Juriaan
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Hey levrone,
Het is lang zover nog niet en ik ben er ook nog helemaal niet zeker van of ik ga kuren. Maar als ik kuur iig Test/Eq missch frontloaden met d-boll of test prop of missch wel helemaal niet frontloaden.
Nog tijd zat, ben nu al een geruime tijd me wat meer aan het verdiepen in steroids. En idd jij had ook gelijk dat ph's crap zijn
Het is lang zover nog niet en ik ben er ook nog helemaal niet zeker van of ik ga kuren. Maar als ik kuur iig Test/Eq missch frontloaden met d-boll of test prop of missch wel helemaal niet frontloaden.
Nog tijd zat, ben nu al een geruime tijd me wat meer aan het verdiepen in steroids. En idd jij had ook gelijk dat ph's crap zijn
Laatst bewerkt:

Ik geloof dat het bij een hoop amerikanen wel werkt omdat ze 1. veel te vroeg beginnen, doordat ze ineens echt goed gaan eten gaan ze kilo's pakken, kilo's die ze zonder de ph ook gewonnen zouden hebben 2. ph kosten daar niks, sommige nemen extreme hoeveelheden die qua bijwerkingen echt niet beter als aas zijn, alleen voor hun goedkoper. Ik vind het echt klote voor je. Denk goed na of je wel aas wil gebruiken, je zal er massa mee winnen, dat is een ding dat zeker is, maar jij hebt ook kans dat je alle massa na je kuur weer verliest. Informeer je in elk geval grondig en ik wens je heel veel succes en hoop dat het je toch lukt wat kilo's te pakken.. nisk is frustrerender als je de pl**ris trainen en eten en geen vooruitgang boeken. Wat dat betreft heb ik een gigantisch respect voor elke echte ecto die doorzet. succes bro en laat de schouders niet hangen, maar heb schijt eraan en blijf gewoon doorzetten!! de aanhouder wint jur!! 
.