- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Als ik het goed heb begrepen weeg je 95kg?
Oke flauw, nice pull!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb geen verstand (van sumo deadlifts).
Iemand comments op mijn squat techniek? Heb de laatste tijd aardig aan barpath gewerkt, die was volledig fucked. Ook wat andere stance gezocht die beter voelde en betere armpositie. Alle tips zijn welkom
5*100
Iemand comments op mijn squat techniek? Heb de laatste tijd aardig aan barpath gewerkt, die was volledig fucked. Ook wat andere stance gezocht die beter voelde en betere armpositie. Alle tips zijn welkom
5*100

Okeej tthanksMijn voeten staan inderdaad redelijk schuin, ook omdat ik redelijk breed sta. Maar ik kan natuurlijk nog wat testen
![]()

Ik zou proberen te breken op je knieen ipv je heupen
Breken bij de heupen is goed. Ik zou eens vragen wat hij precies bedoelt.Hmm das dan wel tegenstrijdig met wat ik geleerd en heb en wat ze altijd vertellen
Thanks!
Hmm das dan wel tegenstrijdig met wat ik geleerd en heb en wat ze altijd vertellen
Mijn laatste echte sessie voor de WEC komende vrijdag

Hallo allemaal.
Misschien kennen enkele onder jullie mij nog van enkele jaartjes geleden. Ik heb de voorbije twee jaar omwille van werk en enkele blessures niet optimaal kunnen trainen, maar ben nu sinds enkele weken terug op gang gekomen. Ook weer wat meer PL gericht. Hopelijk kan ik dit zo aanhouden.
Aangezien ik sinds kort een nieuwe homegym heb, heb ik er van geprofiteerd om gelijk een nieuw youtube kanaal op te starten om mn lifts bij te houden.
Neem alvast een kijkje
Groeten.
Herv