AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Tips? Ellebogen iets meer naar voren drukken en kont naar achter. Dat laatste heb ik wel erg moeite mee tho.

Hoezo kont naar achter. Borst vooruit. Keep it up.

Squat is prima.

Je moet toch vanuit je kont starten? Als je ziet hoeveel knee travel ik heb.

Thanks I guess
Ik zou wel de intentie hebben om de beweging te starten vanuit de heupen, de rest volgt meestal vanzelf en of je knie dan naar voren en/ of voorbij tenen komt - nou en. Bij high bar gaan de heupen niet zo ver naar achteren, en komen de knietjes meer naar voren (kijk maar eens naar stand van enkels). Nogmaals, keep it up. Je doet het echt niet slecht.

Knieën zijn prima zo

[
MEDIA=youtube]OaBAFplzKKA[/MEDIA]
Tips? Ellebogen iets meer naar voren drukken en kont naar achter. Dat laatste heb ik wel erg moeite mee tho.

Dat je knieën naar voor gaan is geen probleem, maar een gevolg van een probleem. Als je je video terug kijkt zie je dat je bar path boven je tenen hangt doordat je waarschijnlijk teveel drukt uit je tenen in plaats van het midden van je voet. En het logische gevolg van dat je uit je tenen drukt, is dat je knieën naar voren komen. Ik heb echt precies hetzelfde probleem en ik merk dat het bij mij een stuk beter ga als ik veel langzamer zak. Kost natuurlijk wel wat tijd om het aan te wennen, dus lekker met licht gewicht doen om te oefenen. Ik hang er bijv maar 60% van 1RM aan, voor setjes van 3. Ellebogen zijn meer persoonsgebonden, de een vind helemaal naar voor fijner, dan ander helemaal naar achter. Gewoon beetje experimenteren, dan vind je vanzelf wat voor jou het beste werkt. Succes!

met mijn do it yourself log gespeeld gisteren

• Like
Waarderingen: 456
Heb je hem nog gewogen? Een houten wordt nog een flink lange tijd lichter nadat je hem hebt gemaakt doordat hij uitdroogt. Dat duurt echt heel lang,

vuile e-statter ik hoop dat je verbrandt homo @RockOfAges

Heb je hem nog gewogen? Een houten wordt nog een flink lange tijd lichter nadat je hem hebt gemaakt doordat hij uitdroogt. Dat duurt echt heel lang,
goeie, zal ik een dezer dagen even doen. was al verbaasd over het gemak.

Dat je knieën naar voor gaan is geen probleem, maar een gevolg van een probleem. Als je je video terug kijkt zie je dat je bar path boven je tenen hangt doordat je waarschijnlijk teveel drukt uit je tenen in plaats van het midden van je voet. En het logische gevolg van dat je uit je tenen drukt, is dat je knieën naar voren komen. Ik heb echt precies hetzelfde probleem en ik merk dat het bij mij een stuk beter ga als ik veel langzamer zak. Kost natuurlijk wel wat tijd om het aan te wennen, dus lekker met licht gewicht doen om te oefenen. Ik hang er bijv maar 60% van 1RM aan, voor setjes van 3. Ellebogen zijn meer persoonsgebonden, de een vind helemaal naar voor fijner, dan ander helemaal naar achter. Gewoon beetje experimenteren, dan vind je vanzelf wat voor jou het beste werkt. Succes!
Thanks. M'n hakken komen inderdaad ook een heel klein beetje van de vloer af. Hier is het beter te zien

Mooie speaker

Mensen tips voor mn sumo kruishef?

Dacht dat er een mooie dame rennend door het beeld ging komen maar het bleek een foto op de achtergrond :(

Terug
Naar boven