XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Tips? Diepte net wel/net niet. Care daar niet echt om aangezien ik geen pl ambities heb.

Borst wat meer omhoog houden denk ik

2x235kg squat. Ben zelf best tevreden over de techniek, alleen nog iets te weinig hip-drive net uit de hole. Iemand verder nog iets aan te merken?

Mijn laatste echte sessie voor de WEC komende vrijdag

Iemand comments op mijn squat techniek? Heb de laatste tijd aardig aan barpath gewerkt, die was volledig fucked. Ook wat andere stance gezocht die beter voelde en betere armpositie. Alle tips zijn welkom
5*100

Ziet er prima uit zoals Zunnepitte zegt maar volgensmij verlies je wat spanning onderin.

Ik heb het idee dat jij je voeten wel heel schuin zet, voelt het niet lekkerder om ze ietsjes naar binnen te draaien ?

Okeej tthanks :) Mijn voeten staan inderdaad redelijk schuin, ook omdat ik redelijk breed sta. Maar ik kan natuurlijk nog wat testen :)

Hallo allemaal.

Misschien kennen enkele onder jullie mij nog van enkele jaartjes geleden. Ik heb de voorbije twee jaar omwille van werk en enkele blessures niet optimaal kunnen trainen, maar ben nu sinds enkele weken terug op gang gekomen. Ook weer wat meer PL gericht. Hopelijk kan ik dit zo aanhouden.

Aangezien ik sinds kort een nieuwe homegym heb, heb ik er van geprofiteerd om gelijk een nieuw youtube kanaal op te starten om mn lifts bij te houden.

Neem alvast een kijkje

Groeten.

Herv

Hallo allemaal.

Misschien kennen enkele onder jullie mij nog van enkele jaartjes geleden. Ik heb de voorbije twee jaar omwille van werk en enkele blessures niet optimaal kunnen trainen, maar ben nu sinds enkele weken terug op gang gekomen. Ook weer wat meer PL gericht. Hopelijk kan ik dit zo aanhouden.

Aangezien ik sinds kort een nieuwe homegym heb, heb ik er van geprofiteerd om gelijk een nieuw youtube kanaal op te starten om mn lifts bij te houden.

Neem alvast een kijkje

Groeten.

Herv

t*ring dat is een belachelijk vette homegym :eek:

Terug
Naar boven