XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Ik stond op 76KG na mijn kuur.. Zit nu op 81,2KG dus is al 5KG + in een grote maand te bulken

• #1.663
Tijdens mijn kuur heb ik net op onderhoud gegeten.. Goed aangekomen en goed droog geworden aangezien het een kleine cutkuur was.. en nu zit ik veel hoger in kcal, en neem ook terug gainer + havermout..

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 22:02 ----------

& aangezien het winter is kan ik veel meer eten dan in de zomer, veel sneller honger in de winter

Je merkt wel dat je zwaarder bent geworden, maar daar zit toch ook een groot deel vet bij lijkt me. Ik vond da je tijdens je kuur meer massa LEEK te hebben. Of dat ook echt zo is weet ik niet, het kan natuurlijk maar zo lijken door je VP dat een beetje omhoog is gegaan. Hoe dan ook, nette fysiek ;)

Apart lijkt me.
Heb de ballen verstand van kuren, maar dan is 5kg+ in een maand toch nog steeds veel voor alleen vvm

Whats them fatties

• #1.666
Ik heb de laatste tijd meer nadruk gelegd op mijn schouders omdat ze niet in verhouding waren met de rest van mijn lichaam, sinds deze week ben ik begonnen om mij meer op triceps te gaan focussen, slow forms en hoog volume.. Sqeeze onderaan en 3sec hold.
Dus ik neem mijn triceps 2 x per week aan.. Samen met borst en de andere dag bij schouders. Wanneer ik tevreden ben ga ik benen 2 x per week aannemen

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 22:08 ----------

Apart lijkt me.
Heb de ballen verstand van kuren, maar dan is 5kg+ in een maand toch nog steeds veel voor alleen vvm

Whats them fatties
Waar spreek ik over 5KG VVM ?
Natuurlijk heb ik nu meer vet dan ik na mijn kuur had, is ook normaal met zoveel carbs op een dag.. Ik ga nu door bulken tot ik de 90KG haal, en dan ga ik cutten tot een procent of 8.. Haal ik de 90KG niet voor de zomer, dan bulk ik terug gewoon door.. De reden van mijn vorige kuur was niet deels om bij te komen, maar om bij te komen in massa en mijn vetpercentage te dalen aangezien door de bulk mijn vetpercentage veel te hoog ging gaan liggen.

Je hebt dan al 2x gekuurd? Aangezien je laatste kuur nog maar een maand geleden gedaan is?

• #1.668
Je hebt dan al 2x gekuurd? Aangezien je laatste kuur nog maar een maand geleden gedaan is?
Mijn nakuur was afgelopen begin Oktober dus ik weet niet waar je haalt dat mijn kuur één maand geleden was, en waar haal je die 2 x ook vandaan ?

• #1.672
2nk5a4n.jpg

Je buik en je borst staan goed vol kerel! Hou je die 'hardheid' ook na je nakuur?

• #1.674
Zo te zien wel hé, maar ik zit nu volop in de bulk maar nog steeds goed vp

• #1.675
Vanaf maandag nieuw schema :
Monday : Shoulders & Arms ;
Seated Front Press
Dumbbell Side Lateral Raise
Barbell Front Raise
Barbell Curls
Reverse Barbell Curls

Thuesday : Quads & Hamstrings ;
Leg Press
Hack Squat
Leg Extensions
Reverse Hack Squat
Seated Leg Curl

Wednesday : OFF

Thunderday : Chest & Triceps ;
Decline Bench Press
Flat Bench Press
Incline Bench Press
Barbell Skull Crushers
Seated Dumbbell Tri Extensions

Friday : Back, Traps, Delts & Calves ;
Wide-Grip Lat Pulldowns
Seated Rows
T-Bar Row
Barbell Shrugs
Rear Delt Raises
Seated Calf Raises
Calf Extensions On Leg Press

• #1.676
Terug langer slapen, wordt tijd! Dus meer rust = meer gains.. maar moet in een kortere tijd meer maaltijden binnen gaan spelen nu, moet lukken! Vanavond eerste training,

• #1.678
Volgens mij ben je keihard aan het trollen ofwel kuur je opnieuw. Bijkomen in gewicht en toch amper vet bijkomen na je kuurtje, dat is onmogelijk. Je gaat zoiezo massa verliezen.

• #1.680
Volgens mij ben je keihard aan het trollen ofwel kuur je opnieuw. Bijkomen in gewicht en toch amper vet bijkomen na je kuurtje, dat is onmogelijk. Je gaat zoiezo massa verliezen.
Waarom zou ik terug aan het kuren zijn? En zo droog sta ik ook weer niet, en waarom zou ik kuren om droog te staan ? Ik heb nog massa nodig..

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 19:39 ----------

Seated dumbbell press :
8+4 Hellcentric reps x 20KG
8+4 Hellcentric reps x 20KG
Seated lateral raises :
8+4 Hellcentric reps x 12KG
8+4 Hellcentric reps x 12KG
Barbell front raises :
8+4 Hellcentric reps x 30KG
Barbell curls :
Reverse barbell curls :
8+4 Hellcentric reps x 25KG
8+4 Hellcentric reps x 25KG

2uqlsph.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven