Syss
Cool Novice
- Waardering
- 24
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben dan altijd rond 17u thuis.. Dan eet ik en derna ga ik trainen..
De verklaring van mijn gewichten is deels omdat ik de laatste weken in de nakuur ferm was geminderd in gewichten, meer op uitvoering gaan werken..benchdip + 30kg netjes heur. Hoe pak jij die oefening als ik vragen mag? Ellebogen naar achter net zoals normale dips of naar de buitenkant? Krijg last van me sleutelbeen als ik verder dan 20kg ga.
. Gooi die zooi eruit als je massa op je frame wilt hebben. Het probleem was dat ik aan het wachten was op een vriend die normaal zou komen meetrainen, maar hij kwam maar niet opdagen.. Dan heb ik maar ook wat borst gedaan op de hoop dat hij nog zou komen dus heb ik voor borst alleen maar isolatie oefeningen gedaan.. Wou gewoon eens wat anders doen, zoals je anders kan zien houdt ik me wel aan mijn schema! Bedankt voor je mening, vond het één goede training voor een keerDamn feyoso wat zijn dit nou voor trainingen? 5 van de 9 oefeningen zijn isolatie oefeningen. Gooi die zooi eruit als je massa op je frame wilt hebben.
Less = more dit is imo overkill.
Verder is de opbouw van je training ook 3x niks. Ga eens aan de slag met een goed basis schema zoals ik je eerder heb aangegeven.

is dat geen fabeltje? Gaat toch over totaal aantal kcal en macros wat je binnen krijgt gedurende de hele dagNa t trainen je grote maaltijd gaat je groei opleveren kerel