MuscleMeat

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoezo zo vroeg? Wat doe je voor werk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
Ik ben fotolasser, hoe verder ik zit om te werken hoe later we dus thuis zijn dus begin ik liever vroeg zodat ik rond een deftig uur thuis ben.. De laatste dagen moet ik maar op om 5u30 :).. Kan ik genoeg eten ook als ik vroeg wakker ben

nette benen training neergezet zie ik weer, met toch ook weer een pittigvolume

• #1.406
Barbell curls :
5 x 45KG
5 x 45KG
5 x 45KG
5 x 45KG
5 x 45KG
Hammer curls :
8 x 16KG
8 x 16KG
8 x 16KG
8 x 16KG
Hercules curls :
12 x 35KG
12 x 35KG
12 x 35KG
Benchdips :
8 x BW
8 x BW +10KG
8 x BW +20KG
8 x BW +30KG
Rope pulldown :
8 x 30KG(Strict)
8 x 30KG(Strict)
8 x 30KG(Strict)
8 x 30KG(Strict)
8 x 35KG
8 x 40KG
6 x 45KG
5 x 50KG
One-arm pulldown :
8 x 25KG
8 x 25KG
8 x 25KG
8 x 25KG
Dipmachine :
12 x 39KG
8 x 59KG
8 x 63KG
8 x 67KG
8 x 73KG
Cable crossovers :
10 x 25KG
10 x 25KG
10 x 25KG
10 x 25KG
10 x 25KG
10 x 25KG
Cable raises :
10 x 17,5KG
10 x 17,5KG
10 x 17,5KG
10 x 17,5KG
10 x 17,5KG
10 x 17,5KG
10 x 17,5KG

benchdip + 30kg netjes heur. Hoe pak jij die oefening als ik vragen mag? Ellebogen naar achter net zoals normale dips of naar de buitenkant? Krijg last van me sleutelbeen als ik verder dan 20kg ga.

• #1.408
benchdip + 30kg netjes heur. Hoe pak jij die oefening als ik vragen mag? Ellebogen naar achter net zoals normale dips of naar de buitenkant? Krijg last van me sleutelbeen als ik verder dan 20kg ga.
De verklaring van mijn gewichten is deels omdat ik de laatste weken in de nakuur ferm was geminderd in gewichten, meer op uitvoering gaan werken..
Wou gewoon eens terug hard gaan om het gevoel terug te krijgen,
ik had enorm veel kracht maar ben ook enorm hoog in carbs aan het gaan!
Ellebogen zoveel mogelijk naar achteren indd!

Oke man, techniek is belangrijkste idd, als je techniek goed is gaat je gewicht ook sneller omhoog. Maar thnx voor uitleg, zal volgende tricep training ook wat verder naar achter gaan; ik kan ook geen rechte rug krijgen trouwens als ik bench dips doe.

Damn feyoso wat zijn dit nou voor trainingen? 5 van de 9 oefeningen zijn isolatie oefeningen :(. Gooi die zooi eruit als je massa op je frame wilt hebben.
Less = more dit is imo overkill.

Verder is de opbouw van je training ook 3x niks. Ga eens aan de slag met een goed basis schema zoals ik je eerder heb aangegeven.

• #1.411
Fijn weekend iedereen!
Tot maandag

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 20:16 ----------

Damn feyoso wat zijn dit nou voor trainingen? 5 van de 9 oefeningen zijn isolatie oefeningen :(. Gooi die zooi eruit als je massa op je frame wilt hebben.
Less = more dit is imo overkill.

Verder is de opbouw van je training ook 3x niks. Ga eens aan de slag met een goed basis schema zoals ik je eerder heb aangegeven.
Het probleem was dat ik aan het wachten was op een vriend die normaal zou komen meetrainen, maar hij kwam maar niet opdagen.. Dan heb ik maar ook wat borst gedaan op de hoop dat hij nog zou komen dus heb ik voor borst alleen maar isolatie oefeningen gedaan.. Wou gewoon eens wat anders doen, zoals je anders kan zien houdt ik me wel aan mijn schema! Bedankt voor je mening, vond het één goede training voor een keer :)

Na t trainen je grote maaltijd gaat je groei opleveren kerel

Rugfoto op vorige pagina makes me jealous brah
Ik krijg ****ing moeilijk die V omdat ik big waiste heb damnnnn

Over een volumineuze training gesproken.. :D

Flinke workout met 45 sets als ik goed heb geteld. Good stuff.:)

• #1.417
Het is geen training voor herhaling vatbaar maar wou gewoon wat volume knallen,
De laatste tijd krijg ik terug motivatie, zelf al ben ik verkouden is mijn kracht nog redelijk.. Mijn rug was in het begin zeker mijn beste spiergroep niet, weet van mezelf niet wat op dit moment mijn beste spiergroep zou kunnen zijn.. Ik weet dat ik meer de nadruk moet gaan leggen op mijn triceps, daar ben ik nu ook mee bezig door 2 x per week armen te nemen.. 1 x met borst/rug en dan 1 dag samen! Wat ik mij afvraag is af het slecht is dat ik voor de training een grote maaltijd eet? Ik eet elke dag om 17u30 en ga altijd om 18u30 trainen.. Als ik na mijn training dan pas avond eet dan mis ik een maaltijd aangezien ik altijd vroeg ga slapen voor te werken.. Ik kan nu net na mijn training nog 2 maaltijden binnen.. 3 is zowizo no go! Bedankt iedereen voor de reacties, binnen paar weken ben ik er terug bovenop :)

• #1.418
Tomorrow chest & triceps!
Carbs loaded

Maandag, bij jou ook altijd de leukste trainingsdag van de week? :D

Morgen ook borst/triceps ;)
Altijd lekker..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven