewichten erbij :D

• #1.440
Wide grip chin-ups :
10 x BW
10 x BW
10 x BW
10 x BW
Deadlift :
5 x 112,5KG
5 x 112,5KG
5 x 112,5KG
5 x 112,5KG
5 x 112,5KG
DB ROWS :
8 x 38KG
8 x 38KG
8 x 38KG
8 x 38KG
Seated wide grip row :
12 x 60KG
12 x 60KG
12 x 60KG
Dumbbell shrugs :
8 x 40KG
8 x 40KG
8 x 40KG
8 x 40KG
Barbell curls :
5 x 45KG
5 x 45KG
5 x 45KG
5 x 45KG
5 x 45KG
Rope hammer curls :
8 x 35KG
8 x 40KG
8 x 45KG
8 x 50KG

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven