Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stond op 76KG na mijn kuur.. Zit nu op 81,2KG dus is al 5KG + in een grote maand te bulken

Waar spreek ik over 5KG VVM ?Apart lijkt me.
Heb de ballen verstand van kuren, maar dan is 5kg+ in een maand toch nog steeds veel voor alleen vvm
Whats them fatties
Mijn nakuur was afgelopen begin Oktober dus ik weet niet waar je haalt dat mijn kuur één maand geleden was, en waar haal je die 2 x ook vandaan ?Je hebt dan al 2x gekuurd? Aangezien je laatste kuur nog maar een maand geleden gedaan is?
Mijn nakuur was afgelopen begin Oktober dus ik weet niet waar je haalt dat mijn kuur één maand geleden was, en waar haal je die 2 x ook vandaan ?

Dianabol tabs.Je zei toch in één van je posts vroeger dat je al eens gekuurd had? Niet?![]()
Maakt niet uit, dit is een logboek en geen discussieboek of verantwoordingsboek.
Waarom zou ik terug aan het kuren zijn? En zo droog sta ik ook weer niet, en waarom zou ik kuren om droog te staan ? Ik heb nog massa nodig..Volgens mij ben je keihard aan het trollen ofwel kuur je opnieuw. Bijkomen in gewicht en toch amper vet bijkomen na je kuurtje, dat is onmogelijk. Je gaat zoiezo massa verliezen.