MuscleMeat

FF tussendoor Update mijn 1-tu CYCLE

Bezoekers in dit topic

Hey levrone,

Het is lang zover nog niet en ik ben er ook nog helemaal niet zeker van of ik ga kuren. Maar als ik kuur iig Test/Eq missch frontloaden met d-boll of test prop of missch wel helemaal niet frontloaden.

Nog tijd zat, ben nu al een geruime tijd me wat meer aan het verdiepen in steroids. En idd jij had ook gelijk dat ph's crap zijn

Laatst bewerkt:
Hey man, klote om te horen dat het niet werkt, had juist gehoopt op me ongelijk :( Ik geloof dat het bij een hoop amerikanen wel werkt omdat ze 1. veel te vroeg beginnen, doordat ze ineens echt goed gaan eten gaan ze kilo's pakken, kilo's die ze zonder de ph ook gewonnen zouden hebben 2. ph kosten daar niks, sommige nemen extreme hoeveelheden die qua bijwerkingen echt niet beter als aas zijn, alleen voor hun goedkoper. Ik vind het echt klote voor je. Denk goed na of je wel aas wil gebruiken, je zal er massa mee winnen, dat is een ding dat zeker is, maar jij hebt ook kans dat je alle massa na je kuur weer verliest. Informeer je in elk geval grondig en ik wens je heel veel succes en hoop dat het je toch lukt wat kilo's te pakken.. nisk is frustrerender als je de pleuris trainen en eten en geen vooruitgang boeken. Wat dat betreft heb ik een gigantisch respect voor elke echte ecto die doorzet. succes bro en laat de schouders niet hangen, maar heb schijt eraan en blijf gewoon doorzetten!! de aanhouder wint jur!! :thumb:

Thanx bro. Heb net een potje Micronized creatine binnengekregen. ik ben een non responder van crea lijkt wel na crea blast en vitalife ga ik het nu proberen met de micronized creatine van Sports Nutrition International. Ik heb er zin en van die aas zie ik van de winter wel.:)

Laatst bewerkt:
Damn man echt klote. Ik hoopte dat het bij jou zou werken als ecto, dan zou ik het ook nemen. LUL!! :D.
Maargoed, zonde van je geld bro.

Still got some time with the cycle bro and you'll never know

Originally posted by Robin
Het zijn ook goeie producten. Juriaan is hier een beetje subjectief bezig door niet te vermelden dat hij een ****in' ecto is, en dat zijn lichaam vrijwel nergens op reageerd. ECHT nergens op dus. Enne...1-tu en een placebo effect... lolbroek. Dan hebben veel mensen een hoop plezier van dat placebo effect.

Ik ben ook een ****ing Ecto en kreeg echt veel problemen met PH, terwijl ik op een test dbol kuurtje wel 13 kg zwaarder werd.

Heeft denk ik niks te maken met het feit dat je ecto bent.

Originally posted by Diver2000

Ik ben ook een ****ing Ecto en kreeg echt veel problemen met PH, terwijl ik op een test dbol kuurtje wel 13 kg zwaarder werd.

Gelukkig ligt het zo te zien niet alleen aan mij diver. ondervond jij ook geen denderende gains aan ph's?

maar diver, welke ph's heb je gebruikt?
want de oude generatie kan je niet echt vergelijken met de nieuwe.

Als ik me niet vergid diver heeft 1-ad gedaan niet diver?

hmm, 1-ad is 1 van de ph's die 't best werkt en relatief weinig side's heeft....???
gestackt met iets?

Geen idee hij zal het wel even melden dat ie er is. maar qua prijs dosering ben ik van mening dat het puur zonde van je geld is integenstelling wat het je ervoor teruggeeft.

het kost veel geld dat is een feit.

Originally posted by Diver2000

Je moet ook rekenen dat je in de tijd dat jij pro hormonen gebruikte het vooral dione varianten waren en geen 1 test varianten.

Back
Naar boven